Ryanair check-in

Tere, oskab keegi aidata? Olen korduvalt ostnud Ryanair-i kodulehelt lenuupileteid ja kunagi pole probleemi olnud, nüüd on.

Täpsemalt ei lase teha internetis check-in ning lahtrid kuhu pean sisestama sünnikuupäeva ei ole üldse aktiivsed ning kirjutab

  • Date of birth for this passenger cannot be changed online. Please contact Customer Service.

Proovin nendega ühendust saada ning kohe kuidagi ei õnnestu - ei toimi ei e-mail ega ükski tel nr mille olen leidnud. Kas keegi on nendega saanud ühendust probleemi korral ning mis kontaktidel?

Ette tänades, reisija.

Kas üks reisijates võib olla laps, kellele on ostetud täiskasvanu pilet? Kui jah, siis võid lihtsalt panna sobiva aastaarvu, et oleks nagu 16+.

Kui tahad ikkagi asja korrektseks muuta, siis kasuta nende chati. Seal saab enamasti üsna kiirelt jutule ja roboti inimeseks ka muuta. Nad saavad siis paranduse sisse viia ja täiskasvanu lapseks muuta.

0
0

Vatse, Ma olen seda chati kasutanud ja kirjutanud mitu korda ning ühtegi vastust ei tule, see on automaatvastaja. Automaatvastaja vastab ainult kuidas teha check-in, see pole see mida minul vaja. Ma ei leia ühtegi Ryanair kontakti kus vastaks keegi telefonile või e-mailile? Kuhu kirjutada oma probleem ja et sealt vastuse saaks.

0
0

Just katsetatud, online check inn-is pandud lapsele sünniaastaks 16+ ja probleeme ei tekkinud.

1
0

Sugram, minul ei lase sisestada lahtrisse selles ongi asi. Füüsiliselt ei saa trükkida sünnikupäeva :) küsin kas kellelgi on Ryanairi kontakte kust saaks nendega ühendust :(

0
0

Mnjah, keegi, kes regulaarsemalt chati kasutab, oskab tõenäoliselt paremini vihjeid anda. Reaalselt on sealt alati asjad aetud saadud ja on mingid teatud väljendid, mida robotist pääsemiseks pidi kasutama, et võimalikult kiirelt inimesega ootejärjekorda saada. Pole ise vähemalt pool aastat seda kasutanud. Kui konkreetse asjaga tegelema hakkaks, siis tuleks tõenäoliselt asi kiirelt näppu.

Võid ka proovida ÜK numbriga. Pole kunagi seda kasutanud ja ei oska öelda, kui pikk on ootejärjekord ja mis seal ootamine lõpuks maksma võib minna. Meilidega nad ei tegele.

0
1

reisija08, kas peale kodulehe nende mobiiliäpis ka proovisite?

0
0

Kui sünniaega ei näpi, kas siis laseb edasi minna?

0
0

teine browser või mobiili äpp proovida

2
0

Minu teada chat on ainuke variant. Tuleb lihtsalt jätkata "vestlust" ja soovida vestlust klienditeenindajaga. Mingi hetk viskab siis ette, et olete järjekorras. Seal võib küll päris pikk järjekord olla, aga see liigub suht kiirelt edasi. nt 200+ numbriga sai ehk poole tunniga. Noh need vastajad on seal ka nagu on (kuskilt kaugelt kummalise inglise keelega), aga kui ikka 3x oma juttu korrata, siis ise olen mingi vastuse ikka saanud. Alaealise lapse broneeringuga liitmine läks väga ilusti. Aga kui nt Ryanair ise tühistas lennu, siis chati esimene vastus oli, et pileteid muuta ei saa ega pileteid tagasi ei osteta.

0
0

Midagi ikka broneeringus surkida tahetakse, muidu sellist veateadet poleks. Aga ehk leiab otsingust vastuse küsimusele: https://help.ryanair.com/hc/en-gb/search?utf8=%E2%9C%93&query=Date+of+birth+for+this+passenger+cannot+be+changed+online.+Please+contact+Customer+Service.&commit=Search

Ise olen lapsele tuimalt ostnud täiskasvanu pileti kui on vaja ühekaupa pileteid osta. Üle ookeani lendudele loomulikult mitte.

0
0

Minul on õnnestunud ka robotist mööda saada ja inimesega rääkida, kes väga abivalmis ja lahendas andmete muutmisega tekkinud mure ära.

Robot küsis vist, et kas said abi? Ma vastasin, et ei saanud ja siis varsti oligi keegi Michael chatis.

0
0

Kasutasin Ryanairi chati mingi kahe aasta eest, oli vaja lapse nimes olnud viga muuta. Läksin sinna sisse, vastasin küsimustele nii et kunagi polnud pakutavaga nõus ja mingi aeg hiljem oli keegi väga viisakas poolatar chatis ja muudatus sai paari hetkega tehtud. Isegi lisatasu ei tahetud ja sooviti head reisi. Ühesõnaga meeldiv kogemus.

0
0

Soovituslik oleks Chatis inimest oodata arvutis, kus pilt nö tasku ei läheks, sest minu mälu järgi pidin siis ootamist otsast alustama. Kuid siis oli covid aeg võibolla nüüd on inimesi vähem ootejärjekorras. Mõni robot annab päris kiirelt järgi, kui kõikideks vastusteks on "soovin rääkida inimesega"

0
0

Chati-st sain abi. Istusin järjekorras küll ca pool tundi, kuid lõpuks keegi klienditeenindaja hakkas minuga kirjutama ja sain oma probleemi lahendatud ja check-in tehtud :) tänud soovituste ja abi eest kõigile :)

5
0

Aga mis see probleem siis oli?

Või kuidas oleks saanud seda olukorda vältida?

0
0
Lennupakkumised
Reisikaaslased