Lufthansa nõuab veapileti ostnud soomlastelt lisaraha

Lugu järgmine, et Lufthansa on saatnud soomlastele, kes kasutasid veahinda, arved, milles nõutakse 200 EUR lisaraha, ähvardades muidu pileti tühistada. Ilmselt tulevad arved ka eestlastele.

Täpsem info selles artiklis: http://www.iltasanomat.fi/matkat/200%20euron%20yll%C3%A4tys%20postiluukusta%20-%20Suomalaisten%20ilmaislennot%20peruttu%20/art-1288384213206.html

1
23

Siis mina lasen oma pileti tühistada ning lähen tagasi esialgse plaani juurde minna Birmasse see aasta.

Kahju pidi Lufthansale olema ikka tõsine, et selline käik teha. Firma maine kannatab kindlasti selle käiguga.

0
0

Kiri oli väidetavalt selline:

"You have purchased Lufthansa tickets **** in Economy Class to South America. We are sure you must have been surprised that your ticket was free of charge, you paid taxes and fees only. A technical error was the cause for this problem.

For this reason we regret to inform you that we cannot accept your ticket for transportation according to the flights booked. We hereby legally refute this contract. We will hold your flight reservation for the next 7 days. Please do not hesitate to contact any Lufthansa service center should you wish to buy a new ticket at a further reduced special fare offer of 150 Eur instead of 188 Eur(excluding already paid taxes and fees).

If we have not heard from you within the next 7 days,we will cancel your reservation.Your tickets will be refunded (paid taxes and fees only) without fee. Please accept our apologies for any inconvenience this error may have caused to you"

0
0

See kiri on saadetud vaid neile, kes ostsid pileti läbi interneti reisibüroode(ebookers jne.). Need kes on ostnud LH kodulehelt pole seda kirja saanud ja ilmselt ei saagi.

0
0

Tundub ebaloogiline, et ainult reisibüroodest ostnud isikute piletid tühistatakse..

0
0

On kuskil kirjas mis aja möödudes saab üks lepingu osapool tingimusi muuta või lepingust keelduda? Minu mäletamist mööda on sellest pakkumise "rallist" möödas juba 3 nädalat, kas see ei sea Lufthansa lisaraha nõudele mingeid raame? Keegi ju vastutab et arvutisüsteemid omapäi ei tegutse ja pakkumisi ei tekita/muuda, see keegi peaks nagu ka selle konkreetse case korral vastutuse võtma. Äririsk või nii.

0
0

Peagi saame teada, loodan, et eelpool mainitud teatist postkasti ei tule. Ehkki kampaania "tavahind" pole ka paha, on seal kandis juba käidud ja tavakamp.hinnaga vaataks minagi väheke teises suunas ringi.

Lisaks Ninatarga püstitatud küsimusele, tekkis mul täiendavaid küsimusi. Teoreetiliselt: kui oleksin jõudnud teha seoses plaani võetud lennuga Kolumbiasse lisakulutused (nt. registreerinud hisp. keele kursusele, bronninud/maksnud elamise, soetanud siselennupileteid), kas LH, kui minuga ostu-müügilepingu sõlminud osapool, kataks ka need kulud, kui taganeb ühepoolselt lepingust?

Tunnistan, et ma pileti broneeringut nii teraselt ei lugenud, et seal piletihind 0 märgata - mind huvitas, et kuupäevad ja nimed oleks ok. Millest see hind seal koosneb või ei koosne, mulle tõesti ei tulnud pähe sellel näpuga järge ajada. Lepingu koostas ju teine osapool, kui ta sellele "allakirjutas", milles ma kahtlema peaksin.

Kui ma oma kliendiga minu poolt vigaselt koostatud lepingule alla kirjutan, siis on see allakirjutatud. Üldjuhul on võimalik lepingust taganeda 30 päeva etteteatamisega - mitte 7 päeva nagu selles juhtumis lugeda võime ja sedagi ilma tagasiulatuva jõuta.

0
0

Mina sealkandis käinud ei ole ning kui oleks vaja viidatud 150 EUR juurde maksta, siis jääb ikkagi üsna hea hind järele. Lonely Planet niikuinii ostetud juba ja hammas verel.

Keegi IT-inimestest võiks ainult kommenteerida, kas ikka saab tegemist olla "technical error"'iga. Käige suurema tõenäosusega on ikkagi tegemist sisestamisvea ehk siis inimlikust lohakusest tekkinud näpukaga

0
0

...või siis äriplaanist lähtuvast tahtlikust "näpukast", nagu sageli selliste kaasuste puhul tundub. Pealegi - suur jagu ostnutest situb selle lisarulli ju niikuinii välja.

0
0

Kardan, et kui LH-l see asi läbi läheb, tekib ohtlik pretsedent. Kes garanteerib, et sellist "äriideed" ei hakata edaspidigi kasutama - müün midagi soodsalt ja hiljem küsin raha juurde, väites, et pidite ju aru saama, et liiga soodne oli!

Ühelt poolt annaksin praegu õiguse LH-le. Kirjutati ju siingi foorumis, kui pileteid veel müüdi, et nähtavasti on tegemist veaga, sest lennu enda hind on null ja ainult lisatasud tuleb maksta. Ometi ostsid inimesed, olles eelnevat lugenud, pileteid edasi. Soovitasin isegi mõnele tuttavale.

Teisalt, kogu see hinna osadeks jagamine on kõlvatu müügivõte, kui sellega kaasneb odavate hindade reklaam, mille juures on kirbukirjas märkus, et lisanduvad muud tasud. Klienti huvitab lõpphind. Ei saa nõuda, et ta kursis oleks lõpphinna eri komponentide mõistlike suurustega.

0
0

Miks süüdistada LH kui antud kirjas ju selgelt öeldud Please do not hesitate to contact any Lufthansa service center Kui antud kiri saaeti ebookeri poolt siis ei sa kuidagi LH süüdistada. Kahju et antud kirjas pole saatjat mainitud. Olen ka pileti ostnud LH kodulehelt ja siiani pole mingit teatet saanud.

0
0

See Lufthansa uudis pluss hiljutine nupuke, et Easyjet kavatseb edaspidi kaardimakse eest 16€ lisatasu võtta, tekitab üksjagu pahameelt. Viimane aeg EL transpordivolinikul ja tarbijakaitsel võtta tõsised meetmed tarvitusele selleks, et nõuda lennufirmadelt ainult lõpliku hinna kasutamist (koos kõigi maksude ja lisatasudega). Mind kui tarbijat ei huvita, kui palju on makse, kui palju lisatasusid, kui palju muid tasusid. Mind huvitab ainult koguhind. Kui olen selle ära maksnud, ei ole lennufirmal mingit õigust taganeda, ettekäändel, et mingi hinnakomponent puudus või oli liiga väike.

0
0

Easyjetil jääb Visa Electroniga maksmine ju siiski tasuta, nii et võimalusel see tasuta variant ka olemas. Sellega olen nõus, et lõplik hind peaks olema enne näha kui maksma hakkan, sest eriti närvi ajab just see Ryanairi puhul kui lõpuks neid lisasid iga sammuga ainult juurde tuleb, aga selline see odavlendamine juba on...

0
0

Näib, et Eestist ostnud pääsevad komplikatsioonideta- http://www.epl.ee/artikkel/596677

0
0

Aga huvitav, kas see EPL-i jutt käib pigem nende kohta, kes on pakkumise läbi Eesti firma võtnud või puudutab see ka neid kes ostsid pileti otse LH Soome lehe kaudu? Vahet ju pole, kas elan Soomes või Eestis. Või vaatavad sh ka päritolumaad.. Ise veel mingit teadet saanud ei ole..

0
0

Kas kellegil mingit uut infot??

0
0
1
23
Lennupakkumised
Reisikaaslased