Europcar USA-s? kogemusi? Või National?

Tere

Otsin 10ks päevaks autorenti USA's, Florida. Uurinud nii Europcar kui National.co.uk. Ning rentalcars.com.

Tundub, et pöördudes otse näiteks Enterprise.com või Alamo.com poole, siis on hinnad vähemalt kaks korda kallimad.

Europcar ütleb sedaani hinnaks 10 päeva 279 EUR koos kohustuslike asjadega, Rentalcars.com leiab 340 euroseid ja sama ka National..

Samas soovin kindlalt veenduda, et kõikvõimalikud riskid oleksid mõistlikud maandatud (Damage Waiver, SLI).

kas on kogemusi, kas Eurocari või Nationaliga (bookides läbi UK)?

Või tasub võtta Rentalcars.com?

Soov oleks et hind oleks mõistlik kuid DW ja SLI oleks kindlasti hinna sees...

Aitäh

Võta läbi sakslaste:
http://www.autoeurope.eu
Olen 3 korda sealt võtnud, 2 viimast korda alguse ja lõpuga Miamis.
Pakuvad Alamot.

Ja sealt võttes ei tule midagi juurde maksta? Ei mingeid kohalikke makse ega midagi?

Mina olen USAs alati hotwire.com teenuseid kasutanud. Uskumatult häid pakkumisi võib sealt saada. Näidatud hinnale lisanduvad küll erinevad tasud, aga eelmisel aastal läänerannikul maksin nt. Caddillac CTS limusiini eest kokku 35 usd/ päev ja aasta enne seda St. Louisist sain Ford Mustangi 25 usd/ päev (viimane oli küll tasuta upgrade kuna minu tellitud autot polnud).

Eelmine aasta jaanuaris võtsime ühe kindlustuse juurde, sel aastal otsustasime mitte võtta. See-eest oli tseekord täispaak, lisaks võtsime lisajuhi ja lastetooli. Sellele lisandub tax.
Autot vormistades pakutakse kindlustusi või "kabedamat" autot. See on üks osa tenindaja tööst - müüa rohkem.
Loomulikult lisandub hiljem Sunpass ehk kiirtee maksud, mis saabuvad 20 päeva joksul krediitkardi arvele. Neid võid vältida, kui gpsi seadmes keelad tasuliste teede kasutamise. Kaotad aga ajas.

Hotwire ütleb et protection is unavailbale mis ilmselt tähendab, et see tuleb kohapeal lisaks osta?

Jah, kindlustus tuleb Hotwire puhul kohapeal juurde maksta.

Siis on hotwire päris kallis võrreldes siin teiste antud linkidega.

Me just kasutasime alamo autot. Läbi uk broneerides saime täis kasko, lisa juhi ja paagitäis kütet. Refund oli sama mis auto rendi hind. Aga ei soovita võtta lennujaamast. Me võtsime miami beachilt saime paar dollarit juurde makstes parema klassi auto. Ehk siis võtsime 5 päevaks full size ford fusioni 200 eur. Maksime juurde 8 usd päev ja saime camaro + 45 usd eest tasuta kütet.

Endal just värske kogemus Nationaliga Los Angeles-i lennujaamast, mida sooviks jagada, sest võibolla on kellelgi veel kasu. Auto broneerisin väga varakult ette esialgu Alamo kaudu, sest neil oli hea hind ja lisaks on Alamos/Nationalis selline võimalus, et saad auto ise platsilt valida, kuid nende sõidukite klassist, mille oled broneerinud. Alamo hind oli pisut odavam kui National, mistõttu võtsin Alamo. Hiljem sain teada, et kuigi Alamo ja National jagavad sama sõidukiparki, siis Nationali klientidele on ette nähtud siiski natuke uuemad/paremad autod kui Alamo klientidele. Samuti on Nationalil Emerald Club liikmekaart, mille liige saab valida hoopis eraldi liikmetele ettenähtud valikust (nn. Emerald Aisle), kus on suuremaid ja väiksemaid autosid, SUVe jne. Lisaks ei pea Emerald Clubi liige broneerima endale soovitud kallima klassi vaid piisab sellest kui broneerib mid-size sõiduki mid-size hinnaga ja võib sel juhul platsilt ära sõita hoopis keskmise SUVi või Camaro või Mustangiga.
Seega tegin nii, et otsisin uue broneeringu www.nationalcar.co.uk kaudu. Briti saidi kaudu seepärast, et siis sisalduvad pakkumises ka kõigile Euroopa turistidele vajalikud kindlustused (CDW ja SLI). Lisaks oli Briti saidi kaudu pakkumine kõvasti odavam. Samuti kasutasin broneerimisel sooduskoodi: "NUKPP10", mis annab 10% soodukat. Kuigi kõik google-ist tulevad vasted selle koodiga ütlevad, et see on aegunud kood, siis minul see samas töötas Briti saidil ilusti ning ju see siis nii aegunud siiski ei ole. Samuti näib, et see kood on kasutusel juba aastast 2010 ja seega vast kehtib ka edaspidigi. Briti saidi ja selle koodi ainuke miinus on see, et renditasu tuleb kindlasti kohe broneerimisel ära tasuda. Lisaks täitsin Nationali lehel ka Emerald Clubi liitumisevalduse (https://www.nationalcar.com/en_US/car-rental/loyalty/enrollment/welcome.html). Seejärel tühistasin Alamo pakkumise ja läksin reisile. Letis oli National Emerald Clubi numbri juba ise automaatselt broneeringule lisanud (kuigi tegin ise broneeringu enne kui EC-ga liitusin), kuid kui ei peaks olema, saab alati paluda seda teha. Letitöötaja ütles, et vali Emerald aisle sektsioonis seisvate autode seast ise, mis soovid. Sealne valik oli väga kirju ning mitmed kordi paremad sõidukid kui tavalises mid-size aisle sektsioonis, kuid kokkuvõttes tuleb maksta ainult mid-size suurusega sõiduki eest. Seega USAsse reisile minnes ja autot rentides, soovitaks bronnida sõiduk otse Nationali UK lehelt ning siis kindlasti liituda Emerald Club-iga, et endale vähema raha eest parem sõiduk saada. Kui mingi hetk selgub, et sõiduk siiski ei sobi, siis saab broneeringu kestel minna lähimasse Nationali esindusse ja enda sõiduk mõne sobivama vastu välja vahetada. Samuti on Emerald Clubi liikmetele ette nähtud alati tasuta lisajuht. Olen kasutanud varasemalt ka Hertzi, kuid seal ei ole sellist valikuvõimalust olnud nagu Nationalis, seega jättis National parema mulje.

Vaatasin www.nationalcar.co.uk lehte ja sain LAX-ist endale sobivaks ajaks kõige odavama pakkumise ehk siis mingi mikroauto 1200EURI, see siis 2,5 nädalaks. Kui lennufirma enda lehelt saab samalaadse auto 400 euroga.

Eks see hind võib jah vahel kõikuda veidralt. Kas see oli koos selle sooduskoodiga? Proovi, kindlasti ka alamo ja teiste suuremate rendifirmade briti lehti. 400 euri tundub ka palju olevat kui on väikse auto eest. Meil läks sama pika perioodi eest 500 euri, aga see oli full-size klassi sõiduki hind. Mis kuupäevad on muidu?

Kopeerin ühe oma vana postituse ka, vbla on abiks:
"Kes USA-s veel autorenti uurib siis vahendaja http://www.happytoursusa.com/en/ kaudu saime soodsad hinnad nii Miamis kui NYCis koos kindlustuse jms-ga, kuigi tuleb arvestada ka sellega, et olenevalt tegelikust pakkujast võib lisanduda veel deposiit mis hiljem vabastatakse (NYC-is oli soodsaim pakkuja Herz ja neil oli tagatis 200 dollarit, mis nädal peale tagastamist vabaks lasti)."

Lisaks veel juurde, et seal broneerimisel mingit raha ei võeta, vist isegi kaardi andmeid ei tahetud, need annad alles kohapeal. Miamis saime Alamolt auto ja tavalise sedaani asemel pakuti sama hinnaga minibussi (kuna meid oli 4 + pagas) ning eks ikka pakutakse lisateenuseid juurde aga jäime endale kindlaks, et tegelikult kõik vajalik ju juba hinnas. NYC-is saime autoks pmt uue Kia Optima aga seal jah pandi krediitkaardile deposiit peale.

Kellegil kogemust sellega, et rendid ühest linnast ja sõida teisse linna? Siis hinnad arvatavasti palju kõrgemad.

Üldjuhul ühe osariigi piires "ühe-suuna-tasu" ei lisandu st. Kui võtad ühe osariigi otsast auto ja sõidad teise otsa ning tagastad seal, siis ei tohiks tasu lisanduda, vähemalt Nationalil on nii ja Hertzil vist oli ka, teiste kohta ei oska öelda. Samuti ei lisandu lisatasu tavaliselt juhul kui alguspunkti ja sihtpunkti vahel toimub väga tihe liiklus nagunii või need on üksteisele lähedal, nt. NY piirkonna lennujaamade JFK ja EWR vahel.
Kui lisatasu on väga suur, mida see üldjuhul on, siis võid osariigi piiril ka autot vahetada ehk sõidad ühe autoga osariigi piirile, annad auto ära ja võtad siis järgmise osariigi lähimast rendikohast uue auto. See võib, kuid ei pruugi odavam tulla. Aga ega muud varianti ei ole kui katsetad erinevaid variante rendifirmade veebisaitidel ja võrdled hindu.

Võrdlesin just alamo ja nationali hindasid...

https://www.nationalcar.co.uk eelpool mainitud voucher koodiga "NUKPP10" full size car 7 päeva 144,99 £ ( sisaldab kõik kindlustused)

https://www.alamo.co.uk voucher koodiga "vcode1"
full size car 7 päeva 138.09 £ ( sisaldab kõik kindlustused)

Mõlemal juhul olid autodeks ford fusion või sarnane. Alamos oli suurem autode valik.

Tee endale kindlasti Nationali Emerald Clubi kaart ja siis võid bookida mid-size hinnaga auto, aga platsilt võid emerald aisle-st valida endale ka hoopis suurema auto ja juurde ei pea midagi maksma. Seega tegelikult pead võrdlema Nationali mid-size-i ja Alamo Full size-i hindu. Pealegi on Nationali Emerald Aisle valikus paremad autod kui Alamo Full Size valikus. Broneerida võid esialgu ka ilma emerald clubi numbrita ja see lisatakse hiljem broneeringule. Vt. siit: https://www.nationalcar.com/en_US/car-rental/loyalty/enrollment/welcome.html

Võid ka siit lisa lugeda: http://www.flyertalk.com/forum/national-emerald-club-424/

mõtled siis standard? sest mid-size suv on peale full size ja enne full size on standard, intermediate ja siis juba compact.

emerald full size hind tuleb muidu 162 £ ja standard 156 £
alamo full size on sama hinnaga mis emerald compact.

Kuigi, kui seal saab ise autosid valida siis kindlasti parem, sest ma pole veel kunagi seda autot saanud mis olen ette broneerinud alamost.

Standard jah, sorry. Millisest linnast või lennujaamast soovid muidu rentida?

Kuigi ma eelnevalt olen juba põgusalt lahanud Nationali ja Alamo erinevusi, siis räägin üle. See on puhtalt enda kogemuse ja FT-st loetu põhjal, aga üldjoontes peaks paika pidama.

Kuigi sisuliselt on National ja Alamo üks firma ja jagavad mitmel pool ka autoparke, siis on Nationali sihtgrupiks corporate kliendid ehk siis suuremalt jaolt ettevõtete töötajad ja sagedased rentijad ning Alamo sihtgrupiks on leisure kliendid ehk puhkajad.

Seega suuremates rendikohtades (nt. suurlinnade lennujaamad) viiakse väiksema läbisõiduga ja paremad ning paremini varustatud autod Nationali poolele ja mitte-võibolla-nii-head-autod Alamo poolele. Seepärast on ka Alamo natuke odavam kui National. Aga mõlema kaubamärgi puhul saad auto ise nn. "vahekäigust" ehk aisle-st valida. Vahekäigud on siis lennujaamades vähemalt iga autoklassi kohta standard, full-size jne.
Kui broneerid Alamost Full size-i, siis saadki valida ainult Alamo full size aisle-st. Kõige tavalisemad full size autod on Ford Fusion (Eestis mondeo), Chevy Impala limited, Dodge Charger, Chevy Malibu vms. Üldjuhul on nad kehvemini varustatud kui Nationali Full-size aisles pakutud või siis suurema läbisõiduga ja Nationalist sinna üle viidud. Muidugi võib ka Alamost täiesti uue auto saada, aga see on pigem erand.

Kui broneerid Nationalist Full size-i ja ei ole Emerald Clubiga liitunud, siis on valik markide osas sama, aga autod võivad olla parema varustusega ja väiksema läbisõiduga.

Kui oled aga Nationali Emerald clubiga liitunud, siis saad valida auto Nationali Emerald Aislest, millele tagab ligipääsu see, kui bronnid vähemalt standard suuruses auto. Emerald club on jaotatud veel omakorda tasanditeks - Emerald club, Emerald executive, Emerald elite jne, kus igale klassile on suuremates rendikohtades oma vahekäik. Emeraldi vahekäikudesse-sse paigutatakse igas suuruses autosid. Kõige madalamas ehk tavalises emerald aisles on intermediate, standard, full-size, SUV-id jne. Üldjuhul ei ole kõige madalamal Emeraldi tasemel Full size SUVe, sportautosid, premium klassi autosid ja kõrgemaid. Need paigutatakse siis kõrgematesse klassidesse ehk executive-i ja elite-i. Tasub tähele panna seda, et kui sa oled EA liige ja oled bronninud standardi, kuid Emerald aisle-st ei leia ühtegi autot, mis huvi pakuks, siis võid vaadata ka enda bronnitud klassi aisle-sse ehk standard aisle-sse. Kui samas oled teinud bronni full-size-ile ja EA-st midagi sobivat ei leia, siis võid vaadata ka FS aisle-sse. Suuremates rendikohtades (nt. LAX), kus on pidevalt suur arv autosid ja kui mõni auto pakub eriti huvi, kuid see asub sellises aisle-s, millele ligipääsu ei ole (executive või elite), võib platsi töötajatelt (nn. greeter-id) küsida ka mõnda kõrgemas klassis asuvat autot. Kui plats on autosid väga täis ja ilusti küsida, siis tavaliselt ka ei keelduta. Näiteks oled Emerald clubi kõige madalama taseme liige ja võid auto võtta Emerald aisle-st, kuid midagi huvipakkuvat sealt parasjagu ei leia ning mõni huvipakkuv auto on hoopis Emerald executive-i vahekäigus, siis tasub küsida, et kas võib seda võtta ja kui platsitöötaja nõus on, siis tuleb seda väravast välja sõites mainida. Emerald executive-is on tavaliselt sportlikumad autod (Dodge challenger, Camaro, Mustang) premium tavaautod ja premium SUVid jne.
Täpsema nimekirja kõigist autodest leiad siit: http://www.flyertalk.com/forum/national-emerald-club/1677708-newer-05-15-index-ride-reports-car-classifications.html

Kokkuvõtteks ma ütleks, et kui hinnavahe Alamo ja Nationali vahel on väike, siis tasuks eelistada kindlasti Nationali. Samas on minu jaoks pikal reisil autovalik küllaltki oluline, seega olen üritanud ka sellesse teemasse süveneda. Kui oluline on ainult hind ja peaasi, et oleks midagi, mis liigub ja kohale viib, siis võta kõige odavam pakkumine, mis leiad.

Nüüd tuli pikk jutt, aga kui midagi segaseks jäi, siis küsi :)

Tegin selle Emerald numbri Nationali US lehel. Üritan seda kasutada UK lehel ning väidab, et nimi ja number ei lähe kokku. Kas US lehel regatud number kehtib ainult US lehelt rentides. Hinnavahed on muidugi muhedad, US lehel kolmeks nädalaks kõige odavam auto 1296 dollarit, UK lehel ilma sooduskupongita sama auto ca 583 dollarit :)