Lux Ekspressiga kehv kogemus

Ostsime lounge piletid edasi-tagasi Peterburi. Piiril selgus, et üks meist Venemaale ikkagi ei pääse. Bussijuht ei küsinud üldse midagi ja läks minema. Piirivalvur siis hakkas ise asju ajama, et kas meil kõik asjad said bussist maha ja et luba oli meiega koos väljuda, aga buss juba sõidab ära jne.  Kodulehel avaldust ei saanud esitada tagasisõidu kohta, sest reis juba nö käis. Kirjutasin järgmine päev Lux Ekspressi info emailile, et kuidas tagasisõidu piletiga jääb, seda me ei kasuta. Minek arusaadav, et läks kirja, kuigi tegime nö pool reisi. Aga tuli välja, et mingit võimalust tagasisõidu eest raha tagasi saada ei olevat, ainuke mida saavad pakkuda on ümber registreerida piletid, aga seda tuleks ka põhimõtteliselt kohe teha, enne kui tagasisõit algab. Kuna summa on tagasisõidu eest 110€, siis tõesti ei ole vajadust sõita kohe kuskile nii suure summa eest. Vägisi a la Riiga või kuskile kaugemale ei hakka ju minema sellepärast. Aga suhtumine firma poolt väga jäik ja kergelt klienti süüdistav, a la oma viga. Mulle see nö kreedit muidu sobiks, kui oleks aega veidi mõelda. Mõnel laevafirmal saab näiteks 6 kuud kasutada summat ja ka pärast sõidu toimumist saab otsustada jne. Suhtumine on ikka palju sõbraliku' olnud, kui tõesti ei ole olnud võimalik sõita ja pileteid ei kasuta. Aga Lux Express enne võtab südamerahuga 110€ endale kui tuleb hätta sattunud kliendile vastu.

1
2

Ma ei saa hästi aru mille Lux Express süüdi on? Reisidokumentide eest vastutab iga reisija ise, kõik reisitingimused on Lux Expressi lehel kirjas ja nendega on võimalik enne pileti ostmist tutvuda.

Hätta jäid sa oma rumaluse tõttu ning kooliraha tuleb endal maksta.

15
5

Ninatark, kas hakkas kergem ka, et said tänitada?  Minu jaoks on suur vahe klienditeeninduses, kas tahetakse vastu tulla hädas kliendile või mitte.  Firma ei kaotaks ju rahaliselt midagi, küllap on kohad uuesti välja müüdud ka veel, kaotab ainult inimliku suhtumise osas.

3
14

LuxExpressi eeskirjades on kirjas: 5.3. Lux Express Grupp ei hüvita Reisijale Sõidupiletit, kui Reis jääb toimumata Reisija enda poolt valesti vormistatud Reisi (nt. vale marsruut, kuupäev, kellaaeg vms), puuduvate dokumentide (nt kindlustus, viisa, reisidokument, volitus vms) või Reisija Reisile hilinemise tõttu. 

*****

Samas kui klient ehk Teie tahtsite tühistada tagasisõidu piletit, kas peab konkreetselt vastama, miks tahtsite tühistada? Kas vastusest "Ei ole enam tarvis" ei piisaks? Sest siis saaks rakendada järgmised eeskirjad: 

 5.2.1. kui Reisi esialgse väljumiseni on jäänud rohkem kui 24 tundi, tagastatakse 100%  Sõidupileti maksumusest. Lux Expressi müügiesinduses või läbi Lux Expressi kodulehe www.luxexpress.eu veebivormi tagastatud Sõidupiletitelt arvestatakse maha teenustasu vastavalt ostuvaluutale 1 EUR / 70 RUB / 5 PLN; 

 5.2.2. kui Reisi esialgse väljumiseni on jäänud 24 tundi kuni 1 tund, tagastatakse 50% Sõidupileti maksumusest. Lux Expressi müügiesinduses või läbi Lux Expressi kodulehe www.luxexpress.eu veebivormi tagastatud Sõidupiletitelt arvestatakse maha teenustasu vastavalt ostuvaluutale 1 EUR / 70 RUB / 5 PLN;

14
1

Rasvatihane, kas Sa nt Ryanairi või Wizzairi puhul sama probleemiga teeksid siia sellise teema?

9
0

 Millisest laevafirmast jutt käib, kas sellest mis Saaremaa vahet käib? Tallink küll tühistab tagasisõidupileti kui keegi teel Stokholmi näiteks Ahvenamaal maha tõstetakse. Esimesest postitusest jääb kuidagi mulje justkui bussijuht oleks veel kõiges süüdi olnud.

3
0

Ikka ise tuleb enne reisi vajalikud reisidokumendid korda ajada. Klienditeeninduse ja bussijuhi süüdistamine on arusaamatu.

7
0

Paistab, et Tripi inimeste arust ongi normaalne 110€ võtta asja eest mida ei kasuta, sest ise loll ja mis siin veel tänitatakse.  Tripi tase :) Minule muide Tallink on vastu tulnud, kui ei ole saanud sama päev tagasi tulla, mis esialgu planeeritud. Samuti on suhtlus alati sõbralik ja viisakas olnud, mitte Lux Ekspressi taoline.

0
17

Halbu uudiseid võib esitada ka nii, et need kõlaksid hästi ning suuta halba positiivselt esitada ongi kvaliteetsem klienditeenindus. Teemaalgataja kriitika ongi ju rohkem klienditeeninduse taseme kohta.

2
1

1. Eksis klient/reisija. Lux-Ekspress ei eksinud (alati tuleks lugeda reisitingimusi) 

2. Lux-Ekspress tuli kliendile vastu. (Kliendile see ei sobinud) 

3. Klienditeenindus oleks võinud parem olla. 

Mind on minu enda vea tõttu nii Tallink, Lufthansa kui ka Selver kuu peale saatnud. 

Ise olen eksinud ja seda ka tunnistanud. Klienditeenindus võiks alati parem olla. 

Kuid enda vigades ei saa teenusepakkujat süüdistada, seda enam kui Sulle mingisugunegi lahendus pakutud on.

5
0

Tallinki klienditeenindus on küll selles mõttes tasemel, et enne väljumiskellaaja saabumist saab bronni ümber tõsta või ära tühistada. Samas ei teinud ma siia pahurat teemat, kui jõudsin sadamasse 20min enne väljumist, kuid väravad ja check in olid juba suletud ja ma ei saanudki laeva, seda isegi olenemata asjaoludest, et autosid veel peale ei lastudki. Olin küll pahane, kuid reeglid on reeglid. Vähemalt sain bronni muuta järgmisele väljumisele, lennufirmade puhul oleks seegi olnud välistatud.  Ma millegipärast ei usu, et Lux Express enne tagasisõidu algust seda ei võimalda, kuid endal kogemust ei ole, seega ei oska vaielda. Tore oleks muidugi Lux Expressi enda seisukohta ka kuulda, praegu on meil ainult ühe poole seisukoht, mis ei pruugi olla kogu tõde.

2
0

ma ei loe teemaalgataja postitustest väja, et mis see põhjus oli ikkagi, et piirilt edasi ei lastud? aegunud pass nagu siin oletatakse?

1
0

@tavaline rasvatihane

Kui sa algatad teema ning kukud kõiki kiruma, kes kaasa ei nuta ning omavad teistsugust arvamust ning pärast süüdistad "Paistab, et Tripi inimeste arust ongi normaalne 110€ võtta asja eest mida ei kasuta, sest ise loll ja mis siin veel tänitatakse.  Tripi tase :)",

oled sattunud valesse kohta. Trip.ee-s on igasugused arvamused tolereeritud sh. ka sinu arvamus Lux Ekspressi suhtes!

11
0

Ei olnud aegunud pass põhjuseks, dokumendid olid korras. Põhjus oli muus asjas. Ja nagu keegi sai aru, teema ongi sellest, et Vene piirivalvuritele läks rohkem korda, et me saaks enda asjad kätte bussist jne, mitte vedaja esindajale. Samuti on teema selles, et suhtlus oli jäik Lux Ekspressi poolt, mitte grammigi ei proovitud lahendust leida, mis ka kliendile sobiks. Kergem on see raha ära võtta lihtsalt.

0
3

Järjest rohkem sooviks kuulda ka Lux Expressi kommentaari sellele loole, siin jäetakse pool juttu rääkimata.

7
0

Hbert, kui vastuseks on tänitamine stiilis ise oled loll, siis mul on ka õigus see välja tuua, et ei ole selline suhtumine normaalne minu meelest. Ja kui siin ka muid teemasid vaadata, tänitada kuidas teemaalgataja teeb ise valesti, seda juhtub ikka üsna tihti. Kuigi on ka mitmeid asjalike arutlusi, seda peab samiti ütlema. Kusjuures üks siin teemas parastaja on teises teemas välja toonud, et on halb klienditeenindus klienti süüdistada, aga näed Lux Ekspressi puhul see on ok tema jaoks :)

0
4
1
2
Lennupakkumised
Reisikaaslased