Happy travel

Kes on käinud Happy Traveliga kas Gran Canarial või siis Tenerifel?
Huvitab kõik sealsed reisiesindajad, lennuk millega lennatakse sinna ja lennufirma, kuidas on jne?

Oletan, et ka Happy Travelil on lennuk mitme reisifirma peale ühine. Kodulehe info järgi lendab Tenerifele LTE International Airways.

Jah mis firma see on seda ma tean aga tahtsingi teada reisijate kogemusi. Milline on teenindav personal, kas võib arvutit lennukisse võtta või näidatakse lennukis filme jne?

Käisin just Happy Traveliga Tenerifel. Väga norm firma, kohapealsed esindajad Ave ja Reelika väga nunnud kujud. Sõbralikud, abivalmid, tegid oma tööd hästi. Tänud neile!
Lennukis kasutasid küll paljud arvuteid, näidati ka filme ja muusikavideosid vist. Minu jaoks läks lend ruttu, nautisin istumist. Mõnus kuus tundi sai logeleda, muidu kogu aeg nagu tuli takus tõtta. Igastahes oli vahva reis!

Tulime Tenerifelt 27.02.2008. Reisiesindajad keda siin just mainiti olid tõesti väga toredad! Suur tänu neile! Ostsime neil saare tuuri ja jäime väga rahule. Polnud ka pealetükkivad ega püüdnud iga hinna eest meiel oma reise saarel peale suruda. Sellepärast vist võtsimegi meeleldi nende käest! On kogemusi , et mõned, näiteks Novatoursi omad käivad väga pinda.Tõesti oli väga tore reis! Soovitan kindlasti, vähemalt Tenerifel!

juba tallinna lennujaamast alates oli selle firma esindaja väga sõbralik ja abivalmis. nimelt oli mul lennukisse vaja kaas võtta erivajadusega laopse iste-selle orgunnis ta kibekiirelt ära.

ja kohapeal Tenerifel oli ka meeldiv teenindus .jäin väga rahule.
kunagi käisin sharmis novatoursiga ja sealne teenindus oli kehv.

Veel siis lennukist ka! Oli korras ja puhas kuigi ilmselt vist mitte esimeses nooruses::))Teenindajad olid täiega rahvusvahelised üks eestlane, üks soomlane, ja mõned vist hispaanlased. Teenindus oli hea ja teenindajad sõbralikud. Lennuk tundub , et on siiki renditud ainult Happy Traveli poolt.Mina kurdaksin ainult istmevahede üle. Olen ise 176 pikk ja suht kitsas oli. Päris korraliku põlvevalu sai!!

Muidu olime reisiga rahul kuna see midagi erilist ei maksnud (5900), aga see lte.es lennufirma on ikka tase omaette. Nii sinna kui tagasi tulles tegelesid stjuuardid rohkem magamise kui teenindamisega. Uskumatu lasteaed 60-aastaste äramukitud tibide kohta, kui tekkis küsimus kes teenindama tuleb. Lisaks osutus minnes piloot sama osavaks kui need kortsus ja mukitud lennusaatjad. Ma pole nii pehmet maandumist veel elus tundnud, sama kui lennuk oleks lihtsalt 20 m kõrguselt alla kukutatud. See selleks. Kohapeal muidu ok, aga lastega peab arvestama, et basseinid on vähestel küttega ja meri on enamuse ajast külm. Söögid on muidu suht kallid. Praadide hinnad kõiguvad 6.90 ja 15 euri vahel. Poes on aga juust ja liha kallis, muu sama mis eestis. Me rentisime bussi ja kolasime ise ringi. Kui aus olla siis on GC suht sarnane, ehk kole maa nagu Hispaaniagi (looduse mõttes) näeb välja nagu suur pruun prügimägi. Giidi jutt, et erinevad küljed on nagu väikesed eri maailmad, ei paistnud kusagil silma. See idakülg oli sama lage ja pruun ja mingist lopsakast taimestikust polnud haisugi. Ühesõnaga GC-le pole mõtet mingit looduselamust otsima minna (näiteks Horvaatiaga võrreldes), samas lebotada on seal hea. Ühtlane temperatuur aasta läbi.





Kirjavead parandatud!
P.S.Eesti keeles ja enamasti teistes keelteski algab lause suure tähega ja riikide nimed samuti, samas pole see suur viga, aga natuke raske teistel lugeda

Mulle küll sealne loodus meeldis. Mida sa siis ootasid endisest vulkaanist aafrika külje all?

On kogemusi , et mõned, näiteks Novatoursi omad käivad väga pinda???
1.Teatan roomuga, et olen Ivi ja ainuke Novatoursi reisiesindaja Tenerifel.
2.Teatan ka kindlas veendumuses, et pole mitte kunagi pinda kainud ja seda voivad koik Novatoursiga Tenerifel kainud turistid kinnitada.
3.Kibekeelsetel kommentaatoritel aga soovitan oma sonade eest vastutada, mitte niisama lahmida.
Ilusate kohtumisteni Tenerifel!

Happy traveliga just saabunud ja nii minnes kui tulles sama jant lennuk.
Ja mis jutt sellel Escal:(Lennukis kasutasid küll paljud arvuteid, näidati ka filme ja muusikavideosid vist. Minu jaoks läks lend ruttu, nautisin istumist. Mõnus kuus tundi sai logeleda, muidu kogu aeg nagu tuli takus tõtta.) Arvan et vaatas naabri ekraani.
Need kiitlejad ise reisikorraldajad.

Olen käinud mõlemad korrad Happytraveliga, nii Tenerifel, kui ka Gran Canarial ja pean ütlema, et lennuki personal on sõbralik ja abivalmis. ka piloot oli viimane kord(Tenerife) uskumatult osav, ei tundnudki peaaegu midagi ebameeldivat:)

Vabandan Ivi ees ,pole Novaga Tenerifel käinud. Rääkisin Novast kui firmas. Olen Nova teenust kasutanud Egiptuses, Hurgadas. Ja siis kohal võrdlesin kahe firma teenust.Kui sina pinda ei käi on väga tore! Loodan, et kunagi oled ka minu reisijuhiks! Siis ehk paraneb minu arvamus Novast kui firmast!

Nii käisime Happy Traveliga aprilli alguses Gran Canarial. Meile mõlemale oli see esimene tõsisem reisikogemus. Lennuk millega mindi polnud jah kõige esimese nooruses, aga selle eest oli teenindav personal tasemel, abivalmis. Kohapeal oli esindaja vastas. Nooruke, kena, ilus, armas Katri. Aitas kõiges, yhtegi halba sõna pole ytelda. Võtsime tema saare reisi, mis oli tõsiselt vahva. Ööbisime Carmenis. Täiesti keskuses kõik käe-jala ulatuses. Meie jäime kyll väga rahule kõigega. Happy Travel tegi igatahes meie reisi kyll ilusax ja meelde jäävaks. Selle Katri pärast tasuks sinna juba minna, tõeline eesti kalliskivi ookeani ääres, edu Happy Travelile.


*
Trip.ee nägi vaeva punktiirjoonte eemaldamisega ja suurte algustähtede lisamisega (lause lõpus on üks PUNKT, punktiir tundub olevat msn-ist külge jäänud enteri vajutamise asemel)

Happy Travel saatis mulle just järgmise meili:
Peame kahetsusega teatama, et alates 05.11. peatab Happy Travel oma tegevuse ning lõpetab alates 11.11 Tenerife ja Tai reisid. 04.11. ehk homne Tenerife reisi toimub plaanipäraselt.

04.11. reisi klientidel palume enne reisi minna läbi Tez Touri kassast, kust nad saavad uued lennuvoucherid. Happy Traveli poolt väljastatud majutusvoucherid kehtivad endiselt, samuti teenindab 04.-11.11. Tenerifel kliente Happy Traveli esindaja.

Järgmiste reiside kliendid, kes on sooritanud meile ettemaksed, saavad oma raha tänase päeva jooksul tagasi.

Vabandame võimalike ebamugavuste pärast ning loodame teie mõistvale suhtumisele.

Naljakas on see, et just lõuna paiku suhtlesin nendega telefoni teel, aga kõik tundus OK olevat. Kas juhtus sama asi nagu SuperSeaCatiga?

Meil oli broneeritud Tenerife reis 27.03.2009-03.04.2009.a. Isla Bonita hotelli, arvatavasti lähme siis Horizon Traveliga, kuid seda hotelli pole jälle neil pakkuda. Kuradi igavene jamps käib, küll muudeti teisipäevased väljumised ka reedesteks, nüüd pankrot. Meil õnneks kindlustus tehtud (3 inimest), kuid need kellega koos pidime minema, neil vaesekestel polnud kindlustust ka veel tehtud. Eks näis, kuidas see jama laheneb. Muideks meile tuli selline kiri:

Tere!

Happy Travelile kuulutatakse homme välja pankroti.

Juhul, kui homseks ei ole ettemaksu rahad Teie arvele laekunud, siis tuleks toimida järgnevalt:

Turismiseadus seab reisikorraldajatele tagatise kohustuse, mis on täidetud ka Happy Travelil (Suntravel AS). Tagatise avamiseks tuleb reisijatel esitada Tarbijakaitseametile avaldus ärajäänud reisi tasumise kohta. Avaldus koos koopiatega nõuet tõendavatest dokumentidest (leping/arve ja maksedokumendid) tuleb esitada Tarbijakaitseametile aadressil Kiriku 4, 15071, Tallinn või e-mailil info@consumer.ee.

Vabandust, et Teile pettumuse valmistasime.

Tervitades,
Jaanika Voolaid
Reisikonsultant

Happy Travel
6640470
www.happytravel.ee