Tere,
loodan, et keegi ei pahanda selle üle, et tegin spetsiifiliselt uue teema Lufthansa kohta. Üldises lennufirmadega jantimise teemas on 288 postitust ja sealt vajaliku väljanoppimine paras peavalu. Mul on ostetud 21.04 piletid Frankfurdi kaudu Marseille'sse ja tagasi Tallinnasse. Lufthansalt endalt ma mingit teadet ei ole saanud, kui broneeringunumbriga sisse login, siis lende ei näita (eeldan, et nood ei toimu) ja kogu muu jutt on äärmiselt üldine. Display/edit booking link viib lehele, kus on kirjas et:
1. Before you can continue, please check the following: One of your flights has been cancelled.
2. Warning! Please note the alteration to your booking which has become necessary due to a timetable adjustment. Please check the details of your flight, especially the departure and arrival times which may have changed. If you have any questions, please contact our Service Center at any time . (9115)
3. Warning! A schedule change has occurred on this trip. Please contact our call center in case you want to change or cancel this reservation. (15069)
Mingit schedule't ma ei näe ja seda, et kas tõesti on tühistatud vaid 1 lend või kogu reis (ilmselt viimane). Olen mujalt lugenud, et Lufthansast on äärmiselt keeruline raha kätte saada. Kirjas on, et helistada võivad ainult need, kelle lennu toimumise aeg on vähem kui 72 h pärast ja "It is unfortunately not yet possible to offer respective services online".
Kas keegi saaks jagada konkreetset kogemust kas on õnnestunud Lufthansalt raha kätte saada? Või siis mitte saada...
Piletid on ostetud Lufthansast otse.
Lufthansa pakub 50 eurost voucherit neile kes peavad oma pileti rebookima. Saan ma õigesti aru, et kui mul on piletid augusti alguseks, ning juhul kui ma pean rebookima, siis saan kasutada seda voucherit? Kas tasuks see voucher juba praegu nö taodelda? https://lufthansa.flightvoucher.com/voucher