Kolm küsimust Ryanairi kohta

Tere! Valmistun esimest korda lendama Ryanairiga, ja seda suurema grupiga. Kui kellelgi on kogemusi, aidake palun informatsiooniga!
1) Kas lennukis saab osta sooja toitu? Mis hinnaga (umbkaudu)?

2) Kui Ryanair on lennu tühistanud ja uus pakutud lend ei sobi, kas on õnnestunud kellelgi raha tagasi saada? Ja kas tagastati vaid pileti enda summa või ka pagasi- ja ülekandetasud?

3) Olen lugenud internetist igasuguseid õudukaid Ryanairi kohta (kahjuks liiga hilja!): et on lennukist maha tõstetud inimesi, kes ajasid juttu kui personal ohutusnõudeid tutvustas; et pole lennukisse lastud inimesi, kelle nimes leidub täpitähti; personal on olnud kuri, karjunud inimeste peale... Kas see kõik vastab tõele? (Ei tahaks nagu hästi uskuda...)

Suured tänud vastajaile.

Lennukis saab sooja toitu osta küll, miskised soojad võileivad, pizzalõigud jms. Hindade osas ei oska abiks olla, sest ei mäleta.
Personal oli väga ok, mitte keegi ei karjunud, lennukisse lasti kõik inimesed jne.

No mina isiklikult ei lendaks enam kunagi Ryanairiga. Minu kogemused ühest reisist olid järgmised. See juhtus aasta tagasi. Pidin lendama Stokholmi kaudu Valensiasse. Olema seal paar päeva ja siis lendama koos mehega Prantsusmaale. Olema seal paar päeva ja siis Rootsi kaudu tagasi koju.
Juhtus aga nii, et see lennuk jäi Riiga hiljaks. Ehk siis ma poleks enam Stokholmis jõudnud ümberistuda. Või siis oleks küll jõudnud, aga... Selleks oleks mul pidunud olema netis tehtud check-in. Olin u 33 nädalat rase ja loomulikul läksin endast täiesti välja. Üks abivalmis noormees (kes pidi minuga koos lendama) jooksis Ryanairi lauda. Kuna tema on lätlane ja oskas paremini suhelda. Ja palus, et nad teeks mulle selle check-in `i ära või helistaks siis sinna kohapeale, et mind oodataks seal ära. Tean, et selline asi on võimalik. sest mõned nädalad varem jõudis mu mees 15min enne lennuki õhku tõusmist Riia lennujaama ja sai lennuki peale. Suured tänud neile muidugi. Nii siis mul oli variant kas jääda Riiga, sõita koju v lennata ja jääda Stokholmis ei tea kuhu. Tagasi nad ei maksa midagi. Mitte sentigi. Lõpuks ma Hispaaniasse ei jõudnudki. Lendasin 3 päeva pärast Balticairiga Pariisi. Pidin seiklema terve päeva üksi linnas ja lõpuks tänu oma kõhule sain Beauvaisse, mis oli muidu Ryanari lennu sihtkoht. Tagasi lend oli kah üks õudusunenägu. Oleks jälle äärepealt Stokholmis lennust maha jäänud. Aga jällegi rõhusin kõhule ja palusin inimestel ennast ette lasta. Ja nii jõudsingi napilt lennuki peale.
Samas personali kohta pole mul mingeid etteheiteid.
Aga enam ma seda ODAVAT varianti ei vali. Sest mulle läks see ikka väga kalliks maksma. Umbes 8 tuhat tuli juurde. Ja Hispaaniat ma ei näinudki.:S
.
.
.
Trip.ee lisas suured algustähed, edaspidi palume postitajal järgida trip.ee kasutustingimusi!

Aitäh! Aga äkki on meeles, kas toitu sai osta ka eurode eest?

Hinnad olidki eurodes, nii et kindlasti sai eurodes arveldada. Samas lend oli Saksamaale, seega eurot kasutavasse riiki.

Ise lendasin Riia-Glasgow-Riia ja siis arveldati naeltes, tähendab hinnad olid naeltes.
Ise ei ostnud midagi, aga "pinginaabrid" ostsid veini ja õlut, seega mäletan, et need maksid 10 naela.
Rohkem ei oska hindade suhtes aidata.
Aga kellegi peale keegi ei karjunud ja minu meelest oli ka personal väga tore mõlemit pidi lennates.

Ja mul nimes täpitähti rohkem kui üks, samuti polnud see kellegi asi...see nende probleem, kes neid hääldada ja kirjutada ei oska.

Raha ei maksa sulle tagasi ükski lennufirma. Eurodes peab saama maksta kõikidel Euroopa sisestel lendudel.

Ei usu, et lennukist saab välja tõsta jutu ajamise pärast. Lennuohutusnõuete kuulamine on ju inimese enda asi, kuigi austust kuulajate vastu võiks näidata küll.

Mul on ka Ryanairi kohta ainult head öelda.Väga meeldiv teenindus, sõbralikud ja naeratavad näod.Söögivalik just väga suur ei ole.

Kuidas siis nii, et "Raha ei maksa sulle tagasi ükski lennufirma." :(
Uurisime kindlustusest järele: nemad tõesti ütlesid, et kui lennufirma on ise oma kellaaegu muutnud, siis see kindlustuse alla ei käi.
Meil oli ostetud kaheosaline lend Ryanairiga. Esimese otsa lennu nad lihtsalt tühistasid, tõstes kõik inimesed ümber hilisemale lennule. Aga selle hilisemaga lennates jääme me oma järgmisest otsast maha! Ostsime siis ise uued piletid ühele varasemale lennule. Kas te tõesti arvate, et meil ei ole lootustki tühistatud lennu eest raha tagasi saada?

Minu meelest pole Ryanairil ja muudel 100% odavlennufirmadel (nagu ka easyjet) üldse võimalik osta jätkulende ehk siis iga lend on eraldi broneering ning neid ei huvita, kui sa oma järgmisest lennust seepärast maha jääd, kui su nö esimese lennu aegu muudetakse. Samamoodi on neil ka äraantava pagasiga ehk siis su pagas ei suunata otse lõppsihtpunkti vaid pead selle peale iga lendu välja võtma ja uuesti check-ini tegema.

Robiinia, sinu lugu on tõesti kõhedusttekitav. Kas sa mäletad, kui palju sul ümberistumiseks plaani järgi aega oli? Meil jääb minnes kahe lennu vahele neli tundi. Kui lennuk ka hilineb, siis nii palju vast mitte.
Kõige suurem hirm on, et äkki jätavad ka minnes mõne lennu lihtsalt ära.

No ma ei tea, ku ikka jõuad 15 minutit enne lendu lennujaama, siis on ikka ainult iseennast kiruda. Ryanair vist laseb üldse check-inni teha 30 minutit enne lendu. Ja lennud on neil üldjuhul väga täpsed. Seetõttu ka neil ka sellised nõuded

Ma ei saa endiselt aru, mis on inimeste probleem. Kui te maksate 1 hotelli eest ei ole mõtet oodata 5 äriklassi, sama on lendudega.
Vastuseks teemaalgatajale: soe toit oli täiesti saadaval, maksis vist mingi 5-7 eurot (kuum võileib või midagi sellist), odavamad olid supid ja muud snäkid.
Ryanair on selles mõttes meeldiv firma, et sobib inimesele, kellele loeb kiirus ja lennukiga sõit ei ole enamat Tallinn-Tartu bussisõidust. Minu viimase aasta kogemuste põhjal pole ükski lend veel hiljaks jäänud (olen vast lennanud paarkümmend korda kokku, kõige rohkem Riia - Milaano, Riia - Bremen, Riia - Liverpool suunal), kusjuures mind täiesti hämmastab, et Ryanair lendab Milaanost Riiasse ära 2 tunniga (sama teekond Estonian airi ja Air Balticuga on alati võtnud kolm tundi või nii).
Kui keegi kardab, et ei jõua uut check-ini ära teha vahelennujaamas, siis targem oleks kasutada ainult käsipagasit ja online check-ini (kiirem ja odavam). Mina näiteks täiesti naudin seda, et võin lennujaama jõuda 20-30 min enne lendu ja pagasiga jamama ei pea. Kümme kilo on täiesti piisav, palju neid mujale kolijaid ikka on :)
Jah, mul on olnud üks negatiivne kogemus ka viimase aasta jooksul - lend Mallorca - Barcelona tühistati - raha kanti samal hetkel arvele tagasi ja pidin ostma teise lennufirma veidi kallima pileti. Samas oli see piisavalt enne lendu (1 kuu) ja aega oli piisavalt, et reageerida.

Ühesõnaga, tutvuge reeglite ja tingimustega enne pileti ostmist... mina näiteks ei peagi tarvilikuks 100 krooni (hind millega võib pileti osta) eest superluks teeninduse saamist (mitte, et ma kurdaks... ryanairi lennujaamad on ühed vähesed, kus sulle antakse sinised sussid, kui sa turvakontrollis saapad pead ära võtma ... Tallinna lennujaamas näiteks ei saa :P).

infoks: ka Tallinna lennujaama turvakontroll on ennast nüüdseks siniste plastiksussideni "apgreidinud" ; ), iseasi, kas on nii tore neid korduvkasutuses tutsakaid oma varba otsa tõmmata.

Jah, minu info on võib-olla 2 kuud vana Tallinna lennujaama kohta (siis veel ei olnud). Ryanair ei kasuta korduvalt ;)