SmartLynx hilinemised

Tere. 

Kas kellegil kogemusi hüvitise saamisega, kui lend hilineb?

Meil hilines väljumine umbes 10 tundi. 

Pidi väljuma hommikul 5:50 aga väljumine toimus kusagil 16:00. 

Masendav. 

Lend oli Tallinn - Antalya

Ja tagasilend hilines umbes 1 tund.

0
0
1
2

Mul Antalya-Tallinn hilines 10h. Esitasin avalduse Lennuabile, ootan hetkel vastust

0
0

Tere. Tegime ka avalduse SmartLynx lehel. Tuli vastus et avaldus kätte saadud ja vastus tuleb 45 päeva jooksul. 

Kui tuleb vastus siis kirjutan ka siia , mis otsus jne.

0
0

Reeglina esimene vastus tuleb 45 päeva pärast, et hilinemine ei toimunud nende süül ja nad keelduvad maksmast.

Ära lepi eitava vastusega kui nad isegi rõhuvad tehnilisele rikkele, vaid jätka nõudmist. Hüvitise maksmise keeldumise aluseks saab olla,

  1. Meditsiinilise hädaolukorra tõttu tekkinud hilinemine
  2. Linnuga kokkupõrge, või lennujaamas mehaanilise vigastuse tekkimine maapealse teeninduse tulemusena
  3. Terrori oht
  4. Ilma tõttu (nii väljuvas kui ka sihtkoha riigis)
  5. Muud vähem harva esinevad põhjused mida lennufirma mõjutada ei saa

Tehniline rike ei ole reeglina erakorraline kui seda oleks saanud vältida ennetava hooldusega.

Kui peale kolmandat korda ja 120 päeva hiljem ikka keelduvad, siis esita tarbijakaitsesse avaldus ja 30 päeva jooksul vaadatakse üle, ja siis esitatakse täiendavaid küsimusi SmartLynxile ja võibolla 100 päeva pärast peale avalduse esitamist tarbijakaitsesse on lootust hüvitist saada. Reeglina läheb SmartLynx puhul ise ajades kokku 7-10 kuud aega. Kui ei viitsi ise tegeleda ja nõus 25-30% sissenõudjale loovutama siis kasuta neid, erilist ajavõitu ei tule aga närvide sääst suur.

Terv,

4
0

Viimati öelduga pms nõus, ainult selle vahega et ma jätaksin SmartLynxi puhul tarbijakaitse etapi vahele ja läheks otse kohtusse. 

Skeem on järgmine:

1. Avaldus SLile järgmise tekstiga

Käesolevaga esitan Teile taotluse xx.xx.xxxx toimunud Smartlynxi lennu MYX... (marsruut ... - ..., broneeringu number ...) hilinemisest tingitud hüvitise maksmiseks järgmistele reisijatele:

1. A.A

2. B.B.

3. C.C.

4. D.D.

_Lennu pikkus oli ... km ning lend hilines ... tundi, mis teeb hüvitise määraks 400 eurot reisija kohta: https://europa.eu/youreurope/citizens/travel/passenger-rights/air/index_et.htm#compensation-delay-1 . Hüvitis palun välja maksta minu arveldusarvele EE... __

_Palun teha vastav otsus ning maksta hüvitis välja 30 päeva jooksul alates käesoleva taotluse esitamisest. _

Kui leiate, et lennu hilinemise põhjustasid erakorralised asjaolud, palun teil esitada vastavad logiväljavõtted või juhtumiaruanded.

Täiendavate küsimuste tekkimisel palun Teil sama tähtaja jooksul minuga ühendust võtta

2. Ootad 30 päeva. Miks 30? Sest sama on näiteks Eestis ametiasutustele kehtiv selgitustaotlustele vastamise tähtaeg. Saad hüvitise, braavo! Saad logiväljavõtte, tutvu ja mõtle, kas piisab. Ei saa midagi, vt punkt 3

3. Esitad kaebuse kohtusse. Snitti võib võtta hiljutisest lahendist nr 2-21-17027, teksti leiab Riigi Teataja kohtulahendite lehelt: https://www.riigiteataja.ee/kohtulahendid/koik_menetlused.html 

Smartlynx alguses keeldus maksmast, kohtusse minnes aga nõustus kohe. Kohtu kuludeks olid riigilõiv (100€ kaebaja kohta), viivis (7€), kaebuse koostamise kulu (40€), kõik need mõisteti samuti lisaks välja. Menetlus oli kirjalik, seega muud vaeva peale kaebuse esitamist suurt ei ole ning ka kaebuse sisu on otsusest välja loetav.   

Ei mingit suurt närvikulu ja paberimäärimist, konkreetne tegevus kogukuluga üks tund, teatav finantsrisk riigilõivu näol, ent suure tõenäosusega saab sellegi tagasi, pluss kokkuhoid ajas ja vahendajates. Kõik. Aga see vaid minu arvamus.

12
0

Meil ka hilines lend Egiptusesse 10 h, 2020.aastal. Lehes oli uudis ka sellest. Tegime Lennuabisse avalduse. Kas äkki pool aastat kuni 8 kuud  läks aega, et 400.- tagasi saada. Anti Lennuabi poolt asi kohtusse ja kõik võttis tohutult aega. Iga kuu kirjutasin neile pmst, et kas uudiseid, kuna nad ise arvasid asjadele kiiremat kulgu.

0
0

On kogemused ja lendaks iga kell uuesti. Neil pidevalt hilinemised ja jamad. Ise käisin perega Bulgaarias. Lõpplahendus kujunes selliselt et saime 1 päeva juurde ja 80% paketi hinnast maksti kompensatsiooniks lennu hilinemise pärast

0
0

Tere,

Kunagi ka minul oli Sharmi lend hilinenud ja ma kasutasin Flagito´t. Julgen soovitada. Küll võttis aega, aga raha olen saanud. 

Aga muidugi kõige parem, kui reis laabub plaanipäraselt :)

0
0

Mul on tunne, et lennufirmad on vahendajatega kokku leppinud, et vahendajatel tööd oleks:) Üksikreisija saadetakse esimese kirja peale üldjuhul pikalt, et siis tehtaks avaldus läbi vahendaja, millele saabub üldjuhul kohe positiivne lahend. Reisija saab kompensatsiooni, vahendaja vahendustasu, lennufirma jaoks ei muutu midagi.

1
1

Tundub, et vana hea Smartlynx tembutab tänagi. Hommikul 5.20 väljuma pidanud lend Tallinnast hetke seisuga läheb alles kl. 16.00. Samuti tundub, et Antalyas ootavad 10.15 startima pidanud kodulendu meie kaasmaalased, hetkel 20.30 vist alles väljub.... Endal õnneks selline kogemus puudub, alati on lennud enamasti täpselt väljunud (no selline pool tundi kuni tund hilinemisega kui siiski täpne olla).

0
0

No aga vähemalt pool puhkuseraha saab tagasi.

1
0

Noh, vara hõiakasin. 26.05 Tll-Antalya väljus 2 tundi hiljem, maandus peale 10 minutit lendu, et tankida(!) ja siis tõusime uuesti. Väga piinarikas, hea et oli vett ja suupistet varutud. Hetkel on inimesed 24 h oodanud tagasilendu Antalyast, FB Reisihullude grupis on teema. Ise loodan 31.05 siit minema saada õigeaegselt, 01,06 on olulised plaanid. Aga väga ebausaldusväärne firma ja kahjuks rohkem ei soovi ikka kaua nende tegevust toetada. Tundub, et maikuu jooksul nad pole suutnud kordagi graafikus püsida. Lendavad kuidas jumal juhatab. Kõik ei saa paraku oma kohustusi ja muid plaane päev- paar siia sinna liigutada, on kindlad päevad puhkuseks ja nendega siis arvestatakse :(

1
0

Ma arvan, et Novatours kaotab palju kliente SmartLynxi jamade pärast. Ei soovi isegi rohkem nendega lennata kuni nad ei muuda lennupartnerit

7
0

Täna hea info. Tez vahetab välja Türgi lendudel lennufirma.

0
0

Tez läheb jah üle teisele firmale. mul vahetati vana smartlynxi kood uute vastu. Miski türklaste Freebird airlines (lennud FHY417 ja FHY418),
Tallinnast hakkab väljuma Antalyasse kell 20 õhtul ja tagasi hakkab tulema kell 15 päeval.
neto võttes kaotab mõned tunnid, aga vähemalt ei ole lolli varahommikust lendu ja tagasitulles saab veel viimase päeva hommikul check-outini viimast võtta.

1
0

Plaanime ka avaldust smardile. Küsimus kontaktist- kas ongi  see  meiliaadress, mis krediidiinfos kirjas või oleks targem hoopis  tähitud posti kasutada? Kuidas olete teinud? Aitäh!

0
0
1
2
Lennupakkumised
Reisikaaslased