Lennupileti rahast ilma?

2020 märtsis pidime sõitma USA-sse, siis tuli märtsis sissesõidu keeld, lend tühistati. Piletid said ostetud läbi MyTrip platvormi, lennufirma oli Norwegian. Olen kirjutanud mõlemale mitmeid kirju ja ikka tulutult. Kas kellelgi on olnud sarnast probleemi MyTripiga, raha ei saa kätte, mida saaks veel teha? Ette tänades!

Meie pidime 2020 septembris  sõitma Malagasse. Samuti MyTrip kaudu ostetud SAS lennuga. Nende kaudu raha tagasi ei saanud. Ka SAS väitis, et midagi teha ei saa, aga lõpuks 2021 alguses ikka maksid meile selle summa tagasi. Ehk siis ainuke lootus on jätkuvalt lennufirmat pommitada.

Istria....teie lohutuseks voin öelda,et te pole ainuke,kel oht rahast ilma jääda! Mul endal 4 lendu annulleeritud  yhe aasta jooksul ja eurosid yle tuhande  kaotanud,vahendusfirmad...lastminute.com....kiwi.com....wizzair.com,tickets.se. Nii et...take it easy !

MyTrip-ga aitas ainult krediikaarditehingu vaidlustus. Seda saab muidugi algatada enne 120 päeva mõõdumist lennu algusest.

Tere,

Olen nõus Karvanejakolge’ga krediitkaardi tehingu vaidlustamise osas. Endal oli sama olukord (piletid Columbiasse olid ostetud läbi Vyama, ehk sama). Kirjutasin 3-4 kuud ja tühja. Kirjutsin swedpanki - nad hoiatasid kohe, et läheb aega. Aga kuna kaotada polnud midagi, mõtlesin et proovin ikka. Tulemus: sain 100%raha tagasi. Ajakava selline: veevr 2020 ostab piletid , lend pidi toimuma Nov 2020; vb okt 2020 öeldi, et jääb ära; hakkasin kohe raha tagasi küsima; vist oli jan 2021 kui kirjutasin swedpanki - aprill 2021 raha oli kontol ja maksja oli see sama vahendaja. Lennufirmadega üldse pole suhelnud, kuna neid oli nii palju. Swed tahab näha kirjavahetust, et omalt poolt oled raha tagasi küsinud ja tühja. Igatahes, läks küll aega, aga kogemus pigem positiivne. Jõudu!

2020 mais pidime sõitma Kosile. Loomulikult lennud tühistati. Olid lennud Aegean Airline ja Airbaltic, piletid ostetud vahendaja MyTrip kaudu. Nendega kirjavahetus kestis kuni jaanuar 2021. Tulutult. Aegeani piletite asemele sain lennufirmast otse uued vaucherid. Airbalticu piletite summa osas pöördusin panka, et tehing vaidlustada. 120 päeva oli ammu möödas, kuid pank siiski hakkas asjaga tegelema. Nad ei andnud lootust, kuna nii palju oli aega möödas, aga kõik sujus. Sain märtsis raha tagasi. Seega, ainuke õige asi pöörduda panga poole ja tehing vaidlustada.

Ostsin Mytripi kaudu novembris 2019 piletid augustis 2020 toimuvale reisile, mis tühistati. AirBaltic andis segasevõitu e-kirjaga teada, et reisikorraldaja (seega Mytrip) maksab raha tagasi. Mytrip teatas e-kirjaga, et asjaga tegeletakse, paluti kannatlikult oodata ja anti teada et mind informeeritakse iga kahe nädala tagant. Tegelikult ei informeeitud kordagi. Kirjas olnud Eesti telefonil vastas inglikeelne automaatvastaja, mis soovitas olla kannatlik. Sama soovitus oli korduvale kirjale saadetud vastuses. Veebruaris pöördusin Swedbanki reisikindlustuse poole. 120 päeva oli muidugi möödas. Kindlustus oleks kompenseerinud, kui mul oleks olnud ette näidata, et Mytrip on kohustunud mulle raha tagasi maksma (ilmselt oleks siis kindlustus Mytripile nõude esitanud). Aga Mytrip oli kohustunud ainult asjaga tegelema. 

Vargabande. Rootsi firma, mille teenuste eest makstud raha läheb Soome ja Eestit esindavad mingid tabamatud fantoomid.

Segaseks jäi, mis veebruaris pöördusid panka, kas 2020 või 2021, 120 päeva hakkab kehtima lennu kuupäevast, mitte ostmisest.

Valgustage mind palun, kas see 120 päeva on seotud ühe kinda pangaga milleks on SEB? Või on see seotud Mastercardiga? Samuti kaarditehingu vaidlustamise eest tasu isegi kui otsus on positiivne? Minu viimased kogemused jäävad aastate taha VISA-ga ja tehingu vaidlustamiseks oli 1 aasta, tasu ei võetud kui nõue oli põhjendatud.

Kolm positiivset vaidlustamist tegin eelmisel aastal (1 reisiga seotud) SEB's Mastercardiga ja teenustasu ei võetud.

See 120 päeva on seotud Mastercardiga ja tiksuma hakkab aeg teenuse osutamise ajast, st millal lennukuupäev/hotell/tuur jne on, mitte millal piletite eest maksti. Ma ise esitasin äkki mingi 10 (ei mäletagi enam täpset arvu kuna neid oli nii palju) kaarditehingu vaidlustamise nõuet Swedbankile ja tagasi õnnestus saada kogu vaidlustatud raha. 

Kuigi ekslikult ühe nõude esitamise korral väideti mulle, et teenustasu tuleb maksta isegi positiivse vastu korral, siis ilmselt oli tol korral emailile vastajaks keegi algaja ja tegelikult mitte ühegi nõude eest teenustasu mult ei võetud.