Lugesin läbi mõned varasemad teemad, aga kuna sealt otseselt vastust ei saanud, siis ehk on siin mõni reisija, kes hiljuti sama asjaga tegelenud ja oskab nõu anda.
Lendasin Finnairiga marsruudil Pariis-Helsingi-Tallinn ja jäin jätkulennult maha, sest esimene lend hilines poolteist tundi. Kuna hilinesin sihtkohta üle 3 tunni (õieti 9 tundi, kuna tegemist oli hilisõhtuse lennuga ja järgmine väljus Helsingist hommikul), tundus mulle igati loogiline esitada kompensatsiooni taotlus. Paraku sellist jätkulendude kohta käivat veebivormi polegi. Taotluse vormil saab esitada ainult ühe lennu andmed (broneeringu number ja lennu toimumise aeg) ja sellega ongi justkui kõik korras - hilinemise aeg jääb alla 3 tunni. Ma ei osanud muudmoodi sinna oma probleemi lisada, kui valisin juurde veel er tagasiside vormi, kuhu kirjutasin täpsustava kommentaari. Kuidas teie olete sarnase asja korral toimetanud?
PS ingliskeelne klienditeenindaja väitis esimese hooga telefonis, et majutumine hotellis oligi juba kompensatsioon, aga see ei tundu mulle õige - ma ei valinud ööbimist Helsingis vabatahtlikult.
Otse- ja jätkulendudel ongi sama veebivorm. Sisesta tegelikud ajad ja/või lisa kommentaar vormi.
Majutumine hotellis ei ole kompensatsioon, kuna neil on erinev õiguslik alus - majutumisel määruse 261/2004 artikkel 9(1), kompensatsioonil sama määruse artikkel 7. https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/HTML/?uri=CELEX:32004R0261
Minul Finnairiga sarnane kogemus jaanuari lõpust, kus viimane Tallinn-Helsingi lend hilines, jäin jätkulennult maha ja sihtkohta jõudsin 25 tundi hiljem kui esialgu plaanitud. Esitasin kompensatsiooni taotluse, sellele olen saanud kaks automaatvastust, et neil nii palju tööd ja taotluse menetlemine võtab aega.
Võtan hoogu, et teha avaldus ka tarbijakaitsesse, sest ma ei kavatse kompensatsioonile käega lüüa.