Tere, hakkasin BudgetAir lehelt ostma 4 edasi-tagasi lennupiletit. Ostsin enda arust piletid ära ka aga ei ole neilt e-maili saanud ning samuti ei ole raha arvelt maha läinud. Pangast kirjutati et tehing sooritatud ja suunab tagasi kaupmehe juurde kuid selle asemel, et näidata viimast ettappi payment läks ta tagasi lehele, kus olin ennem maksmist. Äkki keegi oskab seletada milles viga võib olla. Kas piletid on otsas? Kindlasti kirjutan ka neile aga lugesin, et vastus võib saabuda väga pika aja jooksul.
Aitäh juba ette:)
Sai Detsembris ostetud Dubai - Zanzibari piletid. Broneerimiskood mis BudgetAir andis, ei toiminud ei BudgetAiri enda lehel ja loomulikult mitte lennufirma (Oman Air) lehel. Kuna e-mail ei saabunud 10 tunni jooksul ja ka broneerimiskood ei toiminud ning lennuni oli vaid paar päeva, siis sai neile helistatud. 20 minutit olin telefoniliinil ootel, ja 10 minutit suhtlesin nendega ja aeti asi korda. Kui ka budgetairi enda broneerimiskoodi ei andnud, siis ilmselt oli veebilehe viga ja ost ei läinud läbi. Kõige kindlam ja kiirem on neile helistada, et uurida, kas nende süsteemis on märge sellest ostust, või kui pole, siis uuesti proovida, enne kui piletid kallinevad.
Olen viimasel ajal kõik piletid neilt ostnud, vastavad korralikult meilidele jne. Kui seal selle lisaasja ostad, mis lubab teavitamist ja tasuta asjaajamist ning järgmisest ostust alet, siis arvesta, et see kehtib ainul nende lehele otse minnes, kui lähed momondost kus hind odavam, kupongi kasutada ei saa.
Saan samuti eelkõnelejate sõnu kinnitada - kõik OK olnud. Piletid kätte saanud ja ühe rumala graafiku muudatusega seoses kasututeks muutunud piletite eest raha ilusti tagasi saanud - Itaaliast seejuures. Viimast kasutasin nende huvitava kaartide tasude poliitikaga seoses, mis võibolla on kuidagi paiknemise riikidega seotud, sest ainult seal ei tulnud tol korral VISA-le maksmisel tasu lisaks.
Ostsin ka BudgetAir-iga piletid 10le, kokku 2500€ eest. Tuli kohe meilile teavitus piletite ostmise kohta, maksin Paypal-iga. Aga küsimus on hoopis www.checkmytrip.com lehega seoses - ma ei saa aru, millise koodi ma pean sinna sisestama, sest siiani kui olen proovinud, siis näitab, et sellist piletit pole.
CheckMyTrip pead sisestama selle Amadeus koodi (kuuekohaline). Probleem võib esineda ka nime sisestamisel. Ehk siis pead CheckMyTrip sisestama nime täpselt sellisena, nagu ta on sul ka lennufirma kodulehel pileti peal. Näiteks ma pidin panema oma 2 eesnime + MR kõik kokku (kuna lennufirma kodukal oli nimi just niimoodi läinud süsteemi).