Kas registreerite end neti teel lennule eelnevalt?

Ei ole nii sagedane lendaja - kas enamus kasutab seda eelregistreerimisvarianti või regate end lennule siiski lennujaamas samal päeval enne minekut? Vaatasin lennujaama kodukalt, et selline võimalus on - kirjas oli ka, et see tagab kõrvuti istumiskohad. No, kohti lennukis on ja ilmselt saab vabalt 3 kohta kõrvuti perele, kui normaalsel ajal minna. Aga siiski igaks juhuks uurin, kui nüüd selgub, et tegelikult enamus registreerib end enne, siis vist peaks ka ära korraldama selle. Eriti nõme oleks, kui ei saaks lapsega kõrvuti istuda Lennuk täis ka mulle teadaolevatel andmetel.

"Regate end lennule" tähendab mida?

Kui võimalik, valin pika lennu jaoks koha netis ära. Check-in on teine asi ja seda pole ma ette teha viitsinud.

"No, kohti lennukis on ja ilmselt saab vabalt 3 kohta kõrvuti perele, kui normaalsel ajal minna."

  • sa võid ju lennujaama normaalsel ajal minna, lennukisse lastakse teid ikka kõiki ühe karjana.

Ja milles küsimus. Kui muretsed siis registreeri ära. See ei võta ju tükki küljest.

Minul on nii ja naa. Sageli teen check-ini internetis juba ette ära ja prindin pardakaardid kaasa. See annab rohkem paindlikkust ja säästab aega. Self-check-in masinaid olen samuti kasutanud - paraku alati ei pruugi olla neid masinaid kõigil lennufirmadel.

Istekoha lennukis eelistan endale ette valida, sõltumata sellest kas reisin üksi või kellegagi koos. Eriti muidugi siis, kui soovin oma seltskonnaga lähestikku istuda. Mul on kindlad kriteeriumid kohtadele, kus ma istuda tahaksin, ja püüan neist lähtuda.

Osad lennufirmad suisa nõuavad eelnevat registreerumist, nr Ryanair ja Easyjet.

Kõige naljakam oli vist Malaysia Airlines´iga KL-st Londonisse. Tahtsin u 10 tundi enne lendu check-ini teha ja kohad valida - kuid selleks ajaks oli juba peaaegu terve lennuk "täis registreeritud" ja ma ei saanudki endale aknaalust kohta, mehega kõrvuti istumiseks võtsime viimased kohad ära.

Johhaidiile - teemaalgataja mõtles ilmselt seda, et check-ini tehes on lennukis kohti, et nad saaksid kolmekesi kõrvuti istuda. Üldjuhul ei saa sa lennukis istuda suvalise koha peale, vaid kohad on ju ette määratud (va mõned odavlennufirmad) ja siin pole üldse oluline, kas lähed lennukisse esimese või kõige viimasena:) Kusjuures, ka Ryanairi ja EasyJetiga lennates olen alati lennuki peale kakerdanud viimaste seas ja alati saanud endale enam-vähem meelepärase istekoha.

Enamasti teen check-ini internetis ära. Enamike lennufirmadega saab pagasi juba tehtud check-ini korral kuhugi eraldi letti ära anda ja ei pea üldises järjekorras seisma. Tallinnas tundub, et enamik inimesi eelistab ikka lennujaamas check-ini teha ja seega pagasileti järjekordades on vähem inimesi. Mõnes teises lennujaamas enam erilist vahet ei olegi.

Mul küll ka vaid 1 kogemus, kuid Lufthansa lennule oli eelneval õhtul, umbes 18h enne lennu väljumist juba pea pool lennukit check-ini ära teinud. Ja tundus, et need seltskonnad, kes selle lennujaamas tegemiseks jätsid istusidki eraldi oma kaaslastest. Aga see on vaid 1 kogemus.

To Johhaidii - kohti on lennukis - pidasin selle all silmas seda, et mitu seltskonda saavad kõrvuti istuma küll, sest puht füüsiliselt lennukis kohti on palju. Väljendasin end valesti selles osas. Muidu jah, lennuk täis.

Ma küsisin seda lihtsalt sellepärast, et uurida, kas Eestis on pigem tavaks kohad ette kindlaks määrata või praktikas seda enamus inimesi ei tee. Aga tõepoolest, ega tükki küljest ei võta, teen ära :))

Või siis ei tee :D Tuleb välja, et minu lennule ei saagi end netis eelnevalt registreerida.

Registreerin alati neti teel eelnevalt, kui võimalik. Siis ei pea leti taga järjekorras seisma, võib selle võrra hiljem lennujaama minna, istekohadki aegsasti määratud.

Mis lennufirmaga on tegemist?

Online check-in pole seotud tavaga, vaid lennufirma reeglitega. Kui neti kaudu tulevad eelised, siis lähtutakse sellest.

Kirjas, et lennukompaniiks on Carrier. Tegu on tšarterlennuga ka, nendele vist ei saagi eelnevalt registreerda üldse.

Carrier pole siiski lennufirma nimi, carrier on ingl. keeles transpordifirma. Air carrier või lühendatult carrier on lennufirma.

Vabandan, oli märgitud ka 6y juurde, ma ei saanud sellest aru. Nüüd vaatasin, et 6Y=SmartLynx.

Seega siis SmartLynx.

Saage ikkagi aru, et check-in ja koha valik on kaks eri asja. Koha võid valida ka kuu aega ette.

smartlynx il ei usu küll et web check-in oleks. Tsarteritel seda reeglina ei ole.