Kas keegi oskab anda head nõu, kuidas taotleda hüvitist lennufirmalt, kes on juba kahel korral oma lennu hilinemise tõttu meid järgmisest lennust maha jätnud (esimesel korral jõudsime koju 20 ja teine kord 8 tundi hiljem)? Tegu oli Lufthansaga. Kuhu pöörduda, kuidas põhjendada jne? Olen juba ette tänulik.
TereAlusta siit https://www.lufthansa.com/be/en/feedback, koosta korrektne nõue ja saada see neile ära, neil on aega sellele vastata ca 45 päeva, kindlasti tuleb neile tuletada aegajalt meelde, et neil on kohustus maksta ja, et mitte maksmisel olete sunnitud pöörduma õiguskaitse organite poole mis võib suurendada nendel nõudega kaasnevaid kulusid.
Igaks juhuks mainin ära, et olemas terve rodu firmasid meil, kes selle teemaga tegelevad. Siin tripis sel teemal ka väga põhjalik teemakäsitlus, usun, et otsinguga tuleb see välja
Eelmine Laupäev AirFrance lend lükati mul edasi ja jõudsin koju 9 h hiljem.Esmaspäeva õhtul tegin KLM lehel avalduse teisipäeva õhtuks oli e mailis vastus ,et maksavd kompensatsiooni 600 eur nägu nädala jooksul minu kontole või 800 eur reisi voucher kumba soovin.KLM kodulehel oli kohe lehekülg mis tuli ära täita ja asi korras. Milleks maksta 25 kuni 30 % mingi firmale kes sinu eest samad lüngad tabelis täidab.KLM leht nägi välja nt selline https://www.klm.com/travel/ee_en/customer_support/customer_support/contact/ecomplaints_customercare.htm?CallerCountryCode=EEEnne Helistasin KLM infonumbril ja sealtjuhendati ilusti kuidas asi käibLufthansa kodulehel https://www.lufthansa.com/ee/en/passenger-rights
Kõigepealt uuri, mis põhjusel lend hilines. Mina jõudsin ühe lennu hilinemise tõttu koju 24 tundi plaanitust hiljem, aga kompist tuli suu puhtaks pühkida, sest esimene lend hilines halva ilma tõttu (halb ilm oli seal, kust see lennuk lendu alustas, mitte seal kus mina peale läksin).
Keegi pagasi hilinemise eest on kompi saanud? Airbalticuga just juhtus, õhtul tulin ja hommikul tuli järele. Juhtus koju tulles, seega amenity kiti polnud vaja osta.Tasuks AB-le kirjutada?
siin on sellest juba pikalt juttu olnud. Midagi sa ei saa ja ei ole ju põhjust ka.
minuarust ,kui reisid on erinevate piletite peal,siis te ei saa pennigi!...ainult reisikindlustus voibolla aitab! tore,kui eksin
Aitäh hea nõu andjatele. Asun nüüd asja kallale. Loodame parimat
Meie taotleme hetkel sellise koha kaudu.https://flagito.eu/Samuti selline koht nagu www.lennuabi.eeKui lend hilineb rohkem kui 3 tundi siis saab kuni 600 eurot inimese kohta tagasi. Kui tegemist ilmastiku probleemidega siis ei saa arvatavasti midagi. Meil tegemist tehnilise rikkega.
Flagito päris ahne, lausa 30% jätab endale. Ma kasutasin www.airhelp.com abi ühe reisi puhul. Kuna lennufirma oli Thomas Cook, kes on tuntud sõrgade vastu ajaja, läks hüvitise saamiseks ca 6 kuud, kuid kätte selle sai. Firma nö teenustasu oli 25%
“Kui tegemist ilmastiku probleemidega siis ei saa arvatavasti midagi”Väga kerge on ilmastiku süüks panna.
Resolver.co.uk on keskkond, kust saab kompensatsiooni tagasi küsida ja nad ei võta üldse teenustasu. Sain Ryanair’lt kompensatsiooni vähem kui kahe nädalaga täismahus oma kontole. Väga kerge kasutada. Viimati tegin läbi selle ka taotluse Londoni metroole ja sain ka raha tagasi.
28.01 tegin TAOTLUSE lennufirma kodulehelt ja täna laekus 600 EUR KLM AIRFRANCE