Kogemus Booking.com'iga

Teadmiseks booking.com kasutajatele. Broneerisime septembris Pekingisse hotelli. Oktoobri keskel Shenzhenist Pekingisse jõudes võtsime lennujaamast takso ja andsime talle hotelli aadressi. Kohale jõudes leidsime pimeda hoone ja osaliselt juba lammutatud sillutise. Hotelli reklaamidki olid veel tänava ääres püsti. Tegemist oli igati korraliku hotelliga, kus üks meist oli aasta eest Air China kulul ööbinud, kui ta lend tühistati. Olime õhtul Pekingis lageda taeva all. Õhtul lõppes küll hästi, leidsime uue ja parema öömaja, kuid peab arvestama, et alati ei pruugi ette bronnitud öömajad enam olemaski olla. Vähemalt Hiinas.

Helista Booking Eesti- 6694905 või 6694900 või 6694901. Asuvad Laeva tänav 2 Tallinn. Minnes Bookingu kodulehele on neil terve maailm klienditeenenduse kontaktidega kaetud. Oleks pidanud kohe võtma ühendust, küll nad oleksid leidnud lahenduse, samuti kompenseerinud sinu kulutused.

Nõus päike 12-ga.
Minuga juhtus täpselt sama asi aasta tagasi Stockholmi südalinnas - lennukilt tulles ja õhtul kell 10 hotelli jõudes oli hotell pime ja uksed lukus. Õnneks oli uksel telefoninumber, kuhu helistades saime teada, et hotell lõpetas tegevuse päev varem ja meile on raha tagasi kantud. Edasi helistasime Bookingusse, kust 10 min jooksul edastati meile 5-6 sama hinnaklassi hotelli Stockholmi kesklinnas, mille hulgast saime valida. Andsime neile telefonis teada, millise hotelli kasuks otsustasime ning veel 10 minutit ja helistati tagasi, et hotell ootab meid ja nad on teadlikud, et me tuleme. Vaheraha ja ka takso lubati kinni maksta. Läksime kohale, kõik toimis, hotell oli ok. Korjasime tšekid kokku ning koju jõudnuna ootasid juba mitu meili ees koos õpetusega, et kuhu dokumendid saata (lisaks maksetšekkidele taheti panga logoga kontoväljavõtet, kust on näha tehingu eest maksmine) ja umbes nädalaga oli vaheraha ka ilusti arvel (meil oli suletud hotell ette ära makstud). Arvel oli ka töö lõpetanud hotelli tagasimakse. Huvitav oli see, et nädala jooksul kirjutati-helistati veel Bookingu erinevatest Euroopa keskustest ja juhendati, et mida teha ja küsiti, et kas ikka on kõik korras ja kas ikka olen rahul.
Usutavasti ei ole asjaajamine ja liikumine Hiina suurlinnas ja Stockholmis just ühesugune, kuid Booking omalt poolt toimis küll laitmatult.

Ok, jälle targem! Anname vähemalt tagantjärele bookingule teada, et selline probleem oli.

Huvitav ! Varemalt oli nii, et kui omasid Booking.com kontot, said alati peale hotellis majutamist, lisada hotelli kohta ka arvustuse. Mingist ajast saati saavad seda teha kõik kes Bookingu kaudu toa on broneerinud. Kindlasti on selle eelduseks, et sa seal hotellis ka tegelikult ööbid. Kui sinule Bookingu kaudu arvustuse võimalust ei pakutud, siis järelikult hotell teatas Bookingule, et sa ei saabunud , sest muidu oleksid nad pidanud sinu broneeringu eest maksma Bookingule komisjonitasu. Igal juhul oli hotelli asi teatada nii kliendile kui ka Bookingule, et nad enam ei tegutse.

Kas keegi on veel täheldanud, et näiteks Venemaal. Bronnid hotelli, bookind teatab, et mingeid lisamakseid ei ole, hind sisaldab kõike, broneeringu kinnitusel sama jutt ja siis kohale jõudes, tädi valvelauas nõuab välismaalase registreerimistasu. Kusjuures see nn välismaalase registreerimistasu on erinevates hotellides erineva hinnaga ja hinnavahe ei sõltu hotelli tärnidest.
Ei ole netist leidnud nn Venemaa määrust välismaalase registreerimistasu kohta.
Ok, see summa on pisike, aga milleks maksta üleliigset.

Need on lisatasud, mis tuleb kohapeal maksta. Mäletan, et ka Pariisis pidin maksma kohapeal turistimaksu, mis olenes sellest missuguse klassiga hotellis ööbid.

Lisatasud peavad olema bookingu lehel kuvatud. Need ei pea olema täpsed, kuid viide peab olemas olema. Samuti on hotelli kinnituse meilis link - "juhuks kui maksid rohkem, kui kokku lepitud"

Väga paljud hotellid reklaamivad bookingus,et on tasuta valvega parkla - heal juhul kuskil tänaval ja valveta.Eriti just Riias,või siis kilomeeter eemal tasulises parklas.
Olen väga palju venemaal ööbinud bookingi kaudu,kuid pole täheldanud mingeid lisatasusid.

Selle aasta kogemused Bookinguga tegid mind 60€ vaesemaks. Käisin see aasta autoga Horvaatias ja öösel oli vaja saada majutust Ungaris, Hevizis. Bookingu kaudu saime hotelli ja öösel saime isegi hotelli, kuigi terve linn juba magas ja hotellis ööpäeva ringset töötajat polnud. Hommikul mugisime oma kõhud täis ja maksime sullis hotelli eest(kuna broneeringus oli kirjas, et arveldamine toimub hotelis) ning lahkusime. Kodu avastasin pangaväljavõttelt, et Hevizi hotelli oli ka kaardilt raha maha võtnud. Bookinguga suheldes tekkis olukord, kus Booking ütleb, et nemad raha pole saanud ja see, et hotellile andmed on edastatud ei ole nende asi. Kuna tegemist oli puhkusereisiga, siis tšekki me loomulikult ei vajanud. Kirjutasin ka hotelli aga siiani on sealt poolt vaikus. Nii, et mulle see booking ei meeldi. Olen kasutanud Bookingut üle 10a vaid, siis kui kuskilt mujalt antud hotelli ei saa, kuna Bookingul tihtipeale puudub võimalus hotelli eest tasuda ehk see tähendab ka, et nad ei vastuta suurt millegiga. Kambodža hotelliga oli selline jama, et hotell oli küll olemas aga meie toad olid juba teistele antud ja pool ööd otsisime uut hotelli. Õnneks küll Booking kompenseeris hinnavahe aga õhtu oli rikutud(ja üljäänud puhkus ka mingil määral), eriti kui arvestada, et terve päev olime bussis loksunud ja kõrisõlm käis klõnks ja klõnks.

Linna "turismimaksud" lisanduvad paljudes kohtades ja tõesti sellega "booking"ei tegele. Tasuta parkimine peab tavaliselt paika, kuigi on riike ja kohti, kus on sellega probleeme. Nii juhtus tänavu Bulgaarias Melniku linnas, kus "peatänav" oli kitsas (liiva) kruusatee ja hotelli kõrvale parkimisel ei oleks jäänud teistele lihtsalt möödasõiduks ruumi. Parkisin veidi eemale ning hotelliomanik ütles, et oled 10m piirkonnas, mis kuulub maja juurde. Kõik OK hommikul, kuigi kartsin nii kitsas kohas uue auto "ärarihtimist" ! Topeltmaksmine - eks ise olete ka veidi süüdi, sulas ei ole mõtekas maksta ning sellisel juhul oleks pidanud ikkagi kviitungit küsima.

Tere.
Soovin oma broneeringut muuta üks öö lühemaks aga näitab et see tuba (ilmselt siis selle hinnaga) pole enam saadaval ja broneering kallineb 100 eurot.
Kas nii ongi? Odavam on lihtsalt varem ära tulla või annab kohapeal midagi rääkida otse hotelliga?

Uurisin järele - Pekingisse broneeringu teinud sõbrale laekus küsimustik olematu hotelliga rahulolu kohta!

To marko64. Katsu saada hotelliga otse kontakti. Kirjuta läbi bookingu ,helista jne.
Nii ongi, et tubadel erinevad hinnad. Sinu saadud hinnaga toad on läbimüüdud.

Tasuta muudetava toa puhul võib probleemiks olla see, et bookingu süsteem üritab muudatust tehes teha uut broneeringut ja see on loomulikult juba selle hinnaga, mis hetkel müügis on. Siis peaks vist esmalt läbi broneeringus oleva kontakti hotelliga ühendust võtma ja küsima, kas saaksid viimase öö tühistada ja selle võrra vähem maksta. Kui see hotellile ei sobi, siis ma neid booking.com-i tingimusi täpselt ei tea, aga võibki lõpuks nii olla, et saad tasuta tühistada küll kogu broneeringu, aga mitte osa broneeringust.

To marko64, mina olen saanud nii teha, et tühistasin bronni ja siis passisin peale, natuke võttis aega, kuni tuba uuesti välja ilmus ja siis bronnisin lühemaks vahemikuks. Kui aga oli miski erilise sooduka ajal esmane bronn tehtud, siis võid sellise trikiga hävida.

maunu. Selline trikk võib toimida, sest hotellid ei pane kunagi kõiki tube näit. Bookingus müüki. Seda tehakse selleks, et vältida topelt broneeringuid. Odavamad toad pannakse müüki selleks, et tõsta huvi, tavaliselt on neid mingi arv. See oleneb hotellist. Kui hotellil läheb hästi, siis odavamaid juurde ei panna. Kui marko64 võtab hotelliga ühendust, pole probleemi päev vähemaks võtta. Vastupidi on raskem.

Mina ka pidev bookingu kasutaja, aga hiljuti sain ikka tõelise nn elamuse osaliseks. Bronnisin toa Le Mansis, sain kinnituse ja rahagi oli arvelt maha läinud, teavitasin ka oma saabumise ajast. Ja kui õhtul 22.00 Le Mansi hakkasin jõudma sain oma öömaja pakkujalt sõnumi, et ta ei paku enam seda teenust. Helistasin korduvalt bookingu klienditeeninduse abi numbritel, olin 15min järjest ootejärjekorras, aga ei vastanud ka siis keegi. Olin üksi pimedas linnas ja booking näitas linnas ööbimiseks 0 tuba, sest seal toimus üks suurüritus. Lõpuks ööbisin ühe eraisiku juures, kellel minust hale hakkas, kell näitas juba südaööd. Ja kui te tahate teada millise kompensatsiooni ma bookingult sain siis nad vabandasid ja ütlesid, et kindlasti kannavad mulle minu oma raha tagasi:))))))) Sellise vastutuse siis võttis firma, kes oli garanteerinud mulle ööbimise.

Booking ei garanteeri mitte mingisugust ööbimist. Ka ei võta Booking sinult mingit tasu. Booking on VAHENDUSFIRMA sinu ja majutusasutuse vahel. Lähebki vahest metsa, mis siis teha. Bookingut süüdistada on siin liiast. Kas oleks parem, kui Bookingu taolisi vahendajaid poleks ?

Igasugused lisamaksud peavad lehel kindlasti kirjas olema. Barcelonas käies olid ka erinevate korterite turismimaksud erinevad. Infot tuleb korralikult lugeda. Mõnikord on koristamine eraldi maksustatav.

Tripikad räägivad
Eesti suurim reisifoorum. Küsi siin oma küsimus või jaga häid soovitusi