Hei,
Kellegil kogemusi sealt lennupiletite soetmisel, sai eile õhtul paar tk ostetud, aga mailile ei ole kinnitust tulnud ning nende kodulehelt ei leia peale mikimaa telefoni nr ühtegi suhtlusvormi. Kas olen liiga kärsitu või kuhu poole nüüd jooksma peaks? Screenshot olemas piletitest.
Tavaliselt tulevad piletid mailile üsna kohe, või siis hiljemalt ööpäeva jooksul. Kas seal screenshotil on näha mingeid broneeringu kinnitusnumbreid, peaks ju olema? Tõmba Mytripi äpp telefoni või proovi nende kodulehel "My bookings" all, kas need numbrid toimivad ja näitavad midagi. Mul alles hiljuti oli reis nende kaudu ostetud piletitega ja check-in´i jaoks vaatasin äpist lennufirma kinnituskoodi, millega tegin vajalikud toimingud siis lennufirma kodulehel.
Tänud kiiretele vastajatele.
Kahjuks jah ei ole siia foorumisse varem sattunud, et kaugele tuleks neist hoida?
Kinnitusnumbrid kõik näha, aga nende koduleht selliseid numbreid kahjuks ei tunnista. Äppi pole veel tõmmanud, aga proovin.
Tuleb vast sinna mikimaa kõnekeskuse ikka helistada, kuna ei suuda ühtegi muud suhtluskanalit leida.
soul, sõltub ka piletite ostmise mahust.
Olen ostnud vähemalt üle 150 pileti vahendajate kaudu. Ja isegi kui keskeltläbi on hinnavõit olnud ainult 20 eurot, siis räägime pikas perspektiivis üle 3000 euro säästmisest.
Vaid korra on olnud jama sellega, et pilet saabus koos broneeringu numbriga tükk maad hiljem postkasti pärast nendega kontakteerumist. Samas oli tegu ülikõva veahinnaga, mida keegi lõpuks ei tühistanudki ja saigi mugavalt Aasiasse lennata 159 euroga nagu Miki muiste.
Inimeste kogemused on loomulikult erinevad. Aga isikliku kogemuse pinnalt ei näe absoluutselt vahet otse lennufirma või vahendaja käest ostmisel.
Samuti Air Balticu näide - kampaania algfaasis kerkisid hinnad minutitega, nende müügikanalid olid kinni. Pileteid said vaid need, kes vahendajaid kasutasid.
Kui perele osta pileteid suurusjärgus 100-150 € edasi-tagasi ja vahendaja pakub 15€ soodsamat lahendust, on kokkuhoid 4 pereliikme puhul 60€. Arusaamatu on, miks vedajad oma lehel pileteid kallima hinnaga pakuvad. Kahtlen, et vahendajad alla omahinna müüvad.
Air Baltic on kõige halvem näide klienditeenindusest, mis võib ette tuua. Ca 10 aastat tagasi oli nendel üsna tavaline komme, et kui üheksane Tallinna lend ei saanud eriti täis pandi kõik 11st lendu ootama "tehnilistel põhjustel". Vaidlus oli lühike, peale ühele kirjale vastamist ütlesid, et edasi suhtlevad minuga vaid läti keeles... ilmselt tänapäeval on saaks mingi õigusfirma kaudu kompensatsiooni välja nõutud, tol ajal oli see turg veel algeline. Aga sellest ajast alates olen nendega lendanud vaid paar korda, kui mõistlik alternatiiv puudus.
Vahendajatega nii, et 10% hinnavõit mind ei motiveeri, erinevalt tudengiajast ostan vaid tõelise veahinnaga, otselennu puhul võiks ka veel mõelda. Perega reisiisel, või gruppijuhina kindlasti välistastatud. Sest minu halvad kogemused tuninevad just olukordades, kus minu õigus oli ilmne.