Tere! Tegin öösel bronni lennupiletitele Aasiasse ja bronni läks läbi. Krediitkaardil ka summa broneeritud. Meili peale tuli bronni info aga e-ticket id ei ole veel tulnud. Bronni sai tehtud läbi Momondo, kust edasi ostmine lol.travel leheküljel. Tegemist Itaalia vahendusfirmaga, kus täna puhkepäev ja keegi infotelefonile ei vasta seetõttu. Kas peaksin muretsema, või võtabki e-pileti vormistamine pühade ajal või öösel kauem aega? Tänud ette, Stina
Paar aastat tagasi üritasime osta pileteid läbi nende.Saadeti vist ka bronni kinnitus ja broneeriti kaardilt raha, aga e-piletit ei saadetud. Meili teel sai küsitud piletite kohta, siis vastati et pole piisavalt vahendeid kaardil, kuigi vajalik summa oli kaardil olemas ja broneeritud. Ja siis paar päeva hiljem vabastati broneeritud raha kaardil ja pileteid ei saanudki. Ja ei mingit selgitust. Edaspidi olen neis eemale hoidnud Momondost pileteid ostes.
Expedia ei saada näiteks kunagi eraldi e-piletit. Saad ainult broneeringu kinnituse koos broneeringu koodi, piletite numbrite, lennuaegade jm sellisega. Soovi korral võid siis ise lennufirma lehelt või mujalt vaadata, kas selline broneering on olemas ja siis lisaks veel e-pileti ka oma meilile saata.
ju ma lugesin siis valesti kui teksti vahepeal muudetud pole. Olend kasutanud budgetairi ja tripstat. Eks nende odavate vahendajatega olegi, et kui kõik sujub, siis probleeme pole, kui mingid graafiku muutused ja lendude ärajätmised, siis on suhtlemine raskem. Budgetairi läti kontor samas vastas küll päris kiirel kirjadele. Kui hinnavahe on väike, siis eelistaks lennufirma enda lehte.
Ongi keeruline - näiteks tickets.ee näitab kohati POOLE odavamat hinda kui teised Tai lendudel detsembris-jaanuaris (finnair+qatar). Kui aga bronn teha, siis tuleb vastuseks paremal juhul kohe et pileteid ei saa. Halvemal juhul aga pannakse rahad ka paariks päevaks kinni. Ei julge ka lõpmatuseni katsetada.