On keegi kasutanud firma "Reisiks Kaugele" teenuseid?

Tere!

Sooviks saada tagasisidet, kui keegi on kasutanud selle firma teenust. Olen ise kahevahel, et kas osta nende kaudu piletid või mitte. Kahtlaseks teeb asjaolu see, et ei leia kuskilt mingisugust tagasisidet nendelt, kes selle firma teenuseid oleks kasutanud.

Su küsimusele vastata ei oska, aga vaadates nende pakkumisi FB-s, siis tundub, et kopivad nad Trip.ee pakkumisi paaritunnise nihkega. Ok, minnes nende pakkumisele, et "info ja broneerimine www.reisikskaugele.ee,info@reisikskaugele.ee", ei leia sa mingit lisainfi!? helista vaid!
mulle tundub, et nad pakuvad reisiagendi teenust neile, eks ise piletite bronnimisega hakkama ei saa/ei taha/ei viitsi. Võib-olla a la ühe-mehe-firma?
ja mis reisi sa neilt tahad saada, et sama siit Tripist ei saa? :)

Siiralt ei soovita! Kel vähegi võimalik, kasutage suuremaid reisibüroosid oma piletite broneerimiseks. Hoiate kokku suure aja-ja närvikulu.

Vaidlen vastu, käisin Bali'l ja kõik oli igati hästi . Järgmine kord kasutan nende teenust jälle .

Hmm...imelik kasutaja Zewa250 on lisanud 1 postituse ja 1 kommentaari...mõlemad seotud reisikskaugele´ga. Järeldused teeme ise.

Teema enda kohta niipalju, et kui endal piisavalt pealehakkamist/viitsimist pole, et ise piletid osta/broneerida, siis soovitan kasutada mõnda suuremat/tuntumat ettevõtet (ntx Estravel/sky24.ee, reisiekspert, jne), nad otsivad/broneerivad küsimise peale ilusti kõik vajalikud piletid ja jutud sinu eest.

Tegin kasutaja et uurida kas kellegil on selle ettevõttega kokkupuudet, nagu seda lugeda võib. Vastust ma ei saanud, riskisin päris suure rahaga nende ,tundmatu ettevõtte, kaudu pileteid ostes. Uurisin ise samalajal kõik suuremad netiportaalid läbi ,kas kuskilt oleks võimalik saada sama hinnaga pileteid Balile, aga polnud ligilähedalegi. Palju kaalusin ,kas seda teha ja otsustasin proovida kuna hinnavõit oli ühelt piletit mitusada eurot. Ja nagu me juba teame, läks mul kõik hästi. Ma ei sunni kedagi kasutama seda firmat aga kui keegi on samuti plaaninud osta siis omalt käest võin anda positiivset tagasisidet. Kui juba hinnast rääkida sain neilt piletid 530€ edasi tagasi Helsingist. Vaata kas sa leiad ligilähedalegi sellisele hinnale midagi .
Kui leiad siis anna teada kuna otsin uuesti samasse hinnaklassi pileteid ja läheks uuesti.

Veahindu Aasiasse ca 400 eur on suht tihti, miksides seda Aasia odavlennukatega on 535 Balile reaalne kyll. Aga võid oma marsruudi panna siia huvipärast.

Helsinki-Frankfurt Lufthansa, Frankfurt-Jakarta Lufthansa ,Jakarta -Denpasar Garuda indonesia, oli ühel piletil. Ümberistumised olid ligi 2h, Frankfurdis oli 1.5 h, mille pärast ma veidi pabistasin aga kuna oli edasilend ka lufthansaga siis poleks probleeme niikuinii tekkinud .

Huvitav oleks teada KatuKatu kogemusest. Äkki selgitad, miks oli aja- ja närvikulu?

Ühes teises teemas kirjutasin, copyn ka siia:

Seda Reisikskaugele.ee -d küll pigem ei soovitaks.

Uurisin india pileteid nende kaudu mõni aeg tagasi. Küsisin, kas saab maksta kohapeal kontoris või paypali kaudu, seda kirja aga ignoneeriti. Teisi pärimise peale vastati, et pole enam pileteid saata ja kui tekib, saadavad mulle arve.
Ehk turvalisest maksest minu jaoks nad keeldusid.

Esitasin küsimuse nende FB lehel, et kas on turvaline ja kas keegi on kasutanud. Pika aja peale ainult 1 inimene vastas, et on kasutanud ja soovitab. Nüüdseks aga on millegipärast küsimus nende FB lehelt ära kaotatud!

Ostsin Bali piletid, esmaspäeval maksin, hetkel ei ole veel piletite kinnitust saanud. Annan teada kui saan...

Ma olen kogu aeg arvanud, et lennukipiletitega on nagu rasedusega - need kas on või ei ole ostetud. Ükski lennufirma ei saada sulle pileteid päevi hiljem, seda vähem nädalaid hiljem. Vägisi hakka arvama, et Eestis on justkui mingi eriline vajadus otsida teravaid elamusi seal, kus neid saada ei tohikski. Aga kui on ikka kindlasti vaja põnevust oma ellu lisada, siis no mis selle vastu saab olla! Külvake raha kasvõi põllu peale, peaasi, et hing endal rahul on.

Ostsin kolm piletit lõuna-aafrika vabariiki, hinnad olid odavamad kui ise suutsime leida, tavaliselt ostame piletid ise. Alguses tundus asi kahtlane, kuna meilid ei tulnud piisavalt kiiresti ja olid trykivigadega jne , siis saime lennupiletid meili peale, kontrollisime igaksjuhuks ise need veel yle, koik oli korras. Vahetult ennem lendamist tegi isegi koik web check in-id meie eest ära koik oli vaga mugav. Lendasime qatariga mis oli ka vaga monus. Seega mina julgen soovitada, kuigi me veel tagasi pole lennanud. :)

Tere!

Ostsin nende kaudu piletid liinile Helsinki-Krabi, sain arve , tasusin, ja sain samuti piletid ning reisilgi käidud. Naisterahvas väga abivalmis küsimustele vastama ja samuti abistas ka reisi ajal tekkivate küsimustega. Meil tekkis reisil olles ka terviseprobleem, millepärast ei saanud õigel ajal tagasi lennata. Ta helistas lennufirmale et me ei tule ning leidis meile uued piletid ning jõudsime ilusti koju. Uude piletite tasumine läks koik kohe kindlustusele omast raha kotist ei pidanud midagi tasuma. Ühesõnaga kliendiga suhtlemine ja abistamine oli suurepärane, kuna ajavahe oli 5 h, lubati ka ööse helistada kui miskit on ning seda tuli mul ka ette ning kõik probleemid said lahendatud ilma suurema vaevata.

Kiidan firmat ja teenindust ning tulevikus kasutan nende teenuseid veelgi!

Neile kes arvavad, et firma kahtlane ja pole õige otsige ise suurema vaevaga siis piletid või suurema summaga, keegi ei kohusta teid firma teenuseid kasutama.

Kõigile teistele siis ka teadmiseks, et võimalusel vältida nendega suhtlemist ja nendelt pileti ostmist.

Suure tõenäosusega reisile te ei lähe :(

Nihtsalt ennustus kohvipaksu pealt või on endal mingi konkreetne kogemus?
Paluks ikka fakte, mitte ebamäärast infot.

Tere!

Kasutasime nende teenust ,ei tea küll miks,Aga mis tehtud see tehtud! Kindlasti kellegil on asjad sujunud ,ei vaidle vastu! Kuid minu soovitus on hoitke eemale neist! Ärge makske raha ette ning ärge uskuge,et kôik on korras juttu ja võtte pakkima minna ! Reisile minnes 2 nädalat ennem väideti,et piletid on olemas! 8 reisijast 3 jäid maha! Isegi need 5 ei saanud mingeid pileteid mailile! Läksime nagu tolad lennujaama.Norwegian põhimôtteliselt kassast ei teeninda. Kõik käib läbi self check-ini,ka kohvrid. Kuidagi saime ikka peale ,lennukis kõik laiali muidugi,sest erinevad bronnid ! Tagasi piletid saime tiba tiba kergemalt,tänu tarbijakaitse survele! Ühtegi arvet pole näinud mis näitaks kuhu ja kui palju meie makstud raha kulus! Aga hakkan sellega veel tegelema

Kõige lihtsam soovitus kahtlejatele-helistage tarbijakaitsesse

See üli väike osa nendega asja ajamisest!

Head uut aastat!

Meil on perega väga head kogemused käisime Tais Phuketis (01.12) ja hotell ja lennud sujusid hästi. Hotell oli rahulikus kohas nagu soovisime ja teenindus oli hea firma poolt

Meie käisime nende kaudu novembris Phuketis. Lennupiletid saadeti 20 päeva enne lendu meilile nagu lubati, pidin küll 2 korda seda meelde tuletama. Hotelli võtsime ka nende kaudu ja jäime väga rahule. Hotellibroneering tuli küll tõesti alles 1 päev enne äralendu. Mulle tundub, et see on väga väheste töötajatega ettevõte ja kuna hinnad on neil tõesti head ja tööd palju, siis lähevad seal asjad sassi ja meelest ära.

Mina tasusin arve 30.12 lennupiletite eest Eesti-Helsinki-Eesti ja reisipaketi Helsinki-Phuket-Helsinki eest reisiperiood 15.01-30.01.2015. Hetkel ootan oma lennupileteid, eks annan ka siia teada kuidas läheb.

Inimesed, palun andke teada, missugune lennufirma saadab e-piletid päevi või nädalaid hiljem või kellel puudub internetileht, kust saab neidsamu pileteid otse ja odavamalt osta. Kui need asjad üldse mingit kahtluselambikest põlema ei löö, siis tekib tõesti tunne, et Trip.ee tulevik on pigem kasiinovaldkonnas.