Maestro pangakaart

Kellel ja mis riikidest on lähiajal olnud kogemust, kus Maestro deebetkaart ei sobi? USAs/Kanadas igal juhul ei olnud sellega midagi teha... Kuna Swed lõpetas VISA kaartide tegemise, siis läksin juba SEB'sse, et seal VISA kaart lisaks endale teha.

Misajast Swedist VISa-kaarti ei saa?

hinnakiri ja seal kõige all pisikeselt märkusena: Visa Electron kaarti alates 01.06.2015 ei väljastata.

Swedbanki inimene ütles mulle, et ma olen esimene inimene, kes kurdab seda, et see deebetkaart ei sobi. Püüdsin suvel seda endale nõutada, kuid kindel vastus oli ikka EI. Nii saigi SEB's uus VISA tehtud (SEB kodukal omakorda kiri, et nemad Maestro kaarti ei väljasta enam. Üllatus-üllatus, milline ilus kokkusattumine turu ärajagamise osas :))

Kui nõuda, siis väljastavad. Mul on kaks kaarti, üks visa electron.

Kusjuures mul on probleemi olnud Nordea Maestroga, olen jäänud hätta Dubais, kui ka Soome Shell´is. Tais ei mäleta et oleks probleemi old, võimalik, et ei kasutanud seal, Lõuna-Aafrikas ka nagu ei täheldanud seda, samma lugu võimalik, et eriti ei kasutanud.

Margus66

Sa oled oma kaardi saanud ilmselt enne juunit 2015. Nüüd nuta või nõua, enam ei saa :) Mulle öeldi, eks minge siis teise panka ja keegi peale minu pole veel kurtnud, et Maestro ei sobi neile (!!!). Ja läksingi, nüüd VISA jälle olemas :) Igal pool ei taha krediitkaardiga maksta - nüüd siis olemas kahe erineva panga deebetkaardid mul.

Eksole. Juunis küll, aga peaaegu juulis juba, ehk siis peale jaanipäeva. Ja seda kõike koleda kraaklemise läbi. Mistähendab, et annab neid pankureid ka nats pigistada. Aga see selleks. Tegelikult on tagumine aeg cashi peale üle minna. Või naturaalmajandusele ... lammas sea vastu.

Nõus :) Cashi on alati vaja. Kuna meil siin Eestis oli see sularahavaba nädal, mis algas sellega, et pankade maksed ei töötanud jms tõrked.

maestro ei olegi mõeldud 100% rahvusvaheliseks kasutamiseks, selleks on ikka Visa või Mastercard

2014 aastal Kambodias hotellis maksmisel ka Maestro ei töötanud. Raha sai välja võtta ATM st. Vütsin uue Swedbanga Visa 05.2015, see anti küll ainult 2 aastaks.

Juba 3-4 aastat tagasi ei tahetud Swedbankast väljastada VISA-deebetkaarti, kuid kätte sain. VISA-deebetiga ei jäänud kusagil hätta. Sel sügisel VISAt enam ei antud, võtsin Swedbankast MasterCard-Pluss deebetkaardi (see tuleb pärast kättesaamist ise oma internetipanga kaudu tööle rakendada nagu krediitkaardi puhul, kuigi tegemist vaid deebetkaardiga koos mõningate lisaväärtustega), tundus kindlam kui Maestro.
Vahet pole, reisile minnes peab alati olema kaasas elementaarne kogus sularaha - kes see suudab ette arvata, millal internetipank või kaardimaksekeskus võivad maas olla.

Cash is King!

Mul oli kunagi Šveitsis, Bernis probleem maksmisega. Tunnistati ainult Maestro kaarti ja mul oli õnneks rahakoti vahel selline kaart, mis kuulus ühele mu perekonnaliikmele ja õnneks kaasas. Itaalias on palju kohti, kus sularaha ei võeta vastu. Nii on mul olnud jama limiitidega Bergamo Lennujaamas auto rentimisel, pakkusin sula. Kahjuks nad seda vastu ei võtnud, aga õnneks tunnistasid erinevate pankade kaarte, aga need pidid olema väljastatud ühele ja samale inimesele.

Olles reisinud suht tihedalt viimasel ajal,olen natukene pettunud meie plastikrahas.Jah,nõus,meil siin ja lähivälismaal on kõik OK,kui ei toimu jälle mingeid tehnilisi viperusi.Olen peale ühte olukorda aastast 2008 alati sularahas toimetanud,plastikud tagavara varjandina kaasas.Meil abikaasaga on 7plastikut,nii Maestrod,Masterid,kui Visad,kuid mida kaugemale liigume,seda vähem aksepteeritavamad nad on.Raha saad välja võtta,Hyatti-Hiltoni receptionis kasutada,turistikates on ka terminalid olemas,kuid isegi meil Euroopas on plastikuga olukordi,kus nad on maksevahendina kasutud.Üleeile olime Soomes perega Sealifet külastamas,kõik maksed kaardiga,polnud probleebi.Oktoobri koolivaheaja reis Anlayasse,90 prossa tarvitatud rahast,sulas.Augustis tuuritasime Euroopas,sattusime Pulas,Horvaatias,Konzumi supermarketis järjekorda,kus teenendati vaid sulas,ümberpöörd ja kassasse,kus oli terminal.Eestlasena ei tuleks sellise asja pealegi,meil marketites E-kassad ju.Paljudes kohtades ei saa sooritada alla 10eur tehinguid,meenub Sinsheimi tehnikamuusemi pood,Saksas.Paljudes vähem turistikates kohtades pole siiani terminale,ju on kallis pidada.Prantsuskeelne kogukond Euroopas kasutab ju siiani tsekiraamatuid,peaks olema tehnoloogiliselt ju üks lipulaevadest.Pole siiani aru saanud,miks Saksa Aldi-Lidl-Norma-Penny ei söö eestis väljastatud deebeteid-deebet+ja krediite,olgu need Masterid,Maestrod või Visad,samas Soomes väljastatud sama panga deebet töötab.Turvalisuse poolelt,pole ju vahet,kas tuuri pannakse sula,või pangakaart,kahju ju ikkagi.Lombok,Indoneesia,tähistasime vulkaanilt tulekut ja saarelt lahkumist väheke glamuursemalt,restoranis.Meie seltskonna 3krediitkaarti aga elasid oma elu Lombokil edasi,kokku pea1300 euri eest.Kui võimalik,püüa teha kõik 3,on reisides kindlam.Vaata ustelt,akendelt,mis kaarte aksepteeritakse,ka küsimisest on kasu.Kui kasutad kaarte ainult sula väljavõtmiseks,siis erilist vahet ju pole.On terve põlvkond üles kasvanud eestlasi,kes fännasid laste sõber Venno poolt kehastatud Siilikest,kes igal pool maksis ju kaardiga,kuid kahjuks paljudes riikides ja rahvastel on jäänud see nägematta.Sestap reisile minnes varu ka sularaha,sest mine sa tea ette tulevaid olukordi.

Peale 2013 aasta usa-kariibide reisis oli esimene asi, mis tegin, et vahetasime abikaasaga enda deebetkaardid välja, ühele võtsime visa teisele mastercardi. Olin ikka Swedbankis päris kuri, sest kaardimaksed maestroga lihtsalt ei toiminud. Nüüd ei teagi, mis saab, kui ühelt maalt aeguvad tuleb ka panka vahetada...