Booking.com kaebuse esitamine (koristustasu)

Netist väga infot ei leia, ning mõtlesin korra siit uurida, et äkki kellegil on sama probleem olnud.

Nimelt soomes majutuskohas olles oli eraldi koristustasu kirjas, milles leppisime majutajaga kokku, et jätame korteri sama puhtaks, kui sinna saabudes. Majutuse haldaja nõustus sellega!

Nüüd aga kirjutas, et korter oli koristamata jäetud ja võttis koristustasu maha.

Helistasin ja uurisin, et mis siis koristamata jäi. Vastati, et vannitoas oli peegel vaja ära pesta ja korteris tolm võtta! Kuna tõesti korter jäi sama puhtaks, kui tulles, siis oli vaja lihtsalt mingi variant leida. Pilte kahjuks ise ei teinud ja pole ka omanikul tõestuseks pilte näidata, et tolm oli jäänud võtmata...

Igatahes lubasin bookingule kaebuse esitada.

Mainiks veel, et olen korduvalt omanikega kokkuleppele saanud, et tuba jääb sama puhtaks kui tulles ja pole varem kordagi sellist jama olnud...

Mina küll uue külastajana sooviks, et tolmuimejaga/lapiga oleks ikka üle käidud/linad vahetatud/vannituba puhastatud, missest, et eelmine inimene võib selle ju nö korda jätta, aga kasutamine on kasutamine. Ehk siis, et väga loomulik, et peale väljarentimist tuleb ka koristaja. Väldiks sellist majutuskohta, kes on nõus, et ei tule koristama peale pinna kasutamist ja teeb odavama hinna siis.
Mis kohad need sellised on näiteks?

ei soovita kaebust esitada,sest igasugune tehing väljaspool bookin.com nende seaduste järgi on keelatud,loe läbi need booking.com rules.
kui oled juba tellinud appartemendi läbi Booking.com pidid sa seega nõustuma reeglitega ja neid taäitma!

Majutusasutus maksab iga broneeringu pealt Bookingule kokkulepitud protsendi.Kui koristus oli juba bookingu pakkumises, siis majahaldaja ei saa seda maha võtta, sest hind on tal Booking. com fikseeritud. Võttes sinult maha koristuse summa, maksab Bookingule ikka täie eest.

Soovitan jätta Booking.com-i kommentaari, et koristustasuga petetakse.

Mina helistaksin B comi. Minu teada on omanikul võimalik tasu muuta, hinnad on nagunii omaniku otsustatud. B com küsib siis ka külastajalt üle, kas hinda muudeti. Kui B com põhimõtteliselt aktsepteerib hinnamuutust, siis ta helistab vaidlusküsimuses teisele poolele. Sa võid anda väikse hoiatuse, et paned madala hinde. Moraalselt arvan, et kui omanik selle riski peale läks, et lubas külalisel koristada, tuleks tal alla neelata väike rahulolematus ja lisatöö ära teha. Tolmu võtmata jätmist on raske hinnata, see ei paista välja esimesel, teisel päeval, tuba paistab samasugune kui enne. Aga kolmandal või neljandal vägagi paistab, ka kasutuseta seisnud korteris. Tekkis siis tolm tõesti korraga kolmandal päeval?

Huvitav on minul kui majutusteenuse osutajal teada, milliste vahenditega koristad võõrsil, soomes olles wc, dussiruumi ? Kuidas saad jätta korteri sama puhtaks kui saabudes, eeldades, et mingis peldikus ei majutunud.

Point on ju selles, et majutuse pakkuja üldse nõustus sellise ettepanekuga. Selles mõttes on küll tegemist pettusega - ütled, et jah-jah koristustasu ei võta, kui korteri ise ära koristate. Tegelikult hõõrud juba ette käsi, et tehke lollikesed jah minu töö ära, küll ma mingi ettekäände leian, et see tasu ikka (majutuja enda tehtud töö eest) sisse kasseerida. Kindlasti tuleks teistele reisijatele asjast teada anda, et keegi teine mingile kokkuleppele ei läheks vaid puhkaks muretult ning ei raiskaks oma puhkust ega aega kellegi teise korteri koristamisele ise selle eest veel makstes ka. Kui maksta tuleb, siis jah kellegi teise töö eest.

Pretensiooni tõenäoliselt esitada ei ole vist jah mõtet, sest kõik oli justkui kooskõlas tingimustega - koristustasus oli kokku lepitud. Kommentaari peaksid aga kindasti jätma, kui majutusasutusele hinnangut annad, et teised teaksid.

Asi oli lihtsalt põhimõttes, kuna kokku lepitud, et jätame korteri puhtaks ja koristustasu ei lisandu. Ega ei hakkagi muud tegema, kui saab lihtsalt halva hinde ja kommentaari, kuna rõdul häiris haisev ämber konidega ja võtit pidi mööda naabreid taga ajama. Aga edaspidi arvestaks siis, et koristustasust ei pääse :)

Miks üldse otsida majutust koristustasuga kui koristustasu maksta ei soovi. On siililegi selge, et külastaja ei suuda elusees omajärgi niiviisi koristada nagu haldaja seda ette näeb. Ehk niikuinii on vaja asjad üle käia ning niikuinii on see ajatöö, mis tuleb kellelgi kinni maksta. Kui oled võtnud eesmärgiks majutuda taoliste tingimustega majutuses, siis võiks neid tingimusi ka täita , mitte ajada viimast senti taga !!!
Ehk siis, kui on raha reisile minna, siis on ju eelarve ja hinnad ette teada, seda enam, et läbi bookingu majutust otsid !

Igatahes pooled ei saanud minu mõttest aru! See foorum on muutunud ka juba kahjuks selliseks, et küsida ja nõu anda enam ei julge, kuna siin kõik eksimatud... Peace :)

to mariom
pead aru saama ,et sa ei tohi ise midagi kokku leppida yyrileandjaga valjaspool booking.com.. Koik soovid ja ettepanekud yyrileandjale pead tegema labi booking.com,tema omakorda saadab need edasi yyrileandjale......koik kaib labi booking.com,meeldib see sulle,voi mitte. loe booking.com reegleid ja taida tingimused,muidu oled ise reeglite rikkuja.
yyrileandjat siin kyll sinu keisi puhul millestki syydistada ei saa!

Ma ei reisi just esimest päeva läbi bookingu...

Hinnad on apartemendi kohta 2 öö eest
ei ole apartemendi hinna sees: € 18.00 kuurordimaks peatumise kohta

Ehk siis maksin selle summa mis oli nõutud ja koristust polnud algselt üldse sees, et tuleb eraldi juurde maksta, alles peale broneeringut teatas omanik, et peab eraldi ka koristuse eest maksma.

Puhastus- ja koristusteenused
Igapäevane koristusteenus (lisatasu eest)

Tegu selle kohaga...
http://www.booking.com/Share-Rn2kgG

See viimane postitus oleks palju poleemikat ära hoidnud.

Pigem on siis teistpidi keiss, et kas omanikul on õigus booking.com-i teavitamata lisada koristustasu.
Kliendina booking.comi hinda võttes peavad mul kõik tasud näha olema (nagu see 18-eurone kuurordimaks või näiteks kortermajutuse puhul on mõnikord ka määramatud lisad, näiteks - maksad ise tarbitud vee/elektri eest. Aga see peab olema broneerides selgelt märgitud).
Ma ei usu, et omanikul on õigus veel pärast öelda, et "tegelikult meil on siin veel paar huvitavat lisatasu" ja hakata kliendi kaardilt suvalisi summasid broneerima.
Suure tõenäosusega booking.com seda heaks ei kiida. Nagu eespool öeldud, igasugused hinda puudutavad tehingud väljaspool booking.comi on reeglina keelatud.

Ei saa üldse aru millisest koristustasust on jutt. Maksad Bookingu näidatud hinna + kuurordimaks. Omanik ei tohi lisada mingeid lisatasusid, mis pole Bookingu lehel kirjas.

Oleme ka Soomes mökke rentinud ning lugedes koristusnimekirja: aknad pesta, toad tuulutada, tolm pühkida, vaibad kloppida, tuhk kaminast puhastada jne, siis tundub lihtsam see koristustasu siiski ära maksta.
Soovitan ka alternatiivseid majutuskohti Soomes vaadata:
http://huvila.net/englanti/etusivu.htm
http://www.mökit.fi/en/majoitushaku

Antud punkti võib erinevaly tõlgendada.. kas kohustuslik või ei..
Puhastus- ja koristusteenused
Igapäevane koristusteenus (lisatasu eest)

Oleme rentinud mökke Soomes Ylläsel ja Rootsis Ares, küll mitte läbi booking.comi, vaid läbi keskuste kodulehtede ja sellest on nüüd aastaid möödas. Aga oleme kõik korrad ise lahkudes koristanud ja selle võrra odavamalt saanud. Mingeid pretensioone pole meile koristamise kvaliteedi suhtes hiljem esitatud. Vajalikud koristusvahendid on majas olemas olnud.

Ma ei näe konkreetses lepingus üldse mingit lõpukoristust. On võimalus tellida igapäevane koristus, kui on plaanis hirmsasti sodi tekitada, kui ei soovi siis selle sees elada. Saan aru, et Teid palgati koristajaks aga tulemusega ei olda rahul?

Seal on kirjas daily housekeeping, mis ei ole kindlasti mitte cleaning fee. Kas sul on kusagil ka midagi kirjalikku selle kohta, et majutus nõuab cleaning fee-na mingi summa või siis daily housekeepingu (igapäevase koristusteenuse) eest? Kui peale broneeringu tegemist hakkas omanik küsima koristustasu (cleaning fee), siis oleks see booking.com-i kaudu lihtsalt protesteeritav, sest sellised kohustuslikud tasud (ka linnamaksud jne) peavad alati ilusti kirjas olema. Igapäevane koristusteenus (daily housekeeping) on hoopis midagi muud ja see ei ole kindlasti kohustuslik lisatasu.
Kui see lisatasu nõue tuli alles kohale jõudes ja näiteks suuliselt ning omanik võttis hiljem selle summa krediitkaardilt maha, siis peaks see olema ka hetkel lihtsalt protesteeritav nii booking.com-i kui ka panga kaudu. Kui koristustasu hakati nõudma kirjalikult peale broneeringu tegemist, siis sõltub tõenäoliselt sellest, et millega sa täpselt kirjalikult nõustusid.
Kui kohe oleks booking.com-ile protesteerinud, siis oleks tõenäoliselt omanikuga ühendust võetud ja üritatud midagi selgitada. Selle tulemuseks oleks muidugi võinud olla ka omaniku poolne tühistus ilma mingite trahvideta ;) Aga kindlasti tasub veel asjaga tegeleda, kui sa just ise kirjalikult igapäevase koristusega (vms mõnes teises keeles) ei nõustunud ja seda siis kuidagi 0 euroseks hinnaks ei kaubelnud. Kohustuslikku cleaning fee-d igal juhul kusagil kirjas ei ole.