Ryanairi pilet.

Ostsin lapsele kiiruga lennukipileti ja rumal panin vale meili aadressi 2 korda. Uskumatu. Piletit kätte ei saanud aga pangaarvelt maha on läinud. olen tulutut üritanud mingeid kontakte otsida ja saatsin meili info@ryanair.com. null vastust. Kas keegi oskab aitada mida ma tegema pean.

Broneeringu numbrit ei kirjutanud välja? Sellega+nimega saaksid pileti kätte. Ryanairiga ühendust saad ainult helistades.

Kirjuta ka sellele valele meiliaadressile. Äkki mingi juhuse läbi on see vale meiliaadress kasutuses ja palu saata piletid oma meilile.

Kas Ryanairil ei ole mitte võimalust pilet välja otsida ka meiliaadressi, lennuaja ja krediitkaardi numbriga? Manage My Booking ja siis sealt edasi option 3.

Loomulikult ma ei pannud kirja. Mõtlesin et järgmine päev tööjuures prindin välja. Aga kui ma ise teen sama aadressiga uue konto (tean aadressi kuna hajameelselt panin pool ühhest ja pool oma teisest meiliaadressit), kas on mingi lootus et see pilet sinna ilmub veel. Oh ma tunnen ennast nagu äpu :)

Jah option 3 alt peaks saama kust kuhu lendad, ja vale mailiaadress sisse. Vaat et siis confirmationid välja prindid/ära salvestad.

Ooo ..ma saingi sealt nüüd reserveerinugu nr. Nüüd pean otsima koha kuhu see sisetada. Ma tahaks sulle kohe musi anda siilionu. Suur suur aitäh sulle

Ryanairi piletite tagasiost

Tere

Kas keegi oskab öelda või kellegil on kogemsust, et kas Ryanair ostab pileteid ka tagasi?

Minu teada ei osta, või kui,siis see ei tasu ära. Mul tütar trükkis broneeringusse elukaaslase nime asemel venna oma. Avastas siis, kui hakkas välja printima. Asja uurides selgus, et odavam oli uus broneering osta, kui nimevahetust teha. Ise sain ka 80 euriga mööda pükse, omast lollusest muidugi. Sihtkoha linna panin valesti ja avastasin ka, kui makse tehtud oli. Tegin 2min. pärast sihtkohavahetuse broneeringusse ja arvele lisandus 80 eur. vot nii

Kui pagas, mille ära soovin anda on ainult tagasi tulles, siis kuidas saan selle vormistada piletite ostmisel? Ja kui tagasi tulen 2-e lennukiga, siis vormistan mõlemale piletile pagasi? Ja kas ära antaval pagasil nõutakse mingeid mõõtmeid v piisab kui kaal kuni 15kg?

Pagasit saad hiljem lisada Ryanairi kodulehel, siis saab ka seda varianti, et lähed käsipagasiga ja tuled ka äraantava pagasiga tagasi.

Tore lugu sellega, et sai lapsele buugitud täispilet, aga mingi kandi pealt tuli välja, et laps tohib ainult süles istuda, oma istet ei saa. Veebis saab muuta teatud detaile, aga istekohta muuta ei saa. Keegi siin ütles, et Ryanairi helistada on ka võimatu. Kas kedagi on sellise asjaolu tõttu lennukilt maha jäetud?

Tänud?

Kui vanast lapsest jutt käib? Süles istub sülelaps ja suuremad on ikka oma koha peal - vastavalt piletile.

Laps 10 kuune. Pidin siiski Rayanairi helistama. Esimesel tulemusteta katsel võttis see aega u. 10 min. ja teisel katsel vastati mulle üsna kiirelt. Päriselt aru ei saanudki, miks imikule eraldi istekohta ei müüda. Minuarust võin terve lennuki enda nimele buukida, kui huvi oleks!? Igatahes sülelaps istugu süles. Seda vaja neil selleks teada, et kolmeses pingireas on 4 hapnikumaski, st. kolmesesse ritta saab ainult üks sülelaps. Veel pidid nad mingid traksid lapse jaoks andma, mis ühendatakse enda turvavööga. Üle 2 aastastele pidi padi istumise alla antama.

Sama informatsiooni oleksid saanud ka siit: http://www.ryanair.com/en/terms-and-conditions#regulations-childreninfantsyoung

For regulatory reasons, infants aged between 8 days and 23 months at date of travel cannot travel in their own seat and must sit on an adult's lap. The charge for carriage of infants is £30/€30 (or local currency equivalent) per infant/per one way flight (maximum one infant per adult).

No baby/car seats are allowed in the cabin of the aircraft. No extra seats may be booked for infants. Infants do not qualify for any baggage allowance. If the infant reaches the age of 2 years prior to the return journey they must pay the applicable fare, taxes, fees and charges for that part of the journey.

Ryanair on üks väheseid lennufirmasi, mis on keelanud imikule eraldi isetkoha ostmise. Mina pakuks, et see on kaudselt seotud ka sellega, et majanduslikult võib olla tulusam, kui sinu laps istub sinu süles ning teie kõrval istub mõni muu täiskasvanu elik täiskasvanu toob rohkem sisse kui imik.

Nojah, 4 kohta on tõepoolest kasulikum müüa. Oma lollus muidugi, aga kes loeb neid Termse ja Konditsioone. Ikka linnuke kirja ja eluga edasi. Ostad veebipoest, broneerid hotelli, lendu või näiteks reisikindlustust. Ükskõik kui loogiline see alguses tundub, saab lihtinimese ikka mingi nüansiga lohku tõmmata. Nagu loterii.

Ryanairiga lendamine on mu arust paras teadus (tegin järelduse siitsamast foorumlaste kogemusi lugedes). Ise pole lennanud ja ei plaani ka, aga kui viimases hädas oleks vaja Ryanairiga minna, siis ma loeks küll isegi kribukirjas kirjutatu mitu korda läbi. Ja siis loeks kindluse mõttes veel korra.

Lollidelt tulebki raha ära võtta, pole see mingi raketiteadus ja kui inglise-keel suus on ja ise ei rahmelda, siis ei saa küll midagi juhtuda.

"Päriselt aru ei saanudki, miks imikule eraldi istekohta ei müüda."

Imiku enda turvalisuse pärast ei ole neile ettenähtud eraldi istekohta.

...kaudselt seotud ka sellega, et majanduslikult võib olla tulusam, kui sinu laps istub sinu süles ning teie kõrval istub mõni muu täiskasvanu elik täiskasvanu toob rohkem sisse kui imik. või siis mitte. Ostan soodsa pileti näiteks 10 eurot endale, alla kahene laps maksab ikka 30 eurot (mis oli alles hiljuti 20). ´raketiteadus ja kui inglise-keel suus on ja ise ei rahmelda´ Adults, Child