booking.com tühistamine

Teatud põhjustel magasime maha booking.com tasuta tühistamise. Kes sellise asja üle elanud - mis nüüd saab? Hotell vastu tulla ei taha, aga lubasid nõude tühistada, kui leiavad endale uued inimesed selleks perioodiks. Reisi alguseni nädal. Booking ütles, et nad ei saa aidata, kui hotell ei nõustu. Kuidas see nõue siis hotellilt nüüd tuleb? Kfrediitkaardilt nad broneerida ei saa nagu, see oli lühikese kehtivusega virtuaalkaart.

Mina sinu asemel ei muretseks ja unusta lihtsalt teema. Kui raha kaardilt maha võtta ei saa siis bronni rahus uus hotell.

Mina sinu asemel ei muretseks ja unusta lihtsalt teema. Kui raha kaardilt maha võtta ei saa siis bronni rahus uus hotell.

Mind täitsa huvitaks, millega selline stsenaarium lõppeb? Hotell neelab selle alla, et sai tünni, ning ongi kõik?

Booking.com on lihtsalt veebisait mis vahendab majutusasutusi, umbes nagu reaalmaailmas turuplatsi haldaja pakub müüjatele platsiteenust, aga ei sekku müüjate kauba müügisse.

Broneerimise tingimused seavad majutusasutused.

Minul omanikuna on vastupidine jama - inimesed massiliselt reserveerivad, siis kas tühistavad viimasel minutil või jätavad lihtsalt tulemata. Kuid mul ei ole 200 tuba nagu hotellil, mul on üks... Ettemaksu ei ole ka tahtnud kehtestada, sest hotellidel enamikul pole, ja nii on minu tingimused nagu halvemad. Kuid tuleb vist ikka kehtestada.
Kui keegi jätab tulemata, siis seda üldjuhul pisikest tühistamistrahvi sisse nõudma tõesti ilmselt keegi ei hakka - tüli rohkem kui tulu!

See, kas hotell "no-show" klausli lepingus täitmisele pöörab või mitte, on hotelli enese teha. Kui sa oled selliste tingimustega broneeringu tegemisel nõustunud, pole sul võimalik seda vaidlustada. Raha läheb kontolt maha ja kogu lugu.

Selles, et krediitkaardilt müüja peale kaardi kehtivuse lõppu enam raha kätte ei saa, ei ole ma nii kindel, pigem usun vastupidist. Konto on sul ju pangas alles ja pank (ning kaardiorganisatsioon -- näiteks Visa või MasterCard) teab väga hästi, milline kaart millal kehtis. Leping (hotelli broneerimine) kui selline on tehtud kaardi kehtivuse ajal, selles lepingus on üheselt kirjas, millisel ajal on hotellil õigus sult raha nõuda -- seega on täiesti võimalik, et müüja (hotell) saab tagatise sellelt kaardilt kätte ka juhul, kui kaardi enese kehtivusaeg on raha tegeliku võtmise ajaks juba ammu aegunud. Arvestades, kui palju aega reise ette broneeritakse, siis asjaolu, et mõne kliendi kaart enne tegelikku reisikuupäeva ära aegub, pole mitte eriskummaline vaid pigem tavapärane.

Näiteks SEB virtuaalkaardi lepingu tingimuste Maksekohustuse punkt jätab pangale päris laiad ja ajaliselt piiramata õigused kaardiomaniku konto(de) tagantjärgi debiteerimiseks.
Siin foorumis on minu mäletamist mööda vähemalt üks isik, kes läbi booking.com majutust pakub. Ning kindlasti on siin üsna mitmeid kasutajaid, kes pangakaartide reeglitega detailideni kursis on. Mõni neist võiks asju lähemalt seletada.

ega sul jah pole muud tehagi, kui loota, et nad kas ei viitsi sinuga jamada ja ei nõua sisse ja/või saavad uued kodanikud kohale.
endal juhtunud nii, et ükskord väga kallis asi oli pea pool aastat enne bronnis ja tõesti ei tulnud selle pealegi, et tähtaeg oli nii palju enne. märkasin üldse sellest, et megasumma oli krediitkaardilt läinud. palusin ja kohe tuli vastus, et no problems (rõhusin ka sellele, et aega tegeliku külastuseni on kuid ja kindlasti leiavad oma toredale kohale uued kliendid) ja võtavad vaid tehingutasu tagasi. ja tõesti-tõesti - varsti oli raha arvel tagasi (mingi 10 euri vast tehingu eest). tegemist siis hispaania majutusasutusega

teine ämber oli, kui sugulasele bronnisin 10 päeva jagu sri lankas terve hunniku majutusasutusi, et oleks ikka valida. ühesõnaga neljakordne bronn oli kogu ajale. aga midagi tuli vahele ja jäid mul tühistamise aeg kahe silma vahele. raha polnud veel maha läinud aga palusin, et kas saaks tühistada - saatsin meile, üritasin helistada jne. suht null vastust aga ühestki neist nõuet ei esitatud kokkuvõttes.

nii et võin lootust anda, et kui veel maha pole võetud, siis ehk ei viitsita jamadagi.

Mul ka omanikuna probleem massiliste broneerimistega.Inimesed panevad endile 10 kohta kinni,pärast ei tea mis kuupäevaks millise majutuse peab vabastama või ei tee seda üldse.
Raha mahavõtmisega on nii,et need maj.asutused kes on teinud mingi pangaga lepingu saavad seda teha aga alles siis,kui klient kohale ei ilmu.Euroopas enamjaolt on need lepingud tehtud.
Ise tühistaks küll selle bronni,kui klient juba ise ühendust võttis.Kuna Tartu maraton jäi ära,siis meiegi maj.ettevõttel veel üks "unustatud" broneering,mille tühistamise aeg mitu päeva tagasi möödas.
Tõesti peaks olema mingi tasu broneeringu kinnitamise eest,mis kohale saabudes hinnast maha arvatakse.
Jääks see 10-ne majutuse broneerimine ära.

Olen ennast haigeks muretsenud selle unustatud broneeringu pärast, ei ole selline inimene ja mõistan hotellipidajat, aga kas tõesti inimesed maksavad üle tuhande euroseid tühistamistasusid kui 5 päeva enne reisi järsku avastavad, et ei saa minna??? Ma olen ju eraisik ja mu vastas on äriühing, kellel ongi sellised riskid. Mingi trahv - OK. Aga isegi kui booking.com broneerimistingimustes on kirjas, et kui alla nädala jääb broneeringu alguseni, siis tuleb 100% maksta, kas see on üldse õiglane ja ELi tarbijakaitsega lubatud? Pank ütles, et hotell minu kontot debiteerida enam ei saa, kui kaardi kehtivusaeg läbi ja nad pole vahepeal uue kaardi andmeid küsinud. Kes kaitseb eraisikut selliste röögatute tasude eest, kui juhtub nii nagu siin, et see booking.com broneerimiskinnitus lihtsalt kusagile ära eksib, on ju arvutis veel saamatuid inimesi kui mina....
Ja veel - kui ma hotelliga rääkisin, siis na ütlesid, et nemad ei teagi, millised mu tühistamistasud on, et seda määrab booking (aga et hotell millestki ei tagane, mis mul ette nähtud maksta). KUi bookingusse helistasin, siis nad ütlesid, et hotellipidaja ajab jama, et kõik tasud on hotelli määratud ja et nad helistavad ise hotelli. Kui üritaks veel summat väiksemaks rääkida, siis ei teagi, kellega targem - hotelli või bookinguga või mida rääkida? Loodan, et nad saavad ikka endale kliendid meie tuppa, tipphooaeg ju...

Ega reisikindlustust ei olnud tehtud, mis selle minemata jätmise põhjuse ära kataks?

Ma unustasin ka suvel tühistada, aga õnneks olin vahepeal uue kaardi saanud pangast ja midagi maha ei võetudki lõpuks. Paar kuud tagasi oli vastupidine olukord, kus tegin kauge reisi hotelli bronnid ette, aga maksmine toimus nädal enne saabumist ja olin vahepeal kaarti jälle vahetanud ja tulid teavitused meilile, et kahjuks pole 24h jookusl saanud teie kaardilt vajalikku summat broneerida ja kõik broneeringud tühistati. Tegemist oli jõulude ja aastavahetuse perioodiga ja pidin uuesti bronnima. Tuleb ise olla hoolsam, mitte ajada taga eraisiku õigusi. Kõik on ju kenasti broneeringu tingimustes kirja, hiljem pole midagi juriidiliselt tagasi nõuda.

Avee see nõue on õiglane kuna broneerides kirjutasid sa vaikimisi lepingutingimustele alla. Bookinguga ei ole sul midagi rääkida pead hotelli administratsioonist kellegi kätte saama, deskis sulle vaevalt keegi mingeid lahendusi oskab välja pakkuda.

Booking.com-i broneeringutel määrab tühistamise tingimused hotell. Suure tõenäosusega ei sisesta neid mitte suvaline letitöötaja vaid suurema hotelli puhul mõni vastav inimene, kes kõigi erinevate süsteemidega tegeleb. Booking.com on ainult vahendaja ja talle maksab tellimuste vahendamise eest hotell.

Tingimused on neil väga selgesti mõistetavad ja neile juhitakse broneeringut tehes mitu korda tähelepanu. Sealt leiab ka tuhandeid majutusi, mis lubavad tasuta tühistada isegi saabumise päeval kuni kella 18.00-ni jne. Lisaks väga palju võimalusi saada majutus soodsamalt ja tasuda kohe ilma tagastamisvõimaluseta.

Sama on näiteks lennupiletitega. Võid valida pileti, mille tingimused ei luba üldse midagi tühistada ja plaanide muutusel kaotad kogu raha. Võid valida ka oluliselt kallimad piletid, millega saad tühistades tagasi 100 % makstud summast. Kõik on kliendi enda valik ja süüdistada pole seal kedagi. Eraisikultel on samuti võimalus oma riske maandada ilma tühistustrahvita öömaju broneerides, valides kallimaid kindlustusi, mis lubavad tagastusi isegi lihtsalt plaane muutes jne.

Oli juhus, et mu kaardile murti sisse ja 8 kuud hiljem tuli nõue riigist, kus ma käinudki ei ole, mul oli ka mitu kuud juba uus kaart. Kaardi aegumine ei loe midagi. Pank toonitas, et hoolega mõtleksin, kas ma ei ole seda kulutust teinud, et kui nad hakkavad uurima ja ma olen ise süüdi, siis pean umbes 80 eurot pangale asjaajamise eest maksma.

To: Nile Delta
Saatsin privasse sõnumi.

Tänu sellele teemale ,tuli mul meelde ,et pidime täna Hawaile sõitma,aga kahjuks pidime reisi ära jätma.Hakkasin mõtlema,et kas olen kõik bronnid tühistanud,aga 1 oli üleval ja ainult 2 päeva oli veel jäänud tasuta tühistamiseni.Napikas.