Tere
Kui ostate Bookinghouse lehelt Air Balticu pileti ja soovite pagasit ära anda siis teadke,et lennujaamas küsitakse äraantava pagasi eest 3X tasu ehk siis näite põhjal Tallinn-Istanbul-Tallinn 900 EEK.
Järgnvalt täpne kirjeldus, kuidas see juhtub ja kuidas kliendil klienti lollitatakse.
Soovin kõiki teavitada, mis teiega saab, kui juhtute broneerima Air Balticu lennu Bookinghouse kaudu ja samas soovite veel pagasi ära anda. Minu abikaasa ostis jõuluks Bookinghouse kaudu piletid Istanbuli.Ta ei muretsenud hetkegi pagasi pärast,kuna info e-piletil on, et iga inimene võib kaasa võtta 20 kg. Minul aga hakkas süda valutama ja mailisin Air Balticusse. Sealt tuli vastus,et kui soovite nüüd pärast piletite väljaostmist pagasit alla anda tuleb maksta ühe inimese pealt 900 EEK.Kui te oleksite seda teinud juba piletite broneerimise faasis, oleks olnud üks pagas inimese kohta 320 EEK. Kuid Bookinghouse lehel pole sellist võimalust mitte mingis etapis. Seega lihtne arvutus ütleb,kui muidu(nt. Air Balticu kaudu) oleksin maksnud 4X320 =1280 EEK, siis nüüd 4X900 = 3600 EEK, seega mina kilendina kannatan kahju siis kas 3600 EEK kogu summa (mind kui klienti pole üldse informeeritud ,et ma peaks midagi maksma) või vahe 2350 EEk. Kui üritasin Bookinghousiga ühendust saada, siis kodulehelt on kadunud(vanasti oli ) nii telefoni number, mail ,kui ka muud kontakteerumise võimalused.Sain viimaks numbri,kust mulle teatati,et nemad ei ole kohustatud mulle oma perekonnanime andma,ülemust neil pole,aadressi ei posti ega maili oma Eestis Bookinghousil pole, nemad ei vastuta mitte millegi eest ja kästi teha, kas siis inglise keelne või leedukeelne kaebus kuhugi Leedu mailile.No nagu tüüpiline võrkturustus firma. Nemad on ainult kõnekeskus, ei tea midagi jne. See aga on selge, et Leedust mulle kunagi keegi ei vasta.Lend läheb mul aga juba järgmine nädal. Kusjuures need nö. klienditeenidajad väitsid,et kodulehel on olemas info, nii tasulise chek in-i kui ka nö. võimalike pagasitasude kohta, st. valetati täiesti probleemideta.Igasugune selline info puudub. Rääkimata ülbest suhtumisest. Bookinghousest lubati mulle järgmine päev tagasi helistada. Air Balticuga toimunud pikas kirjavahetuses aga teatati mulle,et nemad pole milleski süüdi ja mul tuleb tasuda see 4X 900 EEK= 3600 EEK. Nemad veavad juba ammu kaigast Bookinghousega ,kes ei tee nende etteantud muudatusi ära. Bookinghousel oleks vaja lisada üks lahter(linnuke), nagu see on muudel odavlennufirmadel.
Seega ma ei teagi, mida ma peaksin nüüd tegema? Kelle poole pöörduma? Mina ei ole nõus maksma lisaks 3600 EEK. Mina nüüd sain ennem õnneks targaks,kuid on ju palju neid kes selle peale ei tule?Avastavad lennujaamas, et upps, maksa 900 EEK juurde. Kusjuures nö. kannatanuid on igal lennul. Lendan väga tihti ja näen seda pealt. Seega inimene seatakse fakti ette, et kas maksa 900 EEK või jäta kott lennujaama.
Vabandust ,et kiri sai pikk, kuid lühemalt ei saanud. Loodan,et kellegil oli sellest abi. Palun ka nõuandeid!
Kylliki123, alati on võimalus, et vaidlustad krediitkaardi makse ja teatad Bookinghouse'ile et kaebad nad kohtusse. Mis Lufthansasse puutub, siis http://www.trip.ee/content/lendamine-ja-lennufirmad/uks-hea-uudis-lufthansalt.html