Auto Kalifornias

Küsimus nendele, kes on autoga Kalifornias ringi sõitnud. Nimelt on plaan läbida selline marsuut nagu L.A - San Diego - Santa Barbara - Fresno - Sequoia park - Las Vegas - Grand Canyon. Plaan rentida kõige odavam auto ehk siis kõige väiksem kuna meid on ainult kaks. Kas väikse autoga tee peal hätta ei jää. Pole kunagi seal käinud ja ei kujuta ette millised teed, mäed seal on. Ega vist ei tohiks olla probleemi mingi väikse autoga? Ma mõtlen et äkki liiga jama mootor vms... Tänud igasuguse tagasiside eest!

Võrlde autode pakkumisi, mingi Ford Escape või sarnane ei ole ju nii oluliselt kallim. Aga hätta ei tohiks küll jääda ka väikese autoga, teed on korralikud ja sellel marsuudil nüüd mingeid ulme mägesi ka ei ole.

USAs väikese mootoriga autosi polegi:D
Võta 6.0 mootoriga kastikas ja naudi Ameerikat!!

Igast juustusid liikus suures kanjonis jms ringi. Rendiautod on kontrollitud ja korras, seega ei tasu sellepärast eriti muretseda.
Estfinile - USAs on kütusehind tõusnud ja suured autod on tänavapildis juba suht harvad. Pigem on need farmeritel ja maapiirkondades. Suurlinnades on jõutud ikka suhteliselt ökonoomsete autodeni (LA ja lähikonna võib ehk välja arvata).

Bensiin oli kuu tagasi u 1dollar liiter.Meie võtsime auto läbi bookingu ja saime Dollarist auto.Lennujaamast viib vastava autorendifirma buss platsile ja seal näidati rida ette kust võisime auto valida.Meil oli keskklassi auto eest makstud aga valisime Dodge Caravani sama raha eest,teises kohas oli ka kõige väiksem auto kinni pandud aga saime keskklassi Fordi valida.Ja neid päris pisikesi autosid ei näinudki seal platside peal.Liiklus väga ok.

Võta misiganes auto, mida hing ihkab :) Kas siis kõige odavam või miks mitte ka kahekohaline sportauto ;) Hätta ei jää sa igatahes mitte millegiga, kuna teed on igal pool korras. Ise just tulime sealtkandist ja sõitsime ringi standard SUV ehk siis GMC Terrainiga ringi. Lihtsalt sellepärast, et kõrgemast maasturist on LA ummikutes parem väljavaade.

ise ei soovita kõige väiksemat autot, esiteks turvalisus väiksem ja teiseks on sellel vähe võimsust nii et möödasõidud võivad olla ohtlikud ning mäest ülesse sõidab vaevaliselt.
Ise tegime, nii et broneerisime kõige odavama auto küll, aga kohapeal juba küsisime upgrade full-size autole, mis tuli odavam kui kohe netis kohe broneerida full-size

Kui Eestis saad väikese autoga hakkama siis saad ka seal:) Teed paremad, parkida lihtsam - ära üldse muretse.

Mingeid ulmemägesid tõesti teele ei jää vist... Samas kui me Yosemite-sse sõitsime, siis tuli ikka mõnda aega ülespoole tõusta pärast LA-d, kui põhja poole jõudsime (Yosemite-st endast rääkimata, kui oru põhjast kõrgemale sõidad). Meil oli küll maastur, nii et jõudlusest puudu ei jäänud, aga eks paagis oli keeris :D

Tasub tähele panna, et looduskaitsepiirkondades pole sul seal tanklaid iga nurga peal võtta ja seal võivad distantsid pikemad olla. Ma küll ei tea, kui palju seal sekvoiade kandis kavatsed ringi konnata. Kui vähegi kannatab, soovitaks Yosemite-s käia ja väike matk ka teha.

Suurema autoga ikka kindlam tunne. Meil juhtus selline lugu, et rahvusparkidest suunaga SF'i poole oli allamäge nii pikk maa (lisaks sinkadi-vonkadi ka veel),et kiirus aina suurenes ja piduritele tuli pidevalt valu anda. Üks hetk pidime lihtsalt peatuse tegema, sest pidurid olid ülekuumenenud ja mõnus kummikas tuli salongi. Kaasa aitas muidugi ka soe ilm.
Peale seda trippi saan ma tõsiselt aru, kust see nimetus "Ameerika Mäed" tuleb :D

Mul oli sama küsimus, kui olin autot lennujaamas võtmas ja valida oli Fiat 500 (on ka väikeseid autosid valikus), Yaris, Focuse ja mingi Dodge vahel. Valisime Fiati.
Marsruut oli LA, mööda rannikut SanFransiscosse, Napa, Yosemite, Mammoth Lake ja Surmaorg.
Kõik laabus, kuid väike masin jääb mägedes nõrgaks. Surmaorgu minnes, kus on 30 km järjest langust ja sama palju tõusu ühe raksuga, siis tekkis küll mure, et kas see mäkke välja veab. Vedas, kuid jutu mõte on sellest, et kui tead, et mägesid/karmisid tõuse on reisil, siis tasub veidi suurema mootoriga auto võtta. Auto suurus on maitse asi, kuid reeglina väikesel masinal väike mootor.

Mina läänerannikul pole sõitnud, küll aga idarannikul. NJ Turnpike ja Garden State Parkway peal oli keskmine kiirus ikkagi 120 km/h ja seda kohati kuues reas korraga ja ega alla üldise keskmise kiiruse seal venida ei kannata eriti. Väikese punniga liigeldes võib see üsna ebameeldiv olla. Võimaliku õnnetuse puhul seda enam.

Kas autorendiks piisab Eesti juhilubadest või peab olema rahvusvaheline?