Finnairi lennud/lennukid suunal Helsingi-Tallinn

Kes on lennanud(eeldan, et paljud teist) suunal TLN-HEL Finnairi/Finncommi lennukitega, et mis muljed on? Ise kardan meeletult lendamist ja mote sellesse vaiksesse propelleritega lennukisse istumisest ajab juba sees keerama.Sober 3 aasta eest kirjeldas seda lendu kui oudusunenagu.Oli olnud vaga huplev ja ebastabiilne. Kas on samamoodi ka nuud, 3 aastat hiljem, voi on nuud uuemad lennukid?Netist uurides annab tulemuseks ATR 72 tuupi lennuki.Kas kellelgi on kogemusi?

Tanan vastamast,

Triny

See on nii lühike lend, et sa ei jõua eriti midagi mõelda või tunda.
Väike see lennuk on, aga sellel lennul ei ole ma mingeid koledaid momente üle elanud (või on õnneks läinud?).

See oleneb ilmast. Kui ilm on ok, siis seda rappumist eriti polegi.

Ja oluline fakt on see, et tegemist on väga lühikese vahemaaga. Võta enne palderjani sisse ning elad üle.

Tanan vastamast,
Rahusti peale olen isa kah tosiselt moelnud, ainus mure on see, et pean Helsingis umber istuma lennule Helsingi-Manchester, seega pean olema kontaktivoimeline.Teine kusimus olekski ehk, et mis rahustit kasutada mis päris jalust ei niida. Olen moelnud Xanaxit votta, aga ei tea kuidas see mojub, et kas ma olen suuteline iseseisvalt ymber istuma?

Tänan,

Triny

Ei ole kunagi kokku puutunud rahustitega. Proovi enne järgi.

ATR-72-ga olen maailma eri paigus üle 10x kindlasti lennanud ja pean ütlema, et vaatamata oma väiksusele tundub olevat lollikindel riistapuu. Kuna propellerlennukid üle 3-4 km kõrgust ei arenda, siis tuleb arvestada väiksemat sorti raputamisega, kuna nimetatud kõrgustel ikka õhupööriseid ja tuult leidub, kuid midagi hullu küll pole kogenud.
Kardan ka lendamist, aga mitte ATR-dega.

Olen lennunud nende Finncomi lennukitega üle lahe. Mingit raputamist ei mäleta ma üldse. Reis on väga lühike. Tõuseb õhku, siis pakutakse kohe šokolaadi, vaevalt olen jõudnud selle ära süüa kui juba hakkab laskumine. Isegi kui seal on olnud mingi raputamine, siis tõusmine, laskumine ja šokolaadi söömine juhtisid sellelt tähelepanu väga hästi kõrvale.

Olen lennanud nende ATR-idega Tallinnast Helsingisse ja sealt edasi Vaasasse. Enamus aja lend olnud nagu ikka väikeste raputustega. Viimane lend sai tehtud vähe suurema tuulega,siis õhus hüples asi normaalselt ja maandudes tekkis tunne nagu kisuks külje ette aga soomlasest tuttav oli mind enne rahustanud,et on nendega lennanud läbi suurema tormi ja piloodid pidid ka väga head olema. Enne istun igatahes ATR-i kui Fokkerisse:)

Ma olen Finncomi lennuga maandunud lumetormi ja see oli küll minu elu õudsaim lennukogemus... aga sõidan siiamaani, sest normaalsete ilmaoludega on see nii lühike ots, et ei saa arugi kui juba oled maandunud :) Ma arvan, et ära rahustitega hakka mässama, kui sa enne oled lennanud, siis pole see üldse väga teistmoodi kogemus.

Ei mäleta küll hästi aga Saabi propeller lennukiga Frankfurdist Vilniusesse lennates sai üle 7 km kõrgust kindlasti kätte. ATR saab ka üle 7 km lennatud kui vaja.

Eks see oleneb lennu pikkusest, kui kõrgele ta tõuseb lennu ajal. Võimalik, et Tallinn-Helsingi vahel tõesti üle 3-4 km ei tõusta. Muidu peaks max lennukõrgus wikipedia väitel olema 7620 meetrit.
Endal üks kogemus sellega lennukitüübiga lennul Prahast Belgradi. Vedajaks oli JAT. Antud lennumasin oli küll juba päris palju lennutunde ilmselt läbinud ja nägi suht kehvake välja ning mürises ka mis jube. Aga huvitav kogemus oli :-)

Pidasingi silmas lühiotsi, kus need tavaliselt lendavad. Kindlasti on ATR võimeline tõusma kõrgemale, kuid üldiselt kasutatakse neid max. 400-500 km liinidel ja sellisel juhul nad sinna 7 km kanti väga ei pürgi.
Igaljuhul seni olen lennanud Fincomm'i, Air Tahiti, Air Mauritius'e, Air Austral'i, Alitalia ja Cimber Air'i ATR-dega ja kogemused positiivsed.

Uuri kindlasti perearsti käest, kas ja mida kasutada.
Xanax peaks on minu teada (andke arstid ja muud teadjad mulle andeks, kui eksin) beetablokaator, ehk hoiab pulsi kontrolli all. Seda kasutavad väikestes kogustes (veerand tabletti) ka näiteks muusikud esinemisnärvi puhul.

Häirib ainult propellerimüra. Kui kartusest muidu üle ei saa, küsige langevarju.

Xanax töötab hästi ja kontaktivõimet ei kaota. Esimesel korral võid ehk pool tabletti võtta. Küsi perearstilt.

Lendasin sellisega Helsingist Tallinna. Mingit rappumist ei märganud, aga õllepurk kästi ära panna käest. Loovutasin siis selle stjuuardessile, palusin klaasi vett vahetuseks. Olivad nõus küll. Põhimõtteliselt on see nii lühike lend, et ei saa hirm hakatagi...

Aga rahustab ja teeb uniseks. Beetablokaatoreid kasutatakse tavaliselt pikaajalisel kõrgvererõhutõve ravil, näiteks Tenormin, Isoptin, Metoprolol. Vabandust, läks veits teemastb mööda.

Minuarust on see pisike kekats hulga stabiilsem õhus kui suur jurakas, tulin kord Helsingist paraja tormiga (Soome siselennud jäeti kõik ära) Tallinna poole, algul kui lennukit nägin arvasin et sinna kuradima läänemere lainetesse ma nüüd lauluga või siis lauluta lähen , aga tühja... väga hea ja lahe. Mulle tundub , et need propelleritega asjandused on tugeva tormiga siiski paremad.

Finnair

Tere
Hakkan lendama Finnairiga. Kuidas teil varem on nendega lennud sujunud, et kas on probleeme tekkinud ?
Ja et kas Eestis on ka võimalik nendega kuidagiviisi otse ühendust võtta kui reisikorraldajat ei ole?