Millise reisikorraldajaga Türgi?

Selline küsimus ongi. Elmisel aastal käisime Travel In, iga ja pole ühtegi halba sõna öelda, kõik oli super. Nüüd vaikselt asju uurides, siis on Anhelil nagu soodsamad hinnad. Pakkumisi teevad Türki veel ka Novatours ja Tez. Uuriksingi kuidas olete oma Türgi reisidega rahule jäänud, kasutades erinevaid korraldajaid. Vastukaja ootaks ka lastega reisijatelt. Meie poja nüüd 1,9 kui võtame sügisel reisi ette.
Tänud vastajaile.

Kaks aastat järjest käinud Novatoursi vahendusel. Esimene aasta oli kõik super, eelmine aasta jäime broneeritud hotellist ilma. See rikkus peaaegu kogu reisi ära. Käisime 5-aastase lapsega, kes ainult basseinis elaski. Nii väikse lapsega(ca 2-aastane) ise küll seda lennureisi ette ei võtaks.

Meie poja oli eelmisel aastal 9.kuune kui 2 nädalat Türgis veetsime. Kõik oli superlux, sellepärast tahamegi reisi korrata. Kui vägagi kõik hinnas paketiga reisida, pole nii pisikesega absoluutselt hull reisida, vastupidi meie pere oli väga õnnelik ja rahul. Lennureis ka türki ikka super lühike.

Olen täiesti Teiega ühel meelel. Reisimine ei ole üldse tülikas, kui laps on kaasas. Oleme ise ka lapsega reisinud alustades Saaremaalt, Soomest ja edasi minnes Hispaanias ja Egiptuses.
Kõige meeldivam on Hispaania ning ikka ja alati läheksime sinna tagasi. Hotell, kus ööbisime, oli Las Palomas. See on Costa Del Solis Torremolinoses. Hotell on turvaliselt aiaga piiritletud, teenindus ja söögid ning toad on fantastilised. Sööki polegi mõtet "kõik hinnas"võtta, sest soojal ajal piisab täiesti, kui on hommiku-ja õhtusöögid vaid sees. Kui tahtmist on, siis järgmisel aastal mai kuu lõpu poole
läheme kindlasti sinna tagasi. Täiesti tore oleks ühineda, sest meie reisime ka ikka alati kolmekesi koos lapsega. Jätke oma kontaktaadress ja suhtleme lähemalt. Ilusaid reisielamusi selleks aastaks.

Käisime 4 aastase lapsega oktoobris Novatoursiga. Olime Kemeris hotellis Maxim Resort, kõik oli super.
Minu arvamus on, et kui lapsega reisida, siis peaks olema "kõik hinnas", kuna laps tahab ka lõuna ajal süüa.

Eelmisel suvel sai koguni 2x Travel Iniga Türgis käidud.Hotell oli Alanyas Antique Roman Palace ja meeldis nii reisikorraldaja kui hotell.Praegu pakuvad kõik reisikorraldajad igasugu varajase ja mitte varajase tellija soodustusi ja kuna Anheli hinnad tundusid kõige soodsamad,siis saigi eelmisel nädalal nende Roosikrantsi kontoris kohapeal asja uurimas käidud.Selle elas veel üle,et emakeeles teenidust ei saa,aga suhtumine meisse kui klientidesse??!!Anna kannatust.

Eelmine suvi sai käidud sammuti Travel IN`iga, olime grand kaptanis 5* (AL). Jäime väga rahule !
See aasta goadventuriga, loodetavasti meeldib..nende kontoris kohapel käies oli küll meeletu segadus ja teadmatus.Isegi lennu väljumis aega ei osatud üelda !

Horizon Traveliga 2x reisimas käidud, seekord siis Horizoniga ka Türki (Marmarisse), siiani oleme korralduse ja teenindusega väga rahule jäänud, loodetavasti ka seekord!

Just tulime Tez Touriga ja täitsa rahul. Ühtegi ekskursiooni nende kaudu ei võtnud. Transfeer toimis. Reisiesindaja kohapealne oli veits algaja, eriti kohalikust elust midagi ei teadnud, aga saime ka ise hakkama. Lapsehoidjat ei vajanud.

Isegi teziga käisin just.
Reisiga igati rahul.

Käisime mai algul, Tez oli igati tasemel, seda täna transfeeri läbi viinud Virvele. Tervised talle!

Kas keegi on kasutanud selle firma teenuseid, kuidas rahule jäite?

Sai ka eelmisel aastal Teziga käidud ja üldmulje on OK. Reisisaatja oli algaja, noor veel ja ei osanud midagi eriti rääkida. Pamukka vene keelne eksursioon oli väga hea, tänu giidile, kes oli Tez Tour Leedugiid. Soovitan igati minna Teziga. Nüüd on Estour ka turule tulnud Türgi reisidega. Ei tea kuidas neil minema hakkab?

Jah, palju sõltub tõesti töötajast, kes on sinna saadetud. Sharmis kuuldu põhjal läheb seal töötav reisisaatja Kelli edasi Türki ja kahjuks tema suhtumine turistidesse on nii hoolimatu, et tuleb ainult kaasa tunda neile, kes tema tööpiirkonda reisivad. Enne Sharmi reisi ei suutnud sellist töökvaliteeti/kvaliteeditust isegi ette kujutada, pikemalt kirjutasin hotelli Panorama ja ka Sharmi ekskursioonide rubriigis. Muidugi, kui turist või siis mitmekesi sõites keegi seltskonnast valdab vene ja inglise keelt ja ka teeb reisipiirkonnaga tutvumiseks eeltöö tripis, siis loodan, et ka Türgis saab suurepäraselt kohapealsete abiga hakkama. Oleme neile ju tuluallikas.

Olen käinud nende kolmega Türgis. Anhel Toursiga käisin Beldibis 2006 septembris, nende teenindusega jäin rahule, kuigi oleks tahtnud nende poolt veits rohkem infot Türgi kohta saada. Teziga sai käidud Bodrumis eelmise aasta mais ja kõik oli väga super, giidid olid meil iga päev hotellis olemas, ekskursioone sai iga päev nende kaudu võtta. Pamukkale ekskursiooni saatja oli kohalik, kes rääkis täiesti vabalt vene ja inglise keelt, väga lahe mees oli. Temalt sai ka väga palju infot Türgi elu ja olu kohta teada. Eelmise aasta oktoobris sai käidud Novatoursiga Tekirovas ja no sellist teenindust pole varem kohanud, giid jäi infotundi hiljaks tund aega ja siis ka tegi selle kiiresti ja suht puudulikult. Kuna enne minekut ei saanud ma lennujaamas oma kindlustuspoliisi, pöördusin sama murega giidi poole, kes lubas asja korda ajada ja minu poliisi hotelli tuua. Kahjuks seda poliisi pole ma veel tänaseni saanud. Nii, et valik on sinu, mina kui lähen, siis kindlasti Tez-iga.

Selleks ju trip on, et saaksime oma kogemusi jagada ja vahel ka teiste kogemustest õppida. Kirjutasingi, et palju sõltub kohalikust reissaatsjast, aga peab ka arvestama, et tema tõõjuhised saabuvad Eestist.
Kurb, et tuusikut ostes ei tea, milline on reisi õnnestumisel nii olulise isiku tase. Pamukkale saatjast kirjutades kordasid just minu mõtet - kohalike töötajate töökvaliteet ja töötase annab kahjuks nii mõnigi kord silmad ette siit saadetuile. Vast olekski tripis mõtekas ka reisisaatjatele hakata tähelepanu pöörama - kui ikka tead, et abi saamine/töö tegemine on küsitav, teab vähemalt hoolsamalt infot koguda, et siiski reis otstarbe täidaks.

Kellukene123, palun oma kommentaarile lisada ka põhjus. Senikaua on Su kommentaar peidus.

Mina käisin Teziga ja pole üldse rahul! Nimelt sattusin eelmisel aastal reisile, kus lennukiga oli mingi vimpka ja lend hilines kokku 17-18h. Sellest enamus aega (~12h) passisime teadmatuses lennujaamas. Lubati kõik kompenseerida ja see päev tagasi maksta, aga kui saatsin selleteemase päringu reisikorraldajale, siis ei vaevutud vastamagi. Samuti lubati ennem reisi eestikeelset giidi, kuid seda polnud.

Ja nüüd käin omapäi, milleks mulle reisikorraldajad, kui neist kasu pole ja ise saab palju odavamalt ja lahedamalt :)

Pole neil Tezi plikadel häda midagi, istuvad siin omaette nurgas vaikselt. Need siin saavad mõned isegi Eesti keeles suheldud. Lennuk jah neil tavaliselt õigeaegselt kohale reeglina ei jõua. Üks hea omadus sellel, et ka väljalend toimub vist paari päeva pärast kunagi õhtul hilja esialgsetel andmetel, Ilmad ilusad ja vesi ujutav. Nüüd hakkasid aga ida-naabrid hirmsasti röökima, keegi miskit võitis. Tez 5 ekspress kannatab elada küll ja bussiliiklus toimib suurepäraselt, enesel vähemalt pole nende esindajaid vaja läinud.
Club Saphire
Tekirova.

Nad küll vahendavad, aga pakuvad regulaarselt "viimaseid hetki" soodsamalt kui teised.

Ja neid nn infotunde pole ma kunagi mõistnud... Kui ei viitsita isegi pool tundi enne sõitu netis olla, siis... Giid ei saa soovitada-pakkuda kohalike ebakindlaid teenuseid, aga riskivabadus maksab kordades rohkem. Bussiga loksumine on aga üüratult kalliks tehtud - on absurdne, kui päevane ekskurss maksab poole kogu tuusiku hinnast!

2007 a käisime Travel In-ga Antalyas Lara-s, hotell oli Limak Lara ja me jäime kogu reisiga super rahule, Travel In-i kohta võin vaid kiidusõnu ütelda.
Nüüd reedel tulime just Antalyast, kus käisime Teztoursiga. Kõik toimis :)