Finnairi lennupiletite muutmine

Kas kellelgi on kogemust lähemal ajal Finnairist ostetud lennu piletite vahetamise osas.

Kuna teada olevad kanalid ei võimalda mitte mingil moel suhelda ettevõtega nimega Finnair siis äkki on veel mingi võimalus? Olen tulutult juba kaks nädalat nende kodulehe kaudu ühendust saada. Telefonile ja e kirjale vastab vaid robot.

Endale tuli mingi aeg selline teave piletite muutmise kohta.

Meie paindlikud piletireeglid annavad sulle reisi broneerimisel suurema meelerahu. Kui broneerid otse Finnairi kanalite kaudu enne 28. veebruari 2022, saad muuta oma reisikuupäevi lisatasuta piiramatu arv kordi kuni 28. veebruarini 2022 ja veel üks kord pärast seda.

0
0

Kahjuks pole võimalik ju robotiga suhelda, chat vestlusele vastab robot ja ütleb et ei leitud vastavat kliendi teenindajat.

1
0

Peaksid saama ise vast muuta kuupäevi siit https://www.finnair.com/ee-et/manage? Aga jah üsna naeruväärne on nende klienditeenindus. Soovitan proovida erinevaid telefoninumbreid (annab riikide valikust), ise sain nendega ca 1,5 kuud tagasi siiski Eesti numbri kaudu ühendust.

1
0

Reedel just tegelesin sama teemaga. Piletid olid ostetud novembris ja soovisin kuupäevi muuta. Kõik toimis, aga aega läks 5 tundi!! Hommikul kell 9 helistasin ja ootasin 3 tundi järjekorras. Rahulikult tegelisin samal ajal enda asjadega ja lõpuks tõesti vastatigi. Rääkisin mure ära ja kuna mul oli seal mitmeid ümberistumisi, siis mind pandi holdi ja öeldi, et ta üritab lahendada. Telefonis oli vaikus, aga aeg tiksus, seega lootsin, et keegi siiski tegeleb asjaga. Ja oh imet, tunni aja pärast minuga suheldigi edasi ja siis ma olin veel toru otsas tunni jagu, et kõik detailid paika saada. Saadeti link hinnavahega, samal ajal kui ma maksin, oli tädi teisel pool ikka toru otsas. Tegelikult super normaalne inimene, kõva vene aktsendiga rääkis inglise keelt, aga lõpuks kõik toimis ja piletid said vahetatud! Tuleb aega varuda, aga kõik toimib. Ja need hinnad, mis internetis on, ei ole need, millega pileteid vahetada saab. Hinnavahe tuleb, aga mitte väga suur. Minul näitas hoopis, et peaksid olema odavamad piletid uue kuupäevaga. Reaalsus oli midagi muud. Proovisin ka läbi chati, aga seal tundus, et ootamine võtab veel kauem aega. Kui küsimustele vastad "õigesti", siis lõpptulemusena suunatakse ka päris inimeseni. Oluline on vastata, et onlines tekkis probleem, siis saadki päris inimese chati. Mina olin stabiilselt järjekorras 10 inimene. See siiski vähenes pikkamööda, aga ma sain enne siiski kõnekeskusega ühendust.

2
0

Just eelmine nädal muutsin pileteid. Kui muudad ainult kuupäeva, peaks saama teha ise kodulehel, aga just eelmine nädal oli neil seal midagi rikkis ja ei toiminud. Ei tea, kas on tänaseks päevaks korda tehtud.

Sihtkohta saab muuta ainult telefonis.

Helistasin 2 korda ja mõlemal korral ootasin liinil ca 1,5 h. Tegin samal ajal tööd ja telefon oli kõrval. Kui sain liinile, oli kõik lihtne. Saadeti hinnavahe lingid, maksin need kohe ära ja uued piletid tulid meilile.

Liinile saamine tüütu, aga see praegu ikka super võimalus, et saab muuta. Võiks kogu aeg nii olla.

2
0

Tegelesin just hiljuti sama teemaga ja telefoni teel ühendust ei saanud, aga chatis panin vastused sedasi et robot suunas edasi päris inimesele. Kokku läks vast 40-45 minutit. Chati järjekorras oli minu ees 7 inimest sel hetkel. Õnneks ma hinnavahet tasuma ei pidanud.

2
0

Finnairil on olemas ka eesti klienditugi Tallinnas, mina olen sealt alati kenasti abi saanud, kui chatiga läheb keeruliseks. Tel peaks olema 3726682400, kui pole muudetud.

1
0

Eestis enam kliendituge ei ole, see pandi eelmine aasta koroonaga kinni. Number on sama ja sellga pääseb üldisesse kõnekeskusesse. Helsitades pole probleeme olnud. Valid Eesti numbri ja kui ootele pääsed, siis paned kõlarile ja teed muid asju edasi. Paari tunniga peaks ikka asja korda saama :) Hetkel on ootejärjekorrad kindlasti pikemad, sest igasugu uute toredate piirangutega on terve hulk inimesi, kes mõtlevad, et peaks puhkuseplaanid ruttu ringi tegema. Kui helistamise põhjuseks pole jõulude või aastavahetuse aegne lend, siis ma ootaks rahulikult jaanuari teise nädalani.

1
0

Sama kogemus. Tahtsin netist muuta, aga neil seal mingid probleemid, muuta ei lase. Valisin Eesti numbri, olin ootel esimene kord 32 min, teine kord aega ei vaadanud, üle 40 minuti. Suhtlus inglise keeles väga sõbralik ja abivalmis.

0
0

Helistasin Eesti numbrile, millega sattusin üldisesse ingliskeelsesse kõnekeskusesse, aga 15-20 minutiga sain liinile ja töötaja vahetas mu piletid ringi (nii aja kui sihtkoha vahetus) pool päeva enne lendu. Päris põhjalikult tegeles minuga, olin päris meeldivalt üllatunud. Kui õnnestub, soovitan siiski netis teha muudatus, siis on rahulikumalt aega mõelda, vaagida eri variante, süveneda hinnavahesse, ümberistumisaegadesse jne. Mul käis otsustamine telefoni otsas suht jooksu pealt ja pärast pidin veel korra uusi pileteid muutma netis.

0
0

Kui bronnida piletid ümber näitab hinda 0, kuigi hind on olemasolevatest piletitest odavam. Kas on üldse võimalik ülejäänud summa eest nt. pagasit lisada? Tasub helistada või broneering teha ringi finnairi lehel?

0
0

Kui muuta odavamateks lendudeks, siis jääki ei tagastata ega saa seda millekski muuks kasutada.

Ma peast ei tea, kuidas Finnairi pileti muutmisel on. Kas saad valida ka kallimat hinnaklassi, millel siis näiteks pagas sees, kui algselt oli see kõige odavam ilma pagasita pilet.

0
0

Meie saime täna läbi Finnair chati oma  26 detsembri NYC piletid ümber vahetada aprillikuuks. Hämmastavalt kiiresti ja ilma lisakuludeta tehti see vahetus, kuigi pilet oli ostetud selline kus muutmise võimalus puudus.

0
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased