Reisikorraldaja muutis reisi algust.

Tere.Reisikorraldajaga sõlmiti pakett Tallinnast Tenerife,le nädalaks algusega 5.november 2022. Esmaspäeval teavitati,et reis on toodud nädal aega ettepoole. Tööandjaga sai vormistatud nädalane puhkus.Leiti ka raskustega asendaja selleks ajaks. Nüüd on reisikorraldaja keeranud omapead,reisijaga kooskõlastamata,reisi nässu ! Et lähen nüüd tööandja kontorisse ja palun muuta puhkus koos asendajatega nädala võrra ettepoole? Lisan teemale juurde,et seda reisi planeerisime juba kevadest ja kahe erineva kogukonnaga.Teine grupp broneeris teise reisikorraldajaga ja reis toimub neil vastavalt broneeringule.

No tore teada, aga mis me selle infoga täpsemalt peale peaksime hakkama?

12
1

Peale hakkama?

No tore kui läbi lugesid. Kui otsustasid ,, kõigi eest" sõna võtta siis on veel toredam.

Paraku sinu ajukapasiteet ei raalinud välja teksti mõtet.Soovitan jääda ilukirjanduse valdkonda.

0
31

Aga mis teksti mõte siis on? Ma pean end küllaltki erudeeritud inimeseks, aga ka ei raali sellest jutust midagi asjalikku välja. Isegi reisikorraldaja nime pole välja toodud. Ja sellele ainsale küsimusele vaevalt, et keegi oskab siin foorumis adekvaatselt vastata.

13
0

Äkki siiski täpsustad? Kas soovisid meid informeerida anonüümse reisikorraldaja sigadusest? Soovid abi, arvamusi, kaastunnet, kirjutasid esimese vihapurske pealt vms.

12
0

Ehk küsiti nõu, mida nüüd teha. Pakun välja, et variante on kolm.

Lähed tööandja juurde ja palud puhkuse varasemaks tõsta. Õnnestumise korral lähed nädal varem reisile. Kui ei õnnestu, siis vt. punkt 3.

Proovid Reisikorraldajat veenda, et reis sobib sulle juhul, kui ta toimub 5.novembril. Õnnestumise korral lähed reisile. Kui ei õnnestu vt. punkt 3.

Lööd sellele kõigele käega ja veedad puhkuse Eestis. Reisikorraldaja peale teed kaebuse Tarbijakaitsesse.

12
0

Kas küsimus on selles, mida tööandjale öelda? Ma täpselt ei tunne teie tööandjat, aga otse tasuks öelda. See sama jutt äkki. Kuigi see veidi segane.

Kui nii palju muudeti, on teil õigus raha täielikult tagasi saada, võite ise mujalt sellega reisi osta. Kui korraldaja pakub kinke kaarti, ütlete, et tahate raha, nad peavad selle andma, kuigi nad loodavad alati kinkekaardiga läbi saada.

Kui sa oma reisilepingu üle vaatad, siis ilmselt on seal kirjas, et võib juhtuda et miski muutub, seega nad põhimõtteliselt ei ole "mitte midagi valesti teinud", nad kirjutavad ikka tavaliselt lepingusse sellise asja sisse, et nad saavad vähese täituvuse korral midagi ise tagajärgedeta muuta. Iseenesest ette teatati ka piisavalt kaua.

0
0

Näib, nagu oleks pigem probleem tööandjas, kes töötajaid pärisorjadena käsitleb. Miks peaks inimene ettenähtud puhkuse ajaks endale asendajat otsima? See peaks ikka olema tööandja teema.

Ja tõenäoliselt annab rääkides asju paremaks teha. Kui aga ootad kompensatsioooone ja hüvitisi, siis ma peale makstud rahade tagasi saamise siin midagi ei näe.

Alati on võimalik ka iseseisvalt kohale lennata, tänapäeval on see imelihtne ja bookida ise hotell.

4
0

Pikk jutt, aga täpselt ei saanud aru, mis ettevõttesse ja mis ametikohale oleks asendust vaja. Saaksin oma tööandjaga läbi rääkida, kas saaksin appi tulla või mitte.

5
0

nagu jutust aru saada, puhkus vormistati plaanilise puhkuse ajast väljapoole, normaale oleks ka lugeda lepingus kirjas olevat teksti, eriti kirbukirjas olevat.

2
0

Arvan, et peaks teise grupi peale kade olema, et nemad saavad minna ja ega ise midagi väga teha polegi, võib proovida veel ulguda, et miks kõik ikka nässu läks ja kindlasti selle foorumi kasutajate peale viha ka pidada, et miks kõik nii õelad ka veel Teie vastu on.

3
0

Ma nii keeruliseks asja ei ajaks. Äkki saab telefonitsi asja aetud, et ei peaks ilmaasjata kontorisse minema.

2
0

Aga miks ka mitte justnimelt kontorisse minna. Telefonikõne saab teine osapool omale sobival hetkel katkestada ja kui siis juba edasi tahad asja ajada, peaksid ehk ikka kontorisse minema aga siis oleks Sul juba moraalne edumaa väiksem.

Aga kontoris on Sul "vabamad käed" ennast väljendada ilma, et nad Sind ignoreerida saaksivad.

Võid eelnevalt koostada stsenaariumi, millises järjekorras ja milliseid meetodeid kasutada.

Variantisid on palju. Saad proovida hea ja halvaga (kui mõlemaga, siis just sellises järjekorras alustada aga võid neid mooduseid ka jätkuvalt vahelduda lasta). Saad rääkida, paluda, anuda, nõuda, karjuda, nutta, ähvardada, märatseda, lõhkuda, laamendada, ...

Kui tunnetad võimalikku ohtu enda tegevusvabaduse piiramise saabumisele kas kontoris olijate ühise Sinu-vastase rinde moodustumise või korrakaitsjate saabumise näol, on Sul veel võimalus vabandada, taanduda, ummisjalu pageda. Kui Sa ennast siiski oled eelnevalt kontorirahva jaoks kuidagi identifitseerinud, on ilmselt oodata ka lahkumisejärgseid sanktsioone.

Küll ma ei oska anda nõu, kas seda performance't peaksid korraldama tööandja või reisikorraldaja kontoris. Mõlemal variandil on omad head ja vead. Kõrgeim tase oleks, kui suudaksid etendused läbi viia mõlemas kontoris, ilma, et sind vahepeal jõutaks kelleiganes poolt kinni pidada. Kummas kontoris aga sel juhul ennem, laseme foorumlastel hääletada. Kes soovitab reisikorraldajat, vajutagem vasakule pöial-nupule, kes tööandjat, sõtkugu parempoolset pöialt!

Edu ja hoia meid ikka kursis! Võimalusel anna ürituste toimumise ajast ja asukohast ette teada!

P.S. Tegelikult saan Su frustratsioonist aru kontrollimatute jõudude poolt Sinu puhkuse pekki keeramise puhul. Ikka juhtub asju ja tulebki kõik oma õigused ja võimalused mängu panna, et vähemalt materiaalne kahju minimeerida. Moraalne kahju positiivse lahenduse puudumisel ja "maailm on nii ebaõiglane"-tunne jäävad niikuinii.

4
1
Lennupakkumised
Reisikaaslased