Viimased kommentaarid

Need  pikad koduõpped ja laste kuuks-kaheks või suisa terveks veerandiks koolist ära võtmised reiside tõttu on kujunenud koolidele päris suureks uuema aja peavaluks.  Küsimus on vastutuse hägustumises ja määratlemata lisatöös - kuigi lapsevanem kinnitab koduõppele võttes, et vastutab sellel perioodil ise õppimise eest, on kooli tagasi jõudes(kooliaasta lõppedes, kooliastme lõpu vajalike  oskuste ja teadmiste läbimises)vastutajaks siiski ikkagi kool, kes peab siis vahepeal katkenud ühise sõiduga kiirelt uuesti edasi minema ja käigu pealt suutma teha kontrolli, diagnostika, vajadusel järeleõppe ja  vahepeal äraolnu kooli ree peale tagasi aitama. See ei ole lihtne õpetajatele ega pruugi lihtne olla ka lapsele.

4
0

Saab siis imet näha tõesti. Sattus näppu üks novembri lõpust pärit, jällegi üsnagi turundushõnguline artikkel, mille esimeses osas kiidetakse taevani uue lennujaama poodlemisvõimalusi ning mille lõpuosas mainitakse moka otsast ka, et lennujaam on sattunud "päris suure kuulujuttude laviini" alla, mis puudutab töötajate proteste ja õnnetusi, lennujaama piirkonnas valitsevaid valdavaid karme tuuletingimusi ning jaama üsna eraldatud asukohta(18km jooksul kiirteed mööda jaama sõites ei pidavat tee ääres olema ühtki bensiinijaama, poodi ega üldse kaubandusasutust); paraku vastati esitatud kolmest probleemist vaid kahele ja sedagi üsna poolikult.

0
0

Kes ütleb, millal saaks Istanbulis ümber istuda juba uues ja suures lennujaamas, st. kui kaua veel peab trügima jõhkralt ülerahvastatud Atatürkis?

0
0

Kui ei hiline, siis ilmselt peaks jõudma ka Vantaas, Riias kindlaminigi tõesti. Aga üldiselt mina jälle erinevalt kasutajast vatseest olen pigem vaadanud, et täiesti mõttetu on pigem higistades pakkidega terminalis slaalomit joosta, oma reis närviliseks ajada nende 20-30 minutiliste vahemaandumistega ja tõmmelda ja teenindajaid tülitada, et kas nüüd jõuan veel väravasse või ei. Jäta omale see rahulik 3-4 tundi, naudi elu, logele või loe, tukasta või vaata inimesi ja mine rahulikult oma lennule. Mis võit on elulises plaanis 3 tundi?

4
1

Mina jälle planeerin tavaliselt Singapuris just nimme pikemad vahepeatused kui vaja oleks, et lennujaama nautida.  Vaid mingi väga koleda sunni tõttu suudaks sealt lihtsalt läbi joosta. Aga eks igaühele oma muidugi!

4
0

No ei tea jah. Võimalik, et too Estraveli konsultant "lobises" kogemata midagi välja, mida päris ametlikult veel öeld ei tohi. Aga mis ma panin ka just eile tähele, et kui näiteks Tln-Arlanda pileteid mõne otsingumootoriga püüda leida, siis isegi novembris Estonian Airi enam ei paku, isegi SAS lende, mis ju aastaid olnud Estonian Airi vedada, opereerib nüüd Nextjet või leedukate Dot LT.

0
0
Mumbai ilmÜldfoorum

Oktoobris on ju seal mussoonvihmade lõpuaeg, vahelduv pilvisus, veidi veel võib sadada, aga pigem juba rohkem päikesepaistet. Niiske ja kuum muidugi ka. Mina olen seal käinud novembri alguses, selge see, et päris lämmatav tundus see põhjamaalase jaoks. Jaanuaris-veebruaris peaks niiskustase madalam olema ja ka ööd veidi jahedamad, seega ilma mõttes parim aeg oktoober vast ei ole. Samas, kui troopiline vihmahoog vähegi meeldib, siis jällegi oktoobris on suur tõenäosus seda veel näha, jaanuaris enam mitte. Kusagilt lugesin ka, et vihmaperioodi lõpuks on tekkinud palju ju igasugu veesilmasid ja malaariasääskede levik seetõttu lihtsam ja nakatumine tõenäolisem, ent kui piirduda vaid Mumbaiga, siis nakatumisoht siiski väga väike.

3
0