hotels.com

Tere! Tegime broneeringud läbi hotels.com saidi. Seltskonnaga minek, mitmesse linna ning seetõttu tegime nii, et üks broneerib ühes linnas kõigile mingi hotelli, teine teises linnas jne. ja siis hiljem arveldame. Kõikidel on krediitkaartidel summad broneeritud, kuid minul läks kogu summa kohe kaardilt maha ning kui tahaksin, siis tagasi seda enam kutsuda ei saaks.

Kas kellelgi on analoogset kogemust selle saidiga? Kas need summad, mis broneerimisel, kas broneeritakse või siis minu puhul maha võtakse, ongi juba hotelli eest tasutud ning hiljem mingit tagasikannet, broneeringu vabastamist ning siis uuesti maksmist ei toimu?:)

Loodan, et saate mu mõttekäigust aru. Lihtsalt pole enne kasutanud sellist bronnivarianti ning kõhe on kui kohe suur summa ära maksta tuleb, kuigi teenust ei ole veel saanud.

Tänud ette vastajatele.

võtab raha kohe maha, paljud teevad samamoodi. Oled hotellitoa eest tasunud, prindi broneering välja ja v6ta kaasa, et vältida v6imalikke arusaamatusi oma broneeringu üle.

Minul võeti ka kohe raha krediitkaardilt maha. Kohapeal klappis kõik sendi pealt ja mingit jama polnud.

See oleneb konkreetsest hotellist ja lepingust. Hotels.comiga olen palju broneerinud ja pole kunagi mingit topeltmaksmist või segadust olnud. Usun, et kõik õige :)

Loomulikult tasub välja printida, siis 101% :)

Lähen seiklema (Hispaania) ja soviksin teada, kas peale booking.comi on veel mõni sait millel on usaldusväärne bronnida? http://trip.ee/node/47390 See teema näitas, et on usaldusväärne. Usun, et see usaldusväärsus ei ole muutunud.

Kas www.hotels.com on ka usaldusväärne? Nemad on täiesti eesti keelsed ju ka. Ja kas see vastab tõele, et hotels.comis saab hotelli täielikult ette maksta. Eestis olles on soov maksta võimalikult palju asju ette.

Kuid kui selgub, et kohale minnes ei saagi ma seal ööbida? Kuidas ma siis käituma pean? On olnud kellgi selliseid juhtumisi?

Emma

On päris usaldusväärne, expedia tütarfirma, paaril korral olen kasutanud, probleeme pole olnud. Kui tunned end siiski ebakindlalt, siis võid alati hotelli ette helistada ja küsida, kas neil broneering olemas, aga ma ei usu, et sellega probleeme on.

kasutanud hotels.comi ühe Tallinna kesklinna hotelli puhul: hotelli kodulehel oli toa hind 920.- eeki, helistades hotelli oleks saanud sama toa 750.-ga ja läbi hotels.comi tuli hinnaks 650.-.

Olen hotels.com-i kasutanud mitmel korral hotellide bronnimiseks Poolas, Tšehhis ja Slovakkias. Raha debiteeritakse kohe krediitkardi saldolt ja kui hotellis lisakulusid ei teki, siis esitatakse check-out'l 0.- lõppsummaga arve. Mõni hotell küsib lisagarantiiks krediitkaarti check-in'l, kuid üldjuhul mingeid summasid ette ei broneerita.

:)

Kas isegi siis võtab 100% maha kui näitab, et tegelikult ei võta? No ma proovin bronnida ja näitab, et maksan 10% ja siis kohale jõudes maksaks ülejäänud. Kas see võib olla riigiti erinev? See, et korraga kõik maha läheb on väga hea, kuna ei pea kohapeal midagi majandama. Eks siis proovin lõpuni välja bronnida:) Saan täpselt teada!

Khmm...see võib olla tõesti mitte riigiti, vaid hotelliketiti erinev. Mul ei ole eelnevalt sellist kaasust tekkinud.

Tuleb hoolikalt tingimusi lugeda. Minul oli juhus, kus tuli alguses maksta 10% ja kohale jõudes tuli ülejäänud osa maksta. Bronni võis tühstada kuni 2 päeva enne saabumist aga siis seda 10% ei tagastata. Aga kogu see jutt oli enne bronni kinnitmist kirjas.

Tungivalt soovitan hotels.com'st kaugele hoida. Case järgnev: sai tehtud broneering hotellile, kogusumma ilmus koheselt krediitkaardile (kuigi tingimuste järgi pidi maksmine toimuma kohapeal hotellis pärast ööbimist). Kohapeal selgus, et majutus ei vasta ühelegi hotels.com poolt reklaamitud tingimusele (räpane, kont ei töötanud, lärmakas jne, ühesõnaga seal polnud võimalik magada), katkestasin kohapeal broneeringu ja check-in ei teinud, ka krediitkaardi ega passi andmeid ei andnud. Hotelli poolt öeldi, et tühistamine on ok ja krediitkaardilt peaks see tehing ka ära kustuma.

Siiani möödas 3 nädalat, krediitkaardil kogu summa 3 öö eest üleval, hotels.com helpdeskiga olen suhelnud ca. 7x30min, peamiselt kõneootel istunud, ja saanud lugemata arv kinnitusi, et see on nende top priority, asjaga tegeletakse, probleemid aetakse korda jne. Tekib tunne, et see on nende ametlik policy - õnnetut pettasaanut niikaua jooksutada, kuni ise ära väsib ja käega lööb...

Pank ei oska aidata, kuna tehing on broneeritud JA kinnitatud, tehingut tühistada pole ilma kaupmehe nõusolekuta võimalik. Kuna hotels.com pole EL registreeritud, ei saa vist ka Tarbijakaitse midagi teha (pole seda varianti veel uurinud, hakkan uuel nädalal tegelema). Ühesõnaga - igatepidi petta saanu tunne on, ehk saab veel midagi tagasi, aga lootus hakkab vaikselt kaduma.

Tellisin kevadel hotels.com kaudu nädalaks hotelli Montrealis ja kõik toimis suurepäraselt.Nad saadavad ju e-maili peale enne kohalejõudmist päris mitu kinnitust

Olen püsiv hotels.com kasutaja ja pole seni oma hotellivalikutes pettuma pidanud. Puhkusereiside eel olen kindlasti valitava hotelli kohta nii hotels.com kui ka teistest foorumitest kommentaare lugenud enne, kui lõpliku broneeringu teen. Muidugi ei välista see halba õnne.

Kasutajatele norm ja ariadne vastuseks, et kui hotell vastab ootustele ja keegi su krediitkaardi andmeid pahatahtlikult ei kasuta, siis pakub hotels.com oma teenust hästi, aga minu näitel - kui midagi peaks viltu minema, on raha tagasi saamisega keeruline ja hotels.com abi olematu. Nende tingimustes on otseselt kirjas, et nad lihtsalt vahendavad teenust, teenuse sisu eest ei vastuta ja (!) saadavad automaatselt krediitkaardi andmed edasi hotellile. Mis tähendab, et kui peaks viltu minema ja andmed sattuma valedesse kätesse, ei vastuta hotels.com millegi eest, kuigi nemad ise andsid su krediitkaardi andmed edasi.

Ühesõnaga, hoiatuseks teistele, et riskid on olemas. Tänase seisuga ilmus üllatuslikult veel üks arve krediitkaardile sama hotelli poolt, niiet kaardi panin nüüd kinni ja praegu kardan, et tegu on juba hotellipoolse pahatahtliku tegevusega. Hotels.com-ga olen vahepeal samuti suhelnud, jälle sain ainult lubadusi, ühtegi otsust, kirja või raha tagasi pole siiani saanud.

Siis tuleb kasutada sellist teenust nagu verifed by visa, ning keegi ei saa sinu kaarti kuritarvitada, minul nöuab sellega ühekordset pin koodi ja salasöna netis makstes, ning kui poodides maksan tahab ka pin koodi, nii et suhteliselt raske kuritarvitada.

Verified by visa't pakub Eestis kahjuks ainult Swedbank ja ühe teenuse pärast ei tahaks hakata kogu oma pangandusteenust teise panka tõstma.

Hotels.com osas tundub, et ma pole ainus hädaldaja: http://www.consumeraffairs.com/travel/hotelsdotcom.html

Lugu lõppes nii, et kui saatsin pärast kahekuist jamamist neile üsna vihase kirja, kus süüdistasin neid otseselt pettuses ja lubasin suure suuga erinevatele instantsidele kaebama minna, siis anti mulle 60EUR voucher, mis katab enamvähem minu lossi ära. Niiet lõpp hea, kõik hea, aga ilmselt seda portaali enam ei kasuta.

Kasutan ainult booking.comi kuna neil on hotels.comi ees olulisi eeliseid. Valin oma ööbimiskohti väga hoolega ja hotell pole minu jaoks pelgalt katus ja neli seina. Ükskord aga tegin Belgias vähe vale valiku. Kuigi mu reklamatsioon oli põhjendatud keelduti hotelli poolsest hüvitusest. Seejärel pöördusin booking.com`i helpdeski millega vahetasin mõned e-mailid. Ning paari päeva pärast, üllatus-üllatus, kandis hotell 30% arvesummast mulle tagasi. Olin väga meeldivalt üllatunud et asi käis kiiresti ja hoolivalt. Sellist suhtumist taolistelt globaalsetel helpdeskidelt ma tavaliselt ei oota.

Keegi oskab ka rääkida midagi sellise saidi kohta nagu hotels4u.com? Tundub, et tegu on ThomasCooki mingi partner hotellides. Olen leidnud sealt kõvasti soodsamaid pakkumisi Marokko hotellidesse kui booking.com ja tahaks seda kasutada. Ning kas raha läheb kohe maha või alles kohapeal hiljem?

Sagrada, Tripis on väike teemake täitsa olemas http://trip.ee/content/wwwhotels4ucom-veebileht.html

Märksõna "otsing" ;)