Tere,sain Norwegianilt kirja, et minu lend 28 Nov 2019 13:50 Tallinn (TLL) - Stockholm-Arlanda (ARN) 28 Nov 2019 13:5028 Nov 2019 15:40 Stockholm-Arlanda (ARN) - Bangkok (BKK) 29 Nov 2019 07:35on muudetud ja muudetud lennuajad on alljärgnevad:28 Nov 2019 14:00 Tallinn (TLL) - Oslo-Gardermoen (OSL) 28 Nov 2019 14:3028 Nov 2019 15:40 Stockholm-Arlanda (ARN) - Bangkok (BKK) 29 Nov 2019 07:3528 Nov 2019 17:00 Oslo-Gardermoen (OSL) - Stockholm-Arlanda (ARN) 28 Nov 2019 18:00Kas ma ei saa millestki aru või kuidas nad mõtlevad, et ma peaks nii lendama?
Mul on Iberiaga täpselt sama asi üks kord juhtunud. Iberia saatis uued lennuajad, kus paraku minu Barcelona lend maandus tund aega pärast seda, kui mu jätkulend väljus. Seejuures süsteem neil täitsa genereeris mulle sellise pileti :) Vea avastasin alles hommikul check-ini tehes. Helistasin klienditeenindusse ja mulle produtseeriti uue marsruudiga pilet, et jõuaksin oma jätkulennule. Kuivõrd siin ei ole lennule võimalik jõuda, kui lennud on Tallinn-Oslo-Arlanda-BKK, siis on kokku kaks võimalust: - lendad TLL-OSL-ARN ja siis BKK-sse järgmisel päeval (kui järgmisel päeval on lend jne) - sel juhul tuleb põhjalikult uurida, kas lennufirma maksab kinni ööbimise ja toidud (nad ei pruugi seda teha, sõltub konkreetsetest asjaoludest, reisini jäänud ajast jne - võivad asemele pakkuda hoopis kogu pileti tühistamise) või- palun ennastr bronnida sootukr TLL-OSL-BKK lennule (st lendad BKK-sse Oslost, mitte Arlandast) - kui Oslost on saada sobiva graafikuga lende. Teoorias on muidugi võimalik, et BKKlend jääb samaks, aga sa stardid ARN poole päev varem.Igal juhul pead võtma ühendust Norwegiani klienditeenindusega, ainult nemad saavad midagi muuta. Soovitan seda teha ASAP, siis on suurem tõenäosus, et sobivatele lendudele on kohad jne olemas.
On ka olnud sarnane olukord Turkishiga, siis muutus pikk lend Istanbulist kuhugi Aasiasse vale kuupäeva peale. Selle genereerib süsteem automaatselt, siis tuleb lihtsalt neile helistada ja nad muudavad piletite järjekorra loogiliseks. Reeglina piletit tühistada pole vist vaja, sest siis peab ise uue pileti otsima. Oleneb muidugi kui hea diil oli :)
No ei ole- isegi odavlennufirma ei vaheta pileteid selliselt, et sa ümberistumisel jätkulennu peale kindlalt ei jõua. Mul on omal ka igasugu keisse olnud, ikka antakse pileteid loogilises järjestuses. Arvatavasti oli tegemist kas inimliku või tehnilise veaga ja kui S.i.k.u. oleks klienditeenindusega ühendust võtnud, oleks ilmselt selgust saanud.....aga- ta juba tühistas kogu broneeringu (vt S.i.k.u tänast postitust kell 09:54) ning pole mõtet seda edasi arutada, case closed.
Robot tegi ja inimene parandab. Tuleb ette tänapäeval :)Piisab telefonikõnest, kui normaalne kõnekeskus vms olemas, mingist chatist firma lehel, facebookis vm või vahel harva meilist.Lennufirma pole oluline. Igas suuremas süsteemis tegelevad selliste asjadega robotid. Kui tulemus on ebaloogiline ja sa lõpuks kõnejärjekorras või chatis inimeseni jõuad, siis ta naerab sinuga koos roboti üle ja teeb asja kiirelt korda.