Ettevaatust booking.com-ga

Soovitan olla ettevaatlik broneerides midagi booking.com-i kaudu, sain sel aastal teist korda vastu näppe ja nüüd loobun selle kasutamisest. Nimelt broneerisime augustiks ööbimise Poolas autotäiele inimestele, raha läks broneerides kohe maha ja kohale minnes selgus, et tegemist oli petistega ja sisse sellesse korterisse me ei saanudki. Booking.com mingit vastutust ei võta ja väidab, et ta ei saa enam midagi teha. Olemegi rahast ilma. Helistamisest nende klienditeenindusele tuli lisakulu 45€.
Ma ei vali mingeid suvalisi ööbimisi, teen ikka palju eeltööd ja selgi aastal on öid tulnud 10+ nende kaudu.

Eelmisel suvel soomes majutust broneerides saime küll toreda suvemaja, aga majutust vist vahendasid mingi muu riigi esindajad, igatahes booking.com-le krediitkaardi andmeid andes hakkasid kuu aega hiljem kahtlased summad arvele tulema - kaart läks muidugi kinnipanemisele selle järel, aga juba siis tegi ettevaatlikuks see platvorm...

1
2

Kas teemaalgataja jagaks ka majutusasutuste nimesid, et teised teaksid hoiduda?

Kui majutuse eest maksite krediitkaardiga ja booking kirjadele ei vasta, siis soovitan teha chargeback.

5
1

Kas sellel Poola majutusel olid varasemad positiivsed külastajate tagasisided olemas? Või osatakse neid ka seal saidil võltsida, lastakse tuttavatel kirjutada?

0
1

Seda võiks ka täpsustada, et miks siis sisse ei saanud? Polnud sellist kohta olemas, ei saanud majutajaga kontakti või midagi kolmandat.

1
1

Majutuse omanik oli umbkeelne, ei saanud sõnagi aru inglise keelest. Lõpuks peale mitmeid vastamata kõnesid, kui keegi lõpuks suvatses vastata, leiti mingi noormees, kes rääkis ka inglise keeles,aga lubatud koode korterisse sissepääsemiseks ei saadetud. Lubati tagasi helistada aga seda ei tehtud ja edaspidi telefonile keegi enam ei vastanud. Passisime maja ees aga korterisse sissepääsu ei saanud. Kommentaarid olid eelnevalt jah positiivsed. Seekord sai makse tehtud deebetkaardiga. Tegemist oli Olsztyn linnakesega.

1
1

Apartamentidel on sageli päris konkreetsed saabumise kellaajad. Saabumise aega te ei rikkunud? Lugu tundub kuidagi tuttav ühst teisest foorumist/FB grupist, võimalik, et sarnaseid case on Poolas palju.

0
0

huvitav et inimese esimene post ja kohe aastas 2 sellist asja .

Minu teada rahad liiguvad alati booking.comi kaudu ja nad ei jaga kaartide andmed majutustele ( v.b eksin )

Arusaamatuks jääb et kaardi peale hakkas raha laekuma , milleks siis kinni panna pigem oodata kuna mill saabub :)

Mis puudutab Poolat siis seal nad ei valda inglise keelt ja kui ala liiga hilja saabud võib olla probleem .

1
1

Saabumise kellaaeg oli kokku lepitud ja saabusime ka sel ajal. Sain aru, et seal oleks pidanud ise koodiga sisse pääsema, ilma omaniku kohalolekuta.
Summad jah ei laekunud minu arvele, vabandust, väljendusin mittekorrektselt...

Pole oluline konkreetseid case-i lahata, lihtsalt soovin hoiatada, et peaks olema ettevaatlik - siiani oleme ise ka pidanud seda turvaliseks keskkonnaks ja enamus broneeringuid juba palju aastaid selle ettevõtte kaudu teinud.

1
8

Poolas on paras seiklus alguses üks kapike koodiga siis teine.

Või ei räägi inglise keelt aga no alati sai hakkama.

1
2

Minu arust poolakad kirjutavad Booking.comi vahendusel alati poola keeles ja automaattõlkija tõlgib - vastupidi siis ka. Probleem tekib muidugi siis, kui nad kirjalikult ei saada sõnumeid Bookingu kaudu, vaid tõesti tahavad ainult helistada.

Ise olen kortermajutuste puhul valinud makseviisiks PayPali ja maksnud selle kaudu (enamikes riikides toimib). Ma ei tea, kas olen sinisilmne aga millegipärast tundub, et see pole nagu krediitkaardinumber, et keegi üritaks hakata mingeid summasid maha võtma. Ma ei tea, kas PayPal makseviisina saab üldse kuidagi "lekkida", aga noh, äkki saab ja on lihtsalt vedanud seni.

0
1

Ma vist kirjutasin kunagi ühe teise teema all ka sellest, aga minugi arusaama järgi on krediitkaart sellistel puhkudel deebetist turvalisem kuna tehinguid on tagantjärele lihtsam vaidlustada.

Aga konkreetne lugu kõlab ausalt öeldes uskumatult küll, sest booking vahendajana peaks siiski vastutust kandma.

4
1

Angeelika Maa

Aga mis selle Poola majutuse nimi siis ikkagi on?

2
0

Mõttetu on siin foorumis kirjutada, et bookingut vältida, booking on nagu mantra keskmise tripika jaoks. Ükstapuha mis kirjutad, saad ikka sada dislikei ja leitakse, et ju ikka ise olid loll.

Flatu @ läbikäidud tee (booking võlgu mulle üle aasta nagu ka tuhandetele teistle majutajatele üle maailma https://www.facebook.com/groups/285775963361036/?ref=share )

1
5

Flatu, me oleme su probleemiga kursis, aga ehk soovitad mõnda alternatiivi ka siis? Ma olen vahel jah kasutanud Revolut staysi, mis kasutab expediat, aga on riike ja kohti, kus nende valik on väga vilets.

3
0

norsu,
nii kurb kui see ka pole, siis väga häid alternatiive nigu polegi, Probleem ongi selles, et kui üks firma liiga surureks kasvab, siis võib endale kõike lubada- isegi seal samas grupis on inimesi, kes on bookingult üle saanud, kuid ikkagi uuesti majutuse bookingu kaudu üles pannud ja uuesti õnne proovinud. Lihtsalt käed on nii seotud, et minnakse uuesti riskile. Nendel kellel majutuse pakkumine pole põhileib (ja ka minul) lihtsalt veab, et ei pea selle valiku ees olema, et kas uuesti sulisid kasutada. Nagu prostituut bookingu ees...

NB, teemaalgatajale, kui tahad raha bookingult tagasi saada, siis siin on stiilinäide, mis tegema peab- reaalselt detektiivi tööga otsima üles nende kontori, jalaga ukse lahti lööma ja mitte enne lahkuma, kuni raha saad kätte. https://www.facebook.com/groups/285775963361036/posts/892346276037332/

1
3

Eks Bookingul on ka keeruline, eriti pärast miljonite külaliskorterite lisandumist lehele. Hotelle oli ilmselt lihtsam pigistada - kui sind ikka maailma suurimal broneerimislehel pole, siis äri on suht vussis, seega teed kõik, et seal püsida. Sadadel tuhandetel korterimajutajatel aga on ilmselt täiesti suva, kui Bookinguga mingi jama tekib ja neid sealt näiteks välja visatakse.

Kui pärast tundub, et läheks neid Bookingu broneeringuid ikka vaja, paned sama korteri õepoja või naisevenna nime alt jälle üles, kes seda jõuab jälgida.

Meie näeme siin majutuja poolset kommentaari. Eks Poola korteriomanik räägib Bookingule sama juttu - tulid mingid umbkeelsed tüübid, jäid jubedalt hiljaks, instruktsioonid olid saadetud, aga nemad nendest aru ei saanud, kellasid meile keset ööd.

Ja hakka siis harutama, kummal oli õigus.

Lõpuks kui sul seda korterit vaja on, siis saad valida, kas võtad selle Bookingust või pisut kallimalt AirBNB-st (nende vahendustasu tundub suurem, pluss mingid voodipesu- ja koristustasud ilmselt lendavad rohkem selga kui Bookingus), ja kui mingi jama tekib, siis vaevalt AirBNB paremat teenindust pakub. Expedia on teine alternatiiv, aga enamikes Euroopa riikides halvemini esindatud, Poolas kohe kindlasti väga halvasti, eriti korteritega.

Lõpuks reaalsus on, et külaliskorterites majutudes ongi reaalselt suurem risk lüpsta saada, ükskõik, millist saiti sa kasutad. Ja kui mingi leht lubab, et neid kasutades on kliendil alati õigus ja kõik probleemid lahendatakse alati klientide ja raha tagastamise kasuks, siis sinna ei lähe ju need korterid ennast üles riputama.

Reaalne alternatiiv on - ära võta Bookingust korterit, vaid oma suuremale seltskonnale päris hotellis 4 tuba kolm korda kallima hinnaga. Aga seda ju ka ei tahaks, kuigi 99,9% tõenäosusega tagab see eelpool kirjeldatud olukorra välistumise.

9
1
1
2
Lennupakkumised
Reisikaaslased