LOT lennupiletite raha tagastamine

Hei! Kellel kogemusi tühistatud lennu piletiraha tagasisaamisel LOT käest. Meilis antud telefoni number ainult "laulab" ja muud kontakti pole antud.

Ma olen ainult kuu oodanud. Vist peab hakkama sotsiaalmeedias neid torkima.

Avaldused sai teha kodulehel. Rahasid pole tulnud. Esimene avaldus oli tõenäoliselt märtsis või aprillis. Enne sügist ei viitsi helistama hakata :( Siis mingi hetk hakkab uurima.

Meil oli ka tehtud raha tagastamise taotlus märtsis. Suhtlesin aeg-ajalt läbi messengeri. Nad ju ise väidavad, et raha tagastatakse avalduse esitamise järjekorras. Viimases kirjavahetuses viitasin sellele ja mainisin a’la, et “eesti tripi foorumis on inimesi, kes esitasid taotluse aprillis ja on juba raha tagasi saanud, kus meie raha on”, sellele tuli vastus, et “teie raha tagastatakse 14 päeva jooksul”. Tegelikult laekus mingi 5 päeva möödudes. Kokku ootasin ca üle 4 kuu. Torkida tuleb ja lausa peab...

Meil olid LOT-i piletid 15.08-29.08  ostetud läbi  Budgetairi.Praegu peaksingi olema reisil.Tühistamise teade tuli jaanipäeva paiku ja augusti alguses saime raha tagasi.Tundub,et otse lennufirmast ostes ,ei ole lootust raha tagasi saada kuidagi suurem.

10.04 tühistatud (14.4 oleks pidanud lend olema) lennu eest pole siiani saanud.

4 juunil ostsin piletid otse LOTilt. Sama päev piletid tühistati. Kirjutasin ja helistasin. Tundus lootusetu. Pöördusin ka oma panga poole, et nemad tehingu vaidlustaksid. Neljandal katsel võeti paberid panga poolt vastu. Raha kanti arvele tagasi 20 juuli. Ei teagi kellele tänu avaldada. Ilmselt ikka pangale.

Ma olen saanud raha tagasi 5 edasi-tagasi lennu eest läbi chargeback protsessi ja 1 edasi-tagasi lennu eest läbi PayPali tehingut vaidlustades.

Ootasin ka algul mitu kuud märtsi-aprilli lendude eest, aga juulis sai kannatus otsa kui isegi augusti lennud ära tühistati ja ikka veel isegi märtsi eest raha polnud tulnud. Mingi hetk LOT isegi lubas FB messengeris, et 14 päeva jooksul makstakse paari reserveerigu eest raha tagasi, aga loomulikult seda ei juhtunud. 

Kui viimase refund taotluse esitamisest LOTi kodulehel oli 2 nädalat täis, kirjutasin panka ja palusin kõikide lendude, sh ka tulevikus tühistatud augusti lendude eest chargebacki alustada. EL seaduse järgi peab nimelt tühistatud teenuste eest 2 nädala jooksul raha tagasi maksma. 

Lisaks selline nüanss, et chargeback aegub 4 kuud peale teenuse osutamise kuupäeva. Seega chargebacki algatamisega ei tasu liiga kaua oodata.

Õnneks Swedbankis keegi midagi vastu ei ajanud. Vastupidi, tegutseti väga kiiresti. Raha reserveering reserveeringu haaval laekus tagasi 1 - 2,5 nädala jooksul.

Kas keegi saab panna siia LOT lehe aadressi, kuhu raha tagasisaamise taotlus kirjutada ? Tänan.

Tänud!

Saab näha kas raha ka laekub.

Mina sain nüüd lõpuks 4,5 kuud peale tühistamist ja taotluse esitamist raha tagasi :)

Meil olid otse LOT kodulehelt ostetud piletid Varssavisse lihavõteteks. 

Tagastuse esitasin kohe esimesel päeval, kui see võimalus nende kodulehel tekkis ja raha sain tagasi eile.

Selgus, et kuna meie piletid on ostetud läbi My tripi, siis LOT meiega ei tegele.

Piletid olid ostetud LOT kodulehelt Tln-USA. Märtsis toimuva pidanud lennu lükkasime maisse, mille siis juba tühistasime. Mitmed kõned LOT kõnekeskusesse ning ka avaldus panka raha tagasikutsumiseks. Viimasele messingeri vestlusele vastas LOT, et raha laekub 14 päeva jooksul. Laekus isegi kiiremini. Ooteaeg oli  veidi üle 4 kuu.

Koljuma, mul oli sama juhus, aitas ainult krediitkaarditehingu vaidlustus läbi panga, aega kulus vist 4 kuud. Tegelikult tuleb taotlus siiski vedajale teha, kuid nad teevad kõik endast oleneva, et see protsess kliendile võimalikult ebameeldivaks, keeruliseks ja pikaajaliseks teha, ilmselt paljud loobuvadki, mõnekümne euro puhul loobuks isegi.