Selline küsimus ongi. Elmisel aastal käisime Travel In, iga ja pole ühtegi halba sõna öelda, kõik oli super. Nüüd vaikselt asju uurides, siis on Anhelil nagu soodsamad hinnad. Pakkumisi teevad Türki veel ka Novatours ja Tez. Uuriksingi kuidas olete oma Türgi reisidega rahule jäänud, kasutades erinevaid korraldajaid. Vastukaja ootaks ka lastega reisijatelt. Meie poja nüüd 1,9 kui võtame sügisel reisi ette. Tänud vastajaile.
Olen täiesti Teiega ühel meelel. Reisimine ei ole üldse tülikas, kui laps on kaasas. Oleme ise ka lapsega reisinud alustades Saaremaalt, Soomest ja edasi minnes Hispaanias ja Egiptuses. Kõige meeldivam on Hispaania ning ikka ja alati läheksime sinna tagasi. Hotell, kus ööbisime, oli Las Palomas. See on Costa Del Solis Torremolinoses. Hotell on turvaliselt aiaga piiritletud, teenindus ja söögid ning toad on fantastilised. Sööki polegi mõtet "kõik hinnas"võtta, sest soojal ajal piisab täiesti, kui on hommiku-ja õhtusöögid vaid sees. Kui tahtmist on, siis järgmisel aastal mai kuu lõpu poole läheme kindlasti sinna tagasi. Täiesti tore oleks ühineda, sest meie reisime ka ikka alati kolmekesi koos lapsega. Jätke oma kontaktaadress ja suhtleme lähemalt. Ilusaid reisielamusi selleks aastaks.
Eelmisel suvel sai koguni 2x Travel Iniga Türgis käidud.Hotell oli Alanyas Antique Roman Palace ja meeldis nii reisikorraldaja kui hotell.Praegu pakuvad kõik reisikorraldajad igasugu varajase ja mitte varajase tellija soodustusi ja kuna Anheli hinnad tundusid kõige soodsamad,siis saigi eelmisel nädalal nende Roosikrantsi kontoris kohapeal asja uurimas käidud.Selle elas veel üle,et emakeeles teenidust ei saa,aga suhtumine meisse kui klientidesse??!!Anna kannatust.
Sai ka eelmisel aastal Teziga käidud ja üldmulje on OK. Reisisaatja oli algaja, noor veel ja ei osanud midagi eriti rääkida. Pamukka vene keelne eksursioon oli väga hea, tänu giidile, kes oli Tez Tour Leedugiid. Soovitan igati minna Teziga. Nüüd on Estour ka turule tulnud Türgi reisidega. Ei tea kuidas neil minema hakkab?
Jah, palju sõltub tõesti töötajast, kes on sinna saadetud. Sharmis kuuldu põhjal läheb seal töötav reisisaatja Kelli edasi Türki ja kahjuks tema suhtumine turistidesse on nii hoolimatu, et tuleb ainult kaasa tunda neile, kes tema tööpiirkonda reisivad. Enne Sharmi reisi ei suutnud sellist töökvaliteeti/kvaliteeditust isegi ette kujutada, pikemalt kirjutasin hotelli Panorama ja ka Sharmi ekskursioonide rubriigis. Muidugi, kui turist või siis mitmekesi sõites keegi seltskonnast valdab vene ja inglise keelt ja ka teeb reisipiirkonnaga tutvumiseks eeltöö tripis, siis loodan, et ka Türgis saab suurepäraselt kohapealsete abiga hakkama. Oleme neile ju tuluallikas.
Olen käinud nende kolmega Türgis. Anhel Toursiga käisin Beldibis 2006 septembris, nende teenindusega jäin rahule, kuigi oleks tahtnud nende poolt veits rohkem infot Türgi kohta saada. Teziga sai käidud Bodrumis eelmise aasta mais ja kõik oli väga super, giidid olid meil iga päev hotellis olemas, ekskursioone sai iga päev nende kaudu võtta. Pamukkale ekskursiooni saatja oli kohalik, kes rääkis täiesti vabalt vene ja inglise keelt, väga lahe mees oli. Temalt sai ka väga palju infot Türgi elu ja olu kohta teada. Eelmise aasta oktoobris sai käidud Novatoursiga Tekirovas ja no sellist teenindust pole varem kohanud, giid jäi infotundi hiljaks tund aega ja siis ka tegi selle kiiresti ja suht puudulikult. Kuna enne minekut ei saanud ma lennujaamas oma kindlustuspoliisi, pöördusin sama murega giidi poole, kes lubas asja korda ajada ja minu poliisi hotelli tuua. Kahjuks seda poliisi pole ma veel tänaseni saanud. Nii, et valik on sinu, mina kui lähen, siis kindlasti Tez-iga.
Selleks ju trip on, et saaksime oma kogemusi jagada ja vahel ka teiste kogemustest õppida. Kirjutasingi, et palju sõltub kohalikust reissaatsjast, aga peab ka arvestama, et tema tõõjuhised saabuvad Eestist. Kurb, et tuusikut ostes ei tea, milline on reisi õnnestumisel nii olulise isiku tase. Pamukkale saatjast kirjutades kordasid just minu mõtet - kohalike töötajate töökvaliteet ja töötase annab kahjuks nii mõnigi kord silmad ette siit saadetuile. Vast olekski tripis mõtekas ka reisisaatjatele hakata tähelepanu pöörama - kui ikka tead, et abi saamine/töö tegemine on küsitav, teab vähemalt hoolsamalt infot koguda, et siiski reis otstarbe täidaks.