Tere! Tegime broneeringud läbi hotels.com saidi. Seltskonnaga minek, mitmesse linna ning seetõttu tegime nii, et üks broneerib ühes linnas kõigile mingi hotelli, teine teises linnas jne. ja siis hiljem arveldame. Kõikidel on krediitkaartidel summad broneeritud, kuid minul läks kogu summa kohe kaardilt maha ning kui tahaksin, siis tagasi seda enam kutsuda ei saaks.
Kas kellelgi on analoogset kogemust selle saidiga? Kas need summad, mis broneerimisel, kas broneeritakse või siis minu puhul maha võtakse, ongi juba hotelli eest tasutud ning hiljem mingit tagasikannet, broneeringu vabastamist ning siis uuesti maksmist ei toimu?:)
Loodan, et saate mu mõttekäigust aru. Lihtsalt pole enne kasutanud sellist bronnivarianti ning kõhe on kui kohe suur summa ära maksta tuleb, kuigi teenust ei ole veel saanud.
Tänud ette vastajatele.
Lähen seiklema (Hispaania) ja soviksin teada, kas peale booking.comi on veel mõni sait millel on usaldusväärne bronnida? http://trip.ee/node/47390 See teema näitas, et on usaldusväärne. Usun, et see usaldusväärsus ei ole muutunud.
Kas www.hotels.com on ka usaldusväärne? Nemad on täiesti eesti keelsed ju ka. Ja kas see vastab tõele, et hotels.comis saab hotelli täielikult ette maksta. Eestis olles on soov maksta võimalikult palju asju ette.
Kuid kui selgub, et kohale minnes ei saagi ma seal ööbida? Kuidas ma siis käituma pean? On olnud kellgi selliseid juhtumisi?
Emma
Olen hotels.com-i kasutanud mitmel korral hotellide bronnimiseks Poolas, Tšehhis ja Slovakkias. Raha debiteeritakse kohe krediitkardi saldolt ja kui hotellis lisakulusid ei teki, siis esitatakse check-out'l 0.- lõppsummaga arve. Mõni hotell küsib lisagarantiiks krediitkaarti check-in'l, kuid üldjuhul mingeid summasid ette ei broneerita.
:)
Kas isegi siis võtab 100% maha kui näitab, et tegelikult ei võta? No ma proovin bronnida ja näitab, et maksan 10% ja siis kohale jõudes maksaks ülejäänud. Kas see võib olla riigiti erinev? See, et korraga kõik maha läheb on väga hea, kuna ei pea kohapeal midagi majandama. Eks siis proovin lõpuni välja bronnida:) Saan täpselt teada!
Tungivalt soovitan hotels.com'st kaugele hoida. Case järgnev: sai tehtud broneering hotellile, kogusumma ilmus koheselt krediitkaardile (kuigi tingimuste järgi pidi maksmine toimuma kohapeal hotellis pärast ööbimist). Kohapeal selgus, et majutus ei vasta ühelegi hotels.com poolt reklaamitud tingimusele (räpane, kont ei töötanud, lärmakas jne, ühesõnaga seal polnud võimalik magada), katkestasin kohapeal broneeringu ja check-in ei teinud, ka krediitkaardi ega passi andmeid ei andnud. Hotelli poolt öeldi, et tühistamine on ok ja krediitkaardilt peaks see tehing ka ära kustuma.
Siiani möödas 3 nädalat, krediitkaardil kogu summa 3 öö eest üleval, hotels.com helpdeskiga olen suhelnud ca. 7x30min, peamiselt kõneootel istunud, ja saanud lugemata arv kinnitusi, et see on nende top priority, asjaga tegeletakse, probleemid aetakse korda jne. Tekib tunne, et see on nende ametlik policy - õnnetut pettasaanut niikaua jooksutada, kuni ise ära väsib ja käega lööb...
Pank ei oska aidata, kuna tehing on broneeritud JA kinnitatud, tehingut tühistada pole ilma kaupmehe nõusolekuta võimalik. Kuna hotels.com pole EL registreeritud, ei saa vist ka Tarbijakaitse midagi teha (pole seda varianti veel uurinud, hakkan uuel nädalal tegelema). Ühesõnaga - igatepidi petta saanu tunne on, ehk saab veel midagi tagasi, aga lootus hakkab vaikselt kaduma.
Kasutajatele norm ja ariadne vastuseks, et kui hotell vastab ootustele ja keegi su krediitkaardi andmeid pahatahtlikult ei kasuta, siis pakub hotels.com oma teenust hästi, aga minu näitel - kui midagi peaks viltu minema, on raha tagasi saamisega keeruline ja hotels.com abi olematu. Nende tingimustes on otseselt kirjas, et nad lihtsalt vahendavad teenust, teenuse sisu eest ei vastuta ja (!) saadavad automaatselt krediitkaardi andmed edasi hotellile. Mis tähendab, et kui peaks viltu minema ja andmed sattuma valedesse kätesse, ei vastuta hotels.com millegi eest, kuigi nemad ise andsid su krediitkaardi andmed edasi.
Ühesõnaga, hoiatuseks teistele, et riskid on olemas. Tänase seisuga ilmus üllatuslikult veel üks arve krediitkaardile sama hotelli poolt, niiet kaardi panin nüüd kinni ja praegu kardan, et tegu on juba hotellipoolse pahatahtliku tegevusega. Hotels.com-ga olen vahepeal samuti suhelnud, jälle sain ainult lubadusi, ühtegi otsust, kirja või raha tagasi pole siiani saanud.