Olavi

Uus kasutaja, liitus Tripiga 11 aastat tagasi
0 meeldimist
1 postitust / 11 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Üks variant on muidugi kohapeal ratas rentida. Kui oma armas või kohapeal võimalused kesised, on võimalik ka ise lennata ja rattad eraldi kohapeale viia, tellides teenus transpordifirmast või siis ise otsides keegi sobiva autoga, paari tsikli puhul tuleb sõiduauto järelkärugi kõne alla või kaubik.

Kordan igaks juhuks küsimust, äkki keegi ikka teab...

Tee otsinguid märksõnadega Turkey ja gulet. Võibolla pakub huvi - puust gulet näeb päris võimas välja ning mõnes mõttes ühendab purjeka ja mootorpaadi omadusi, pakkudes tänu laiale kerele suurt tekipinda päevitamisdiivanite ja suure söögilauaga, ka kajutid ja muud siseruumid on suured ja suhteliselt mugavad. Sõidetakse enamasti rannapiirkonnas, tuulte-lainete eest kaitstud vetes (paadi keretüüp pole just avamerele mõeldud) ning mootoriga, paat liigub suhteliselt kiiresti, kütusekulu aga võrreldes glisseerivate mootorpaatidega üldse suur (enamasti on teatud tunnid rendihinna sees ka). Paaril korral võib meeskonnal lasta ka purjed heisata. Meeskond pakub ka korralikku teenindust. Ning võrreldes samaväärset pakkuvate mootorpaatidega on hind väga odav. Samasuguste purjekatega võrreldes jälle on mugavusi ja avarust paadis oluliselt rohkem.

Kipper.ee on paadikeskne ja suhteliselt mölavaba foorum ning seal leiab otsingut kasutades ühe päris asjaliku teema, kus mitu pikemat kirjutist just kummipaadi valimisest.

Alkoholihimulised saavad end rikšamehel lasta viia mõnda varjulises kohas asuvasse baari, kus kohalikud vahvasti kärakat panevad, need kohad on täitsa olemas, kenasti silma alt ära. Proovitud. Õlled toob jah hotellipoiss kohale. Ainus koht, kus õlu tänaval letis paistis, oli Khulna.

Toetan Nikkori 18-200 kombinatsiooni D40 vm väikse kerega. Paraku ei ole kompakti, millega saaks peegelkaamerat kasutanu jaoks võrreldava tulemuse või pildistamisnaudingu (eriti arvestades 11 kuu jooksul ette tulevaid võttesituatsioone). Kotti võib veel pista Sigma 30 f1,4 vms suure valgusjõuga objektiivi, millega teha väikese teravussügavusega pilte (hea kerge variant veel Nikkor 35 f2, veidi pikem ja väga odav on Nikkor 50 f1,8). Läbi tuleb mõelda aparaadi kandmine päevakotis ja kaelas.

Ma nagu oleks sellist mütsi paar päeva tagasi näinud Jahipauna poes, oli see siis nüüd Sikupilli või Rocca al Mare kaubamajas.

Saan aru, et Star Alliance'i puhul on kõige nn kasulikum omada siis Lufthansa kaarti (mitte nt SASi oma). Mis on Skyteami (nt KLM, Aeroflot, Czech) ja Oneworldi (nt British Airways ja Finnair) puhul õigeim valik?

Ei ole see pseudoprobleem midagi. Küllalt randadest asju kaduma läinud. Ja midagi võtab inimene sinna ikka kaasa, natukenegi raha, mingid rõivad ikka, aga teinegi kord ka fotoka, pleieri jms kallimat kraami. Kõige kindlam on käia vees ükshaaval - teine valvab träna. Järgmise variandina saab paluda kellelgi silma peal hoida, aga siin on muidugi vaja tervet mõistust selle "kellegi" valimisel - kohalik rannapoiss ei ole hea mõte, naabertoas elav turistipaar on parem. Väiksemas paadis, kust sukeldutakse vms, on asi sellevõrra lihtsam jah, et kaugemalt tulijaid ei saa otsekui olla, aga seal ei tee paha näiteks mõne kaasturisti nähes osutada teenusepakkuja esindajale, et näe, siin on mul sellised asjad, passi peale, siis on võimalikuks jamaks vastutaja ja tunnistaja.

Mitmetes kohtades on just rannad, eriti üksildasemad paigad, need, kus röövimist (ka vägistamist) esineb, sellistes tasub üldse eemale hoida või tervet mõistust rakendada.