Tere,
Ma ei saa esmakordselt oma elus bookingu äpis oma broneeringut lõpuni viia. See ei ole kohe maksmisega. Laseb kõik andmed ära kirjutada , kogub kinnitamiseks smart id-ga ka panka ja siis lõpuni ei tee, viskab välja ja bookingu ütleb, et tõrge. Tahaksin kirjutada bookingule, sest KKKde alt vastust ei saa. Bookingu lehel on klienditugi, kus kirjas helista või kirjuta! Kuhu??? Ette tänades
Leidsin numbri +44 20 3320 2624 (ainult ingliskeelne); sellelt lingilt peaks neile saama saata sõnumi; või siis see email: [email protected]
Kontrolli saiti igaks juhuks? Ma see nädal tegin ühe bronni ja hotellilt tuli hoiatuskiri, et mingid phishing skeemid liikvel. Booking ja pangalingid veidi punane lipp..
"Guests who make reservations through Booking.com have been periodically subject to phishing/fraud messages. The phishing/fr aud messages ask guests to check-in remotely and pre-pay."
Maksmine jah 3p enne saabumist, isegi mitte kohapeal. Ja teen seda bookingu äpis. Kas äpp võib siis petukas olla? Asi selles, et äpis palju soodsam hind kui bookingu nö kodulehel. Igatahes arvelt raha kadunud õnneks ei ole. Aga seda krediitkaardi kinnitust ( neid numbreid tuleb tihti sisestada, kaardi nr, cvc, ja aegumise kuupäev) küsivad n-ö , et kaart millegi hiljem tasutakse. Midagi on tõesti veidrat...
Tegelikult pidin ka küsima, mis süsteemist oleks kõige mõistlikum üldse tänapäeval bronnida hotelli? Olen aastaid 10 kõik bookingust teinud. Praegu minek jaanuaris Tenerifele, juba 7at järjest jaanuaris seal ja alati broneerin lennud ja hotelli suvel. Kunagi ühtegi probleemi pole olnud bookinguga
Mina kasutan bookingus alati varianti, et maksan kas paar päeva enne reisi või kohapeal. Ja ALATI pean sisestama kaardi andmed ja ALATI tahab ka smart id'd kaardi valideerimisel. Just paar päeva tagasi broneerisin äpi kaudu hotelli. Ja mingeid summasid pole selle valideerimisega mul maha läinud. Mul Swedi kaart, võib olla, et teiste pankade kaartidega on asi teisiti.
Äkki on kaardil kogemata internetiostud kinni pandud?
Järjest levivate pettuste maailmas tasub ka booking.com (ja muude sarnaste saitide) puhul ettevaatlik olla ja mitte igasuguseid linke klikkida ja oma andmeid sisestada.
Sellesuvise reisi (Euroopas) käigus oli mul tehtud bookingu kaudu kümmekond broneeringut ja kahe puhul sain ma justkui majutusasutuselt sõnumi, mis oli ilmselge pettus.
Ühel juhul tuli see bookingu enda konto kaudu (st see on olemas ka veebis/äpis sõnumite all) ja teisel juhul Whatsappi kaudu.
Sõnumid, mis justkui majutusasutuse saadetud, olid umbes sellised:
Dеаr Guеѕt,
Durіng оur mоѕt rесеnt rеvіеw оf yоur booking dеtаіӏѕ‚ wе іԁеntіfіеԁ а dіѕсrераnсy. Tо рrеvеnt аn аutоmаtіс саnсеӏӏаtіоn‚ рӏеаѕе uрԁаtе yоur іnfо іmmеԁіаtеӏy.
https://ajoest419735.visroomsupd.com
Thіѕ рrосеѕѕ іѕ rеԛuіrеԁ еvеn іf уоur bооkіng іѕ аІrеаԁy соnfіrmеԁ аnԁ раіԁ.
Sic! -- saime raha küll kätte aga meil on ikka probleem teie andmetega :-)))
Nо аԁԁіtіоnаӏ раymеnt іѕ nееԁеԁ — а tеmроrаry hоӏԁ mаy tеmроrаrіӏy арреаr аnԁ bе аutоmаtісаӏӏy rеӏеаѕеԁ.
Wе ѕіnсеrеӏy vаӏuе yоu аnԁ аррrесіаtе yоur соореrаtіоn.
Bеѕt,
Suрроrt
Majutus ise sellise sõnumi saatmist ei kinnitanud. Omaette huvitav oli, et viimane kord tuli selline sõnum paar päeva peale majutusasutusest lahkumist :-)
Whatsapp sõnum oli selline:
[...]
We encountered a problem During a recent automatic security check, our payment system was unable to verify your card details.
Siin oli justkui "tõestuseks" kaasa pandud miski ekraanipilt kaarditõrkest :-)
As part of Booking new policy to enhance booking security, some guests are now required to confirm that they are legitimate cardholder and their reservation is valid.
Saatjaks oli juskui the chief administrator of Hotel (Whatsappi kasutaja Growmate Ventures Private Limited; seotud number +91 70289 43872 - India number :-) ) ja paluti lahkesti külastada oma isiku kinnitamiseks saiti https://cardverify1190-booking.com
See aadress näeb telefonis päris "bookingu-laadne" välja kuna telefoniekraanil on reavahetus just selle sidekriipsu koha peal.
Sellel juhul on puänt selles, et mul ei olnud sõnumi saamise hetkel selles hotellis ammu enam kehtivat broneeringut, olin kunagi broneerinud kuid siis hiljem tühistanud.
Seega pikk jutt lühidalt -- olge ettevaatlikud ja kui teile tuleb majutajalt mistahes sõnum (ka bookingu enese rakenduse kaudu), siis säilitage kaine meel ja ärge kohe rutake oma ID või krediitkaardi andmeid jagama. Ja veel (bookingu enese soovitus) -- kui saate kahtlase sisuga sõnumi bookingu sõnumivahetuse keskkonna kaudu, siis ärge pigem vastake seal vaid näiteks helistage majutusasutusele.
Ning last not least -- enne vastamist või klikkimist kontrollige üle, kas teil ikka on hetkel kehtiv broneering selles majutusasutuses üldse olemas ;-)