GoAdventure

Hei!
Kuidas olete rahule jäänud GoAdvneture reisikorraldamisega nii siin Eestis, kui Kreetal?
On mingeid sekeldusi asjaajamises olnud?

Nemad on edasimüüjad ju, seal võtab sind reisikorraldaja vastu. Kes see on saad Gost teada. Muidu asja-ajamine tip top.

Asja-ajamise kohta ei ütleks nii. Aga võib-olla lihtsalt ei meeldinud mu nägu :)

Mina ka Goadventurega väga rahul!!

Minu nägu nad ei ole üldse näinudki. Meie ajasime kõik korda telefonitsi.

Sain viimasel minutil nädala puhkust ja võtsin viimasehetke reisi. Go Adventure otsis , ma ise ka ei saa aru mis valemiga 1 päeva jooksul, aga super reisi ja super hinnaga Türki. Uskumatu! Siiani ei saa aru , kus juures teised firmad küll bronnisisd ja lasid raha ära maksta aga järgmine päev teatasid , et ups te tegelikult ikka ei saanud reisi ilma rohkem vaeva nägemata.

Käisime läbi nende aprillis Tuneesias, asjaajamine kiire ja korralik. Kiitus!

Saades esimese vägagi positiivse kogemuse Goadventurega varasuvel Kreetale sõites, juba broneerisin nende kaudu soojamaa reisi ka sügiseks. Kuna suhtlemine nendega on väga meeldiv, siis kavatsen ka edaspidi oma reisiplaane Goadventure kaudu teostada.
Tublid tüdrukud!

Käisime GoAdventure kaudu Egiptuses. Kahjuks väga ebameeldiv kogemus. Lahke teenindus lõppes nädal enne reisi uue hotelli hankimisega (nn "overbooking"), igati prooviti mõnd odavamat hotelli peale suruda, peale nädalase kauplemise sai siis umb samatasemelise hotelli, nõuti LISATASU!!!, ja kohale jõudes majutati mingisse sport areasse, mis oli hotellist endast 1,5 km. Tel teel kuulati pretensioon ära ja loomulikult mingit abi ei tulnud. Klienditeenindaja Svetlana vähemalt üritas vabandada, aga keegi ülemus Oleg oli ääretult ebaviisakas, kui kohapeal kontoris käisime. Ja tuttavatel tekkis väga sarnane situatsioon. Soovitan soojalt osta reise otse reisikorraldajatelt või hotellist otse broneerida. Ja kui pakutakse varajast soodsat hinda ... olge kindel, et ostetud hotelli viimasel hetkel ei saagi. Olen reisinud palju, suuremalt jaolt läbi soome või omal käel, see oli HALVIM kogemus reisibüroodest.

Ma olen seda teksti juba kusagil näinud.

Juhtus ka mul sama jama selle Goadventurega Egiptusesse lennates. OVERBOOKING, aga mitte hotellis vaid LENNUKIS!!!!???? Mistõttu kaotasime ka terve päikeselise päeva ja kusjuures mulle ei teatud ka veel, et lennuk väljub 12.00 mitte kell 7 hommikul, kuigi algarvutuste kohaselt oli lennuaeg hoopiski kell 23.00 eelneval õhtul. Vot nii.

Sa nägid seda teksti ilmselt Egiptuse teema all ka: http://trip.ee/node/38182 :)

Olen teadlikult lisanud kommentaari mitmesse kohta, kuna soovin rohkem inimesi hoiatada ja üleskutsuda olla nõudlikumad ja ettevaatlikumad reisibüroode suhtes, kuna ka tarbija loob kvaliteedi taseme . Ja kel on probleeme olnud, kindlasti vähemalt pretensiooni esitada ja tarbijakaitsesse pöörduda. Kui 10-nest vaid üks sõna võttab, siis saavadki kõik rahumeeli naha üle kõrvade tõmmata. Samas oli suvel kogemus Germaloga kus kõik enam vähem tip top oli.
.
.
Trip.ee lisas puuduvad kirjavahemärgid ning eemaldas üleliigsed

Käisime oktoobris Egiptuses ja reisi ostsime GoAdventure´st. Kogemus oli ebameeldiv ja kunagi enam ei osta reisi selle firma käest.

Täitsime lepingulised kohustused firma ees (maksime reisi eest õigeaegselt 1 kuu enne reisi) aga firma oma lepingulisi kohustusi ei täitnud.

Vaatamata korduvatele küsimistele ei suutnud firma meile reisdokumente edastada (lennubroneering, hotelli vautser, kindlustuspoliis). Viimaseks kokkuleppeks jäi, et saame reisidokumendid Tallinna lennujaamas "ühe teise firma" kassast. Ja 2 tundi enne lendu selgus, et meie dokumente ei ole seal kassas. Algasid korduvad telefonikõned GoAdventure töötajale, mille tulemusena saime kätte küll hotelli vautseri, aga teisi dokumente meil lennukisse minnes polnud. Seega alustasime reisi (õnneks check in-st saime läbi) ilma tagasilennupiletita (õigemini infota selle olemasolu kohta) ja reisikindlustuseta. Kolmandaks reisipäevaks meiepoolse initsiatiivi tulemusena - korduvate telefonikõnede tulemusena (arve 1000.- meie kahjuks) saime kätte reisikindlustuse ja lennupiletid.

Loomulikult esitasime firmasse ka pretensiooni aga nagu arvata võite, mingit kompensatsiooni telefoniarve tasumiseks ja kolme rikutud reisipäeva kompenseerimiseks me ei ole saanud.

See oli meie kogemus...

Ärge andke alla. Vastavalt nende endi reisitingimustele ja võlaõigusseaduse peatükis 44 mainitule on teil õigus nõuda Goadventure'lt lepingutingimuste rikkumisega seotud kulude kompenseerimist. Endal ka hetkel nendega üks vaidlus pooleli. Arvan, et neil tuleb oma vigade eest vastutada. Ehk siis edaspidi suudavad asju paremini korraldada.

Käisime juulikuus Türgis, Kemeris GoAdventure'i kaudu. Algne asjaajamine käis tõesti kiiresti, dokumendid vormistati kiiresti, kõnedele ja kirjadele vastati kiirelt ja Kemerisse jõudsime ka ilusti. Üllatus ilmnes aga hotellis, mis oli lubatust hoopis teistsugune, pooled võimalused, mida välja oli reklaamitud, puudusid. Võtsime All Inclusive paketi, millega oleks pidanud näiteks kõik joogid nii hotelli restoranis kui ka rannabaaris olema tasuta. Tegelikult maksid rannabaaris nii alkohoolsed kui mittealkohoolsed joogid õudset hinda, tasuta ei saanud midagi ja kui restoranist võetud karastusjookidega randa läksime, kästi meil need maha valada. Kohtusime seal ka teiste eestlastega, kes samamoodi olid väga pettunud ja küsisid kohe, et noh, kas suhtlesite Oksanaga või, ta lubas meile ka igasuguseid huvitavaid asju. Samamoodi oli probleem viimasel hommikul hommikusöögiga. Hotelli personali ei olnud varahommikul kuskil näha, ehkki olime eelmisel päeval vähemalt 3 korda küsinud, et kas saame ikka süüa enne hommikusöögikellaaega, sest meil on vaja lennukile minna. Transfeeriga saabunud giid kehitas ka vaid õlgu ja midagi ette ei võtnud, jäimegi söömata.

Tagasi jõudes kirjutasin kohe GoAdventure'isse ja kirjeldasin, milline oli tegelik olukord ja ütlesime, et ei ole rahul, et tingimused ei olnud sellised, nagu meile lubatud olid. Kiri jäi vastuseta ning ka paar nädalat hiljem uuesti saadetud kiri jäi vastuseta. Oleks oodanud vähemalt viisakat vabandust või mingisugustki selgitust, aga firma ei reageerinud mitte kuidagi. Pöördusime siis Tarbijakaitseameti poole, kirjeldasime kõike nii, nagu oli, saatsime edasi ka kogu kirjavahetuse GoAdventure'iga. Selle peale lõpuks reageeriti ning pakuti 2 500 kroonist firma kinkekaarti. Keeldusime viisakalt ja ütlesime, et ei soovi ebameeldiva kogemuse tõttu GoAdventure'iga enam reisida ning jäime rahalise nõude juurde. Tarbijakaebuste komisjon otsus istungil meie nõude rahuldada ja GoAdventure pidi kuu jooksul pangaarvele kokkulepitud rahasumma kandma. Raha oleks pidanud laekuma detsembri lõpuks. Siiani ei ole meist aga välja tehtud, raha on endiselt saamata. GoAdventure'it vist ei huvita absoluutselt, milline nende maine on. Tarbijakaebuste komisjoni otsuste lehele on meie kasuks tehtud otsuse juurde ilmunud märkus: "Ei täideta". Ei oskagi öelda, mis see tähendab, kas kogu meie ettevõtmine ja oma õiguste eest seismine oli asjatu ning Tarbijakaitse ei saa ettevõtteid millekski kohustada?

Väga ebameeldiv kogemus, mis veel pool aastat hiljemgi jätab puhkusele halva maigu juurde :S

Käidud selle firmaga 3 korda ja ütleks et nende(eriti Oksana)asjaajamine 5 pluss.
Lihtsalt on osa inimesi kellega juhtub ka kodus igasugu jamasid, mis siis veel kuskil mujal.
See all-inclusive pakett on igal maal ja ka igas hotellis erinev ja lõunamaade hotellid muudavad reegleid ka oma suva järgi. Eesti reisikorraldajat küll selles süüdistada ei tasuks.
Mina kasutan küll GoAdventure teeneid ka edaspidi ja soovitan ka teistel !

Olen ka kasutanud GoAdventure teeneid ning suhtlemisest Oksanaga ainult positiivsed mälestused!

Käisime ka nyyd veebruaris selle reisibüroo kaudu ja mitte yhtegi halba sõna ei ytle kõik oli korras ja teenindus hea.
Väga mõistvad olid. Me näiteks broneerisime reisi ära ja maksime broneeringu kinni, aga kogu reisi saime maksta alles 1 päev enne sõitu ja nad võimaldasid seda nii, et meil olid väga head kogumused ja kõik läks supper hästi.

Käisime nendega Egiptuses. Kõik sujus!

Tere!

Ka minul ei ole just parimad soovitused hetkel. Esialgu sujus kõik väga hästi, kõigi lemmik Oksana bronnis meile reisi, väljastas arve jne. Oksana ise Goadventureis juhatuse liige. Reis sai tellitud 2,5 nädalat varem. 45h enne väljalendu helistati ja teatati, et hotellis on OVERBOOKING ja kahju küll, kui tahate reisile makske topelt juurde. Kuna ise olen juriidiliste teemadega suhteliselt kursis, siis ei olnud ma sellega nõus, kuna ka nende enda tingimuste järgi, peavad nemad selle probleemi lahendama, mitte mina. Rääkisin Goadventuri juristiga, kes mõistis suurepäraselt, et mul on õigus ja et ta on seda ka juhatajale ehk Oksanale öelnud, kuid viimane ei soostunud minuga telefonis 2 päeva rääkima ning kui lasin kellelgi teisel helistada, siis nii kui peilis välja, et tegemist on Tartu inimesega, ei tahtnud ka temaga enam rääkida. Kõige rohkem solvaski tema poolne käitumine, et isegi vabandust ei suudetud paluda.

Horizon Travelist tuli välja, et meie broneeringut poldud üldse neile edastatutki ning Goadventure ütles vaid, et ups unustasime.

Lisaks veel uurisin BTA-kindlustusest, kas minu 2 nädalat tagasi tasutud reisikindlustus on ka nendeni jõudnud, siis tuli välja, et nad pole ka resikindlustuspoliisi mulle väljastanud ehk kui ma oleksngi reisile lõpuks saanud- mida ma ei saanud, siis poleks mul olnud mingit kindlustust. st kui oleksin haigeks jäänud- haigla arve 50000.- nt, siis oleksin pidanud selle ise kinni maksma, või goadventureilt seda nõudma ja pole kindel, et viimasel selleks üldse raha oleks, et minu kahjunõue rahuldada.

Kontrolliga alati ettevõttest, keda Goadventure vahendab, järele, kas teie andmed on sinna jõudnud ning soovitav on ka reisikindlustust järele kontrollida. Ise enam kindlasti niikaua nendega enam ei reisi, kuni juhatuse liikmed oma tegude eest ei vastuta.

Teadmsieks kõigile tarbijatele, siis hinda tohib tõsta Võlaõigusseaduse järgi vaid siis kui on täidetud alljärgnevad punktid:
Reisikorraldaja võib reisitasu suurendada üksnes juhul, kui:
1) see võimalus on lepingus otseselt ette nähtud ning lepingus sisaldub reisitasu uue suuruse arvutamise kord ja
2) reisitasu suurendamise vajadus on tekkinud veokulude, sealhulgas kütusehinna, samuti maaletulekutasude, sadamate või lennujaamade sisse- ja väljasõidutasude, teenusega seotud maksude või reisi suhtes kohaldatava raha vahetuskursi muutumise tõttu ja
3) reisitasu suurendamisest teatatakse reisijale ette vähemalt 21 päeva enne reisi algus

Kindlasti ei soovita ma reisivahendaja/korraldaja provokatsioonidele alluda, vaid nõuda neilt hiljem kahjud välja. Või kui tõesti minna reisile, siis hilejm siiski kahju nõue asendusreisi kohta esitada.

Praeguseks on minu kaebus tarbijakaitses, kes algatas väärteomenetluse, kuna see rikkumine ie olnud viimaste nädalate jooksul ainus (+ kindlasti on isikuid, kes sinna lihtsalt ei pöördu), lisaks on mul õnneks D.A.S. Õigusabikulude Kindlustus, kes katab minu õigusabikulud, kui asi peaks kohtuni välja jõudma.

Igaljuhul on pettumus väga suur. Eesti ilm ei ole just lohutuseks, kui soovisid 40 kraadisesse Iisreali lennata.