Tere! Kas keegi teab enda kogemusest või on teadmisest selle firma kohta infot anda: kas on usaldusväärne ja kas reisid ikka toimuvad? Suhteliselt uus vist Eestis?
Olime nädala Egpituses Coral Traveliga.Kõik toimis hästi.Coral lendab FreeBird Airline-ga ja teenindus lennu ajal väga ok.Lennuk oli minnes ja tulles pool tühi.Sai rahulikult laiutada.Ja lennu ajal ei käinud keegi pinda maskikandmisega.Meie väga rahul.
Septembris käisime Türgis Coral Traveliga. Broneerisime otse nende kodulehelt. Kõik toimis väga hästi. Lend toimus Turkish Airlinega.
Ma vaatasin, et nad on Lätis ka. Peab siis koolivaheajaks sealt odavamalt vaatama... Kuigi lendavad kuidagi kaootiliselt - ei mingit väljalend igal laupäeval jne.
Ainult vene keeles kõik giidid türgis, keelt ei oska siis aru midagi ei saa. Isegi inglise keelt ei oska mõned.
Ise olen türgis käinud vaid saksakeelse giidiga.
Ega sa kohalikke reise eestist ei osta? Nii satudki venemaalastega samasse gruppi.
Eelmine aasta oli Coral Travelis ja hetkel samuti Türgi väga head väljumisajad (minu arust )
kell 05:00 tallinnast ja kell 23:30 Antalyast tagasi . Seega saad veeta täis pikka 8 puhkuse päeva ( loomulikult peab viimane päev arvastama lisakuludega kui ei taha passida ilma numbrita )
Mis puudutab aga lennukeid Tyrkish oli säästu ( jalgade vahe nats väike minu jaoks ) aga muidu uued ja puhtad lennukid . Ja Free bird oli samiti enam vähem (sõber lendas Tallinnast meie Riiast ) .
Ja Coral saab pakkuda pikkemad kui 7ööd , kuna neil palju lende läheb eri kuupäevadel
to veigo
ja sarnane poola , leedu , saksaga ...
Tegelt lihtserelikutele pole võimalik aru saada kes on omanik suuremate konsernide/firmade/kaubamärkide puhul
Meie tagasilend pidi toimuma 19.08.22 kell 23.25.
18.09.22 kell 20:30 ei olnud infot tulnud Coral travelilt ning saatsime reisikorraldajale sõnumi, et soovime täpsustada transfeeri aega, et pikendata tuba.
19.09. kell 9:00 helistasime reisikorraldajale, kes lubas tunni jooksul info saata. (selleks kellaks enam tuba saada ei olnud)
Kell 15:00 saatsime uue kirja ja lubati peatselt info saata.
Kell 16:00 saatsime veel ühe kirja, kuna siiani info puudus ja seejärel saime teada, et transfeer tuleb 17:00 ning kirja lõpus oli Vabandan mul oli kiire!
Tänu sellele oootasime järgmise hotelli ees bussis 55 minutit, kuna inimeselt puudus samuti info ja veedeti lõbusalt aega veel rannas.
to Annika
Kahju et teil nii läks .
Aga soovitus teistele : kohalik reisikorraldaja ei tea tagasilennu bussidest tihtipeale midagi , seega kohe resi alguses võtke kohaliku Giidi tel number ALATI :)
Info tagasisõidu kohta saadetakse Türgis eelmine päev hilisõhtul - ja kõik reisikorraldajad.
Kaust tagasisõidu ajaga oli hotelli fuaees (vastuvõttus tuleks küsida esmalt).
Ega jah äppardusi juhtub alati :)
Coral Travel on samalaadne reisikorraldaja nagu Novatours või Tez Tour. Ise otsid enesele sobiva hotelli, maksad kogu paketi eest, saad voucherid lennule, transfeerile ja hotelli ning lähed reisile. Coraliga sai käidud Türgis ja kõik toimis. Turkish Airlinesi lennuk oli pilgeni täis nii sinna kui ka tagasi. Lennuki eesotsas mitu rida laiaistmelisi äriklassi kohti ja ka taga laia istmevahega, ekraaniga ja tasuta pardatoidu ja -joogiga.
Mida Coralil me teiste reisikorraldajatega võrreldes pole, see on kaust hotelli vastuvõtus. Me hotelli teadetetahvlil oli küll A4 paberil Coral Traveli logo, millel väikselt vaid tel.nr. Infotunnis tuleks käia või vajalik info juba transfeeril hankida. Coral Travel edastas info kas läbi Viberi või WhatsAppi, millal mis toimub, nii et oota vaid sõnumit või võid ise neile saata, mingit helistamist ei ole, kaustast ja paberist rääkimata. Niipalju veel, et nende kaudu tellitud kohapealsetel reisidel olid väga head kohalikud giidid. Coral Traveli logoga busse oli ringreisil üsna palju näha.
Ekskursioonid Coral Traveliga...kuskilt ei loe infot välja...hetkel huvitab Tuneesia...on kellegil värskemat informatsiooni ?
Kellegil kogemusi Coral Traveli kohapealsete esindajatega? On eesti keelt ka?