Top10 reisipakkumised

Kas kellelgi on antud reisikorraldajaga kogemusi? Suurt midagi ei õnnestunud otsinguga leida ning päringu peale tuli neilt selline mitte just erilist usaldust süstiv vastus. Oleksin kogemuste eest tänulik.

Kena, tänan vastuse eest. Ootan siiski reaalseid kogemusi, klientidelt, kes on läbi büroo reisinud. Toon välja, et kui Teie klienditeeninduse pöörduda, siis ei ole vastus põhjalik sj ei vastata kõigile küsimustele. Kirja all on ainult konsultandi eesnimi + puuduvad igasugused kontaktid (telefoni number, isiku täisnimi jne). Seega ei ole tõesti piisavalt usaldust pakkuv. Olin vägagi reisi ostuat huvitatud, kuid just usalduse puudumise tõttu otsustasime loobuda.

Tekkis kohe huvi sest omal käel reisijale mõeldud reisibüroo kõlab nagu jalgratturile mõeldud auto või veganile mõeldud sardell. Aga kui turgu on siis miks mitte.

Väga esinduslik ja heade pakkumistega keskkond. Aga otsin ka mõne reisija kogemusi, et kindel olla.

Midagi on selle broneerimissüsteemiga neil lahti-soovin 8 maiks Horvaatiasse lennata ja näitas 487€ hinnaks saadavusel jning reisi broneerides-uups,midagi läks valesti vastus ekraanil ja olen algusestagasi. Täna juba neljas päev proovin aga sama jama,tagatippu on hind tõusnud juba 522€ peale.
Mis usaldusväärsusest siin juttu saab olla? Lisaks puudub panga kaudu makse võimalus,mitte kõik ei oma krediitkaarti 1500€ deposiidiga. Tundub et jääb Horvaatiasse sel meetodil minemata ,kuigi pakkumine oli algselt super(hommiku/õhtusöök ning autorent nädalaks hinnas). Kahju...

Kas sa ei oska nende info numbrit valida või on kõneaeg otsas?

Sa eelajalooline jäta targutused endale-foorumi teema oli kogemused reisikorraldajaga-interneti kaudu asja ei saa ajada.Tegin täna uuesti proovi kuid sama saatus-Vabandust,teie otsingule vastete leidmisel ilmnes probleem!

Ei soovita.
Ostsime aegsasti top10reisipakkumised lehelt soodsa reisi ära ja ootasime huviga oma mõnusat puhkust. Kuu aega enne reisi teatas Top10reisipakkumised, et kuna osad lennud on mineku kuupäeval tühistatud, on uute lendudega 10 tunnine ooteaega Istanbuli lennujaamas öise väljumise ja öise kohale jõudmisega. Sellega me ei olnud nõus. Alternatiiv, mis nad pakkusid, oli Helsingist kella 6 hommikul lennukiga, kusjuures kohale Helsingisse pidi ise veel saama (laevapiletid, hotell jne oleks enda kuludesse läinud). Mingisuguseid muid loogilisi alternatiivseid pakkumisi nad oma jama pärast ka ei teinud. Lihtsalt lasid meil 2 kuud arvata, et saame varsti ilusale puhkusele, mis siis äkitselt ära langes.
Teenindaja räägib, et tema ei saa midagi teha, et neil ka probleeme, aga ainus asi, mis meie reisi broneerimisel valesti tegime oli nende juurest reisi broneerimine.
Ühesõnaga, nende peale väga loota ei saa, sest kui lendudes midagi muutub, teevad nemad näo, nagu pole nende asi, mis reisist edasi saab.

Ka minul negatiivne kogemus selle reisikorraldajaga. Soovisin perele broneerida reisi. Väga hea reisipakkumine suvepuhkuseks, kirjelduste ja hinnangute järgi suurepärane hotell, reisikorraldaja pakkus seda tipphooajal väga soodsa hinnaga. Olime pakkumisest vägagi huvitatud. Võtsime ühendust klienditeenindajaga, et küsida veel täpsustavaid küsimusi. Sai suheldud klienditeenindajaga ka telefonitsi. Palusime, et kas on võimalik reisi broneerida ja siis arve meilile saata, sest hind oli pidevalt muutumises ja töö ajal lihtsalt pole võimalik lehte kogu aeg refreshida ja soodsat hinda jahtida. Oleme sedasi broneerinud oma kõik eelnevad reisid (küll teiste reisikorraldajate kaudu). Sellist võimalust ei ole. Öeldi, et ise on vaja otse lehelt broneerida. Proovisime siis valvsad olla ja head hinda oodata, sest hinnakõikumised olid tõesti väga suured ja tervele perele broneerides oleks see tähendanud märgatavalt kallimat hinda. Mingi hetk siis lõi sobiva hinna ja asusin kohe broneerima. Toksisin juba kõik nimed ja andmed sisse ning kui siis maksma hakkasin suunduma, märkasin, et hind ikka kahtlaselt kõrge. Nähtavasti oli see poole broneerimise peal siis tõusnud. Pärast mitmepäevast jahtimist otsustasime selle reisikorraldaja käest reisi broneerimisest loobuda. Kindlam on siiski mujalt tellida see reis ja oma närve ning aega säästa. Varasemalt oleme enamasti Estraveli kaudu broneerinud ja alati (nii klienditeeninduse kui ka reisiga) väga rahule jäänud.

Sama pakkuja tegutseb ka Soome poole peal.
Nagu iga asjaga on inimeste kogemusi seinast-seina.

Antud lingil natuke kommentaare pakkujast (soome keeles kahjuks, aga translatoriga saab enam-vähem pildi ette asjast):

http://keskustelu.suomi24.fi/t/11564254/top10-matkatarjoukset

Üldiselt tundub olevat probleeme kuupäevade muutustega, viivitustega, majutuskohtade muutuste ja muu sellisega, klienditeeninduse kvaliteet alla igasugust arvestust. Negatiivse tagasiside pidid oma facebooki seinalt ka eemaldama.

http://www.tarbijakaitseamet.ee/et/tarbijale/uksikud-reisiteenused
"Tea, et kui ostad reisiettevõtjalt üksikuid reisiteenuseid, ei saa neid probleemide korral reisifirma tagatisest hüvitada. Tagatist saab kasutada üksnes pakettreisilepingutest tulenevate kohustuste täitmiseks..."

Soomlased kurdavad, et ei ole TOP-ilt raha tagasi saanud, tellitud hotell asus kesklinna asemel kümneid km keskusest eemal, et TOP 10-l puudub Soomes vajalik registreering, et peakorter Hispaanias asub ridaelamus jne.
Top 10 Travel Service OÜ, juhatuse liige Kim Jonas Lindholm - äriregistris on firma kohta kustutamishoiatus. Aastaaruanded esitamata. Maksuvõlga ei ole, makse pole I kvartalis makstud sentigi, 3 deklarit esitamata. Pakettreisi vahendaval bürool kui ka tegelikul reisikorraldajal peab olema registreering majandustegevuse registris, Top 10-l seda ei ole.
Odavana tunduval teenusel võib lõpptulemusena olla kallis hind, kuid võib ka õnneks minna.

Meile lubati raha tagasi kanda. Päris ära ehmatavad need kommentaarid siin. Olime vist ikka sinisilmsed broneerimisel. Eks me siis peame nüüd pöidlaid hoidma, et ikka saame oma ärajäänud reisi eest raha tagasi....

Äriregistri järgi tuleb sealt kohe eemale hoida. Kustutamishoiatus, sest aastaaruanne esitamata. Maksuvõlga peidetakse ilmselt esitamata deklarite taha. Vahet pole, mõlemad on pahad. Osakapital ka nadi.

Seega kõik eeldused pügada saada!!!!! Hoidke sellest firmast eemale.

Väga ebaprofessionaalne ja kirjavigadega vastus Top10reisipakkumised poolt...
Ikkagi kahtlane.

Ärge ostke sellelt firmalt reise.

http://www.iltasanomat.fi/matkat/art-1429768284284.html

Sadat suomalaiset joutuivat pettymään helmikuun puolivälissä, kun Go International -niminen matkanjärjestäjä ilmoitti ajautuneensa konkurssiin.
Kilpailu- ja kuluttajaviraston mukaan monet Pohjois-Kyprokselle halunneet suomalaiset ovat joutuneet nuolemaan näppejään, sillä he eivät ole saaneet heille kuuluvia rahojaan takaisin.

Norjalainen Go International teki halpamatkoja Pohjois-Kyprokselle. Se ajautui kuitenkin helmikuun puolivälissä konkurssiin. Matkanjärjestäjän konkurssi vaikutti satoihin matkansa ostaneisiin suomalaisiin. Matkat Pohjois-Kyprokselle jäivät siis haaveeksi.

Suomalaisasiakkaille Go Internationalin matkoja ovat myyneet välikädet, kuten Groupon, Top 10 Matkatarjoukset ja Travelbird. Kilpailu- ja kuluttajaviraston apulaisjohtaja Petteri Lehtonen kertoo Ilta-Sanomille, että Groupon ja Travelbird ovat maksaneet rahat takaisin suomalaisasiakkailleen.

Lehtosen mukaan Top 10 Matkatarjoukset ei ole sen sijaan suostunut palauttamaan rahoja asiakkailleen.

– Kahden muun (Groupon ja Travelbird) kanssa saimme asian sovittua. Top 10 Matkatarjoukset on kieltäytynyt maksamasta vetoamalla erinäisiin seikkoihin. He vetoavat siihen, ettei heillä ole velvollisuutta palauttaa ja se on meidän mielestänne väärin.

– Se on katsonut, että vastuussa (palautuksista) on norjalainen yrittäjä (Go International), Lehtonen sanoo.

Kilpailu- ja kuluttajavirasto katsoo, että Top 10 Matkatarjousten on palautettava rahat asiakkailleen. Lehtosen mukaan palautuksen haluavia asiakkaita on ”useita satoja”, jolloin rahamääräkin nousee useisiin kymmeniin tuhansiin euroihin.

Kun markkinointi on kohdistunut suomalaisiin asiakkaisiin, niin sen täytyy noudattaa suomalaista lainsäädäntöä.
– Top 10 Matkatarjoukset on meidän mielestänne asiakkailleen palautusvastuussa valmismatkalain perusteella. Isoin ongelma on se, että se on Viroon rekisteröitynyt yritys. Mutta kun markkinointi on kohdistunut suomalaisiin asiakkaisiin, niin sen täytyy noudattaa suomalaista lainsäädäntöä, Lehtonen sanoo.

Hänen mukaansa kuluttaja-asiamies sekä Kilpailu- ja kuluttajavirasto selvittävät parhaillaan, miten asian kanssa edetään jatkossa.

– Tässä on vain muutama tie. Se on joko oikeus, kuluttajariitalautakunta tai Euroopan kuluttajakeskus, Lehtonen sanoo.

Hänen mukaansa päätös asiasta tehdään kesän alkuun mennessä. Ilta-Sanomat ei tavoittanut Top 10 Matkatarjousten toimitusjohtajaa Kim Lindholmia kommentoimaan asiaa.

”Totta kai ottaa päähän”

Esimerkiksi kotkalainen Esa Lappi on pettynyt Top 10 Matkatarjousten toimintaan. Hänen oli tarkoitus matkustaa kaverinsa kanssa Pohjois-Kyprokselle helmikuun puolivälin jälkeen. Matka jäi toteuttamatta norjalaisyhtiön konkurssin takia.

Lappi maksoi omansa ja kaverinsa matkat, mutta 758 euroa on yhä saamatta. Hän harkitsee muutaman kohtalontoverin kanssa jopa ryhmäkanteen jättämistä oikeuteen, jos rahoja ei ala kuulua.

– Totta kai se ottaa älyttömästi päähän. Kaverille tämä on vähän suurempi isku kuin minulle, sillä hän on juuri jäämässä työttömäksi.

– Minä olen kuitenkin periaatepohjalta liikkeellä siinä mielessä, että kyllä ne rahat otetaan sieltä takaisin tavalla tai toisella, Lappi sanoo.
Niko Ranta

Ja mitte sõnagi selle kohta, miks juba mitme kuu deklaratsioonid esitamata? Pluss aastaaruanne.

Ma ei näe küll ühtegi normaalset põhjust, miks peaks keegi selle info taustal tõsiselt võtma juttu suurtest plaanidest, laienemistest ja üldse jäetakse mulje, et tegu on tohutu suure ja eduka firmaga. PR jutt on ikka korralik kokku kirjutatud. Aga vot ei usu seda . Kui ikka kõige elementaarsemaid toiminguid ei saa tehtud, siis mida loota keerulisematest tehingutest??

Kirjutan siis eraldi lõppu suurelt, et ootaks siia infot puuduvate deklaratsioonide ja aastaaruande kohtta.

Kuidas see omandisuhe esitamata deklaratsioonidega seotud on? Vastus võiks ikka sisukas olla, mitte linnukese jaoks, et midagi me ju vastame.

Kas emafirma aktsepteerib, et tütarfirma taust on selline nagu ta on?? Või on see osa äriplaanist?

Paraku tekitab firmaderägastik tihti vastutuse probleemi. Üks müüb, teine korraldab, kolmas kasseerib raha, neljas haldab serverit, viies vastab telefonile. Ja kui siis midagi juhtub, katsu sa aru saada, milline lüli nüüd vastutav on. Kõik näitavad näpuga teise peale. Eriti tore on see siis, kui osa neist lülidest asub välismaal. Nõrgema närvikavaga inimene lööbki siis käega.

"Top10reisipakkumised kuulub ettevõttele Travel Sales Consultancy S.L"
Mis tähtsust sel on kes omanik või äkki ongi tähtsust. Travel Salesi asukoht on Hispaania päikeserannikul Benalmadena vaikses elurajoonis korteris, pole eraldi kontoritki. TOP10 kodulehel (meist) on kirjas, et tegemist hoopiski soome, mitte hispaania kapitaliga ja ei ühegi persooni nime. Soome tarbijakaitse ütles, nagu meie omagi ütleks, et igas riigis tuleb tegutseda vastavalt selle riigi seadustele. Soomlaste jaoks on probleem selles, et firma asukoht on Eestis ja soomlastest reisijatele on keerulisem raha tagasi nõuda.

"Kogemustest niipalju, meie koostööpartner Eestis on Cherry.ee. Cherry vahendab meie pakkumisi."
Cherry.ee pidavat majandusraskuste tõttu oma töö lõpetama - firmal on hetkeseisuga Eestis ja Lätis kokku kohustusi ca 1,2 miljoni euro ulatuses.

Kas siinne firma Top 10 Travel Service OÜ on seotud Top10 reisipakkumistega või mitte?

Firma olevat registreeritud Eestis? Siin aga lajatatakse trumbina, et Soome firma. :)
Unustage ära.
Vaadake seda väiklast vaidlust ja eneseōigustamist siin. Kui on mingi ämber, siis asi aetakse korda, mitte ei laskuta internetis vaidlusesse. Selleks internett ongi, et terad sōkaldest eraldada. Loetu pōhjal pole raske aru saada, kumba klassi antud reisifirma kuulub. Edu.

Siin ei teki ju mõttepoegagi, miks peaks keegi üldse sellistelt tegelastelt midagi ostma?