FLYal lennuaja muutus (Tenerife)

Kuidas on praegu lood viimase päevaga -kas check-out ikka kell 12.00 või arvestatakse seda et esimesel päeval sa saabud hotelli öösel ? Tänud

Mitte muffigi ei saa aru mida sa öelda tahad või mis su küsimus on.

Tako mõtles ilmselt, et kas ta peab hotellitoa vabastama oma reisi viimasel päeval 12-ks, kuigi lennuk läheb hiljem. Kui see hotell vms majutusasutus nii nõuab, siis peadki seda tegema. Tõpsemalt saad ilmselt seal kohal teada või reisikorraldajalt nagu juba eespool pakutud.
Küsimuse sõnastuse peab hästi läbi mõtlema, et teised sellest ka aru saaksid

Kahjuks vist ei arvestata ja tuba tuleb vabastada kell 12 päeval, mis sest, et lend läheb 00. Võibolla saab lisatasu eest tuppa jääda, kuid see oleneb absoluutselt hotellist ja tema võimalustest.
Tegelikult on selline lennuaegade muutus väga ebameeldiv ja ootamatu, sest see ei pruugi igaühele sobida, mõtlen siin öist lendu, 00-8.00, st ju et tagasilennu öö tuleb veeta lennukis. Reisi planeerimisel ja broneerimisel seda ju ei teadnud, kui oleks teadnud, siis lastega reisides poles toda reisi võtnudki.

Kuidas need Flyal tenerife lennukid on, kas seal saab magada, või on väga kitsad istmevahed? Mida süüa antakse?

Kahjuks küll ei oska öelda kas FlyAl lennukites charterlendudel antakse süüa või mitte. Vist HorizonTraveli leheküljel nägin et kerge eine on hinna sees. Lennuplaanide muutus on tõesti ebameeldiv, endal on minek 13.03 (koolivaheaeg). Kõige vastikum on see et viimasel päeval ei saa ju eriti lõõgastuda, kuna tead et ees on pikk öine lend.

Ärasõit: vastavalt rahvusvahelistele reeglitele tuleb hotellitoad vabastada kell 12.00 ka sel juhul, kui ärasõit on õhtul. Pagasi saate jätta olenevalt hotellist kas pagasi hoiuruumi või fuajeesse retseptsiooni valve alla. Kui hotellil on vabu tube, siis on võimalik lisatasu eest ka hotellituba õhtuni pikendada (hind hotelliti erinev). Reeglina selgub pikendamisvõimalus lahkumiseelsel õhtul. Soovi korral palun küsige oma hotelli retseptsioonist päev enne ärasõitu

Süüa antakse otseloomulikult, kuid FlyLal lennuk on võimalikult palju istmeid täis tubbitud (räägin 757-st), üliebamugav, viis tundi selles lennukis oli piin, jalad surid ära jne.. Estonian Airil on näiteks palju suuremad istmevahed, aah ja see, et sellel lennukil peaks olema ekraanid ka, aga tuhkagi neid laest alla lasti. Vot nii, aga lennuk nagu lennuk ikka, just tulime Egiptusest selle kompaniiga, teenindav personal oli suur osas eestlased meie lendudel.

Süüa saab lennukis küll, kui sul see söök öösel alla läheb...
Lend kestis ikka ca 6,5 tundi kokku. Oli suht kitsas ja kui keegi su ees tooli alla laseb, on pissile minna päris keeruline. Personal oli ikka hispaania, aga pärast lendu ütlevad sulle: Kiitos! :)
Ja oma kodinad saad hotellis kuskile nurka tõsta ning ise basseini ääres vedeleda, hotelli territooriumilt sind ju välja ei visata.

Pärast tänaöist lendu selles uberikus tahaks väga palju halbu sõnu öelda selle lennuki kohta. No kes see tobu disainis need toolid, istmevahed suurusega 0-3 cm, mis ei sobi üldse keskmisest pikemate eestlaste jalgadele? Milleks tellida nii kitsaste istmevahedega lennuk, kui osad istmed on niikuinii tühjad?
Seda kõike taluda 6 tundi, pärast seda kui reisi on tunde edasi lükatud ja seljataga väsitav päev (toast välja kell 12 päeval), tundus tõesti liiast.
Novatours võiks tellida normaalse lennuki, kasvõi toitlustamise ära jätmise hinnaga. Nagunii ei saa seal kilukarbis normaalselt süüa ja kes see öösel kell 3 üldse süüa tahabki?

Millegipärast ei ole soome reisikorraldajad kunagi niisuguseid lennukeid tellinud. Iga kord, kui Novatoursiga kusagil käidud, on pärast paar aastat hooletu - kõik reisid hakkavad siis Helsingist. Aga see maksab sinnasõidu raha ja mis veelgi tähtsam - aega. Küsimus jääb: miks ei võiks Eesti reisikorraldajad oma kliente austada? Muide - Novatours paneb veel endiselt inimesi õuduste hotelli Playa Hondasse.
Happy Traveli lennukid tundusid normaalsemad, lennuajad inimlikud. Kas Eesti tingimustes inimestele normaalse teenuse pakkumine on nii ebarentaabel, et viib firmad pankrotti?

Kusjuures - lennuajad muutusud peale reisi äramaksmist. Oleks ma enne teadnud, et öösel tuleb lennata, ma poleks läinudki. Aga nüüd polnud enam valikut.
Flylali lennuki personali aga tahaks kiita. Nemad teevad, mis saavad, sellistes tingimustes.

Ei oskagi midagi soovitada neile, keda see sõit ees ootab. Varuge vaid kannatust ja pikka meelt, eriti lastega reisijad.

FlyAl olevat ju pankrotti läinud, kas nad enam üldse lendavadki?

FlyLAL Charter on omaette firma ja see ei läind (veel) pankrotti ja lennud toimuvad plaanipäraselt.

Vaatasin Tallinn-Tenerife lennuplaani nii Horizon Traveli kui Novatoursi lehelt. Muidu nagu klapiks, aga Novatoursi väitel väljuvad aprillis lennud 1 tund hiljem. Horizoni lehel sellist infot pole. Kumba uskuda?

Ma arvan et see on seotud üleminekuga suvesele kellaajale

Kell 12 tuleb toast lahkuda, asjad jätad hotelli, lennuk väljus veidi hilinenult MEIE aja järgi 03.30, süüa saad lennukis öösel täiega - soe söök, kohv, mahlad, tee. Hotellis saad ka lõunat enne, kui sul on all include. Lennuk on imekitsas ,aga leedu poisid lendavad hästi...

Kuidas on hooajal 2010-2011 Tallinn-Tenerife-Tallinn lennud korraldatud? Ootan muljeid neilt, kes juba Novatoursiga või Horizoniga sel aastal Tenerifel ära käinud. Kas lennukis on ikka vähe ruumi, kuidas on toitlustamine ja lennugraafikust kinni pidamine? Tagasisõit hakkab vist väga varahommikul, kuidas see on korraldatud? Kas lennukis on kõik kohad välja müüdud?
Üldse - jagage muljeid selletalvisest Tenerifest, kuidas ilm võrreldes tavalisega jne jne.