Olen reisil ja laps haigestus

Olen Dubais ja laps haigestus nii, et pole võimalik praegu lennata. Dubais pidime olema 27.01-31.01 ning seejärel lendama Taisse. Esialgne tagasijõudmine Eestisse pidi olema alles 18.02. Hetkel oleme siis endiselt Dubais ja ootame tervenemist. Loomulikult olen kindlustusega ühendust võtnud ning arst juures käinud. Ülejäänud reisiseltskond lendas õigel ajal Taisse edasi (meie pere jäi siia). Kui me pean siin nt veel 5 päeva olema, siis ma ei teagi, mis edasi teha. Saan aru, et kindlustus ostaks meile uued piletid Taisse, et saaksime reisi plaanikohaselt jätkata. Aga kas mul on õigus reis ka täielikult katkestada ning kui lapse tervis võimaldab, siis hoopis Eestisse tagasi minna. Puhkus on niigi juba kaoses. Kas see, et meie pere praegu olide sunnil siin viibib on reisikindlustuse meelest ikka puhkus.? St õnneks saame olla ka hotellis, ei pea olema haiglas, aga hotelli pikendasime praegu ise oma raha eest. Ja samas oleme ju maksnud juba ka Tai hotelli eest, kus tegelikult praegu olema peaksime. Reisitõrke kindlustus oli tehtud nii suur, et kataks ära kogu pere reisile tehtud kulud (lennupiletud, kõik hotellid, etteostetud laevapiletid jne). Kui otsustan Eestisse tagasi pöörduda, kas siis saan ka mingi raha kindlustuselt? Ühesõnaga on mul hetkel suur segadus. Kindlustus on muidu swedpanga oma.

Võta ühendust kindlustusega ja küsi neilt — see on palju adekvaatsem kui Trip. 

Oma kogemusest oskan öelda, et otse koju pöördumine peaks olema kindlustuse jaoks eelistatuim variant igal juhul.

Reisikindlustuse riskid ja kulud lõppevad niipea kui lennuki rattad Tallinnas maad puudutavad ;)

Swedil on ju 24H telefon, kuhu saab kahju korral helistada ja mingigi info saada mis tõenäoliselt  kaetakse mis mitte. Kuna on nädalavahetus kedagi teadjamat ilmselt telefoni otsa seal praegu ei saa, aga mingi info ikka saad mille alusel otsustada mida õigem teha. Tegutse nii nagu sul mingit reisikindlustust polekski,, mingi lepingu punkti nüansi erinev tõlgendamine võib  kahjuks reaalsus olla.

Kõik mis praegu ostad on vaja ostutsekke. Kui lendad Taisse pead ise ostma uue pileti. Kas kompenseeritakse? Kojusõidu pileti pead ka ise ostma, see läheb reisitõrke alla, mis hiljem kompenseeritakse. Saan aru,et oled juba kindlustusega ühendust võtnud, siis nemad ongi kõige kompetentsemad sinu küsimustele vastama.

Loe läbi rida realt oma reisikindlustuse tingimused, mida kompenseerib tervisekindlustus ja mida tõrkekindlustus. Muretse nii palju dokumente kui võimalik, mis põhjendavad reisi katkemise vajalikkust. Ravi ja katkemisega seotud kulutused, nii varem tehtud kui ka lisakulutused peavad kõik olema dokumentaalselt tõestatud ning kindlustuse jaoks  põhjendatud. Reeglina reisi jätkamist ei kompenseerita, vaid ainult kojusõit. Kindlustusega suhtle e-mailidega, et oleks tõestatav mida küsiti ja mida vastati. Lõppkokkuvõttes teeb otsuse kahjukäsitleja, kes lähtub ainult tõendatud materjalidest

Kas pole mitte nii, et ühele lennusegmendile mitteilmumine tühistab kõik järgnevad? Ehk siis kui otsustate siiski Taisse edasi minna, siis peate kojutuleku piletid arvatavasti ka uued ostma.

Dubais 4 päeva eeldab vast ikka erinevaid pileteid mitte kõike ühe piletina.

Isaac, isegi kui eraldi piletid, siis Dubai-Tai segment on neil nagunii juba läinud, see jäi ju kasutamata. Muidugi, me ju ei tea piletite tingimusi, aga suure tõenäosusega ei saa kasutada tagasilendu, kui minek kasutamata.

Siin ilmselgelt liiga vähe infot, et oleks mõistlik midagi arvata. Ainus, kust mingit paikapidavat teavet võiks saada, on ikka ainult kindlustus.

Tasub sedagi uurida, kas ühe pereliikme haigestumiselel korvatakse terve pere reisitõrge, nt 8 liikmelise pere puhul ühe liikme haigestumisel terve pere katkestus ei pruugi osad pereliikmed mingit hüvitist saada.

Lugege täpselt tingimusi. Paar kuud tagasi juhtus minuga reisile minnes haigestumine, 3 tundi enne esimest väljalendu.  Oli reisitõrkekindlustus kõikide tehtud kulutuste kohta, pere ühel poliisil. Kuna oli selge, et lennule ei lähe, siis teatasime kohe (kirjalikult) lennufirmadele (Air Baltic, KLM) et ei tule lennule tervislikel põhjustel. Pileti tingimused ei võimaldanud lennu muutmist, kuid KLM oli valmis meile vastu tulema ja väljalendu edasi lükkama tasuta. Loobusime, sest ei teadnud olukorra perspektiivi. Tühistasime lennupiletid. KLM kompenseeris kasutamata piletite lennujaamatasud (nii oli piletitingimustes kirjas)

Kindlustusele esitatud dokumendid:

EMO tõend terviserikke kohta, mis välistas ühe pereliikme reisile mineku.

Lennupiletite ostuarve ja maksekorralduse koopia

Lendude tühistamise avalduse koopia

KLM kinnitus lennujaamatasude tagastamise kohta (summa näidatud)

Panga väljavõte viisatasude ülekandmise kohta, eraldi kõigile pereliikmetele

Sihtmaa (Aafrika) reisifirma pakkumus safarile pluss 3 ööd majutust hotellis ja transfeer (e-mail)

Kokkulepe safari maksumuses ja ettemaksu tingimused (e-mail)

Panga väljavõte maksekorraldusest vastavalt kokkulepitud tingimustele

Aafrika reisifirma kinnitus, et on ettemaksu summa kätte saanud (e-mail)

Aafrika reisifirma teatis, et ettemaksu seoses viimasel minutil tühistamisega ei tagastata.

Juhtumiga seoses on mul vaid positivsed muljed kindlustusfirmaga. Asi lahenes nädalaga. Mul olid kõik need paberid olemas, skanneeritud. Kahjukäsitleja küsis neid kõiki. Ei tekkinud ühtki küsimust pereliikmete kohta, et miks nemad ei sõitnud, pere oli ühine juhtum. See, mida räägib tüdruk24 telefonis, ei maksa tegelikult midagi.

Oluline on see, et kui tekib olukord, siis sa pead tegema otsuseid kohe ja käituma selle järgi.

Loodan, et sul kõik läheb hästi

Jaanapr, ma eeldasin muidugi, et pilet oli Tallinn-Dubai, Dubai-Tai, Tai-Tallinn.  Open jaw Dubai-Tai-Tallinn on suhteliselt haruldane ja ilmselt ka kallis kuna erinevad regioonid.

Lihtsalt huvitav - kas tegu oli grupireisiga? Grupijuht? Teid jäeti seega omapäi probleemi lahendama. Arvatavalt on teie piletid BKK - TLL tühistatud. Tehke päring lennufirmale. Kui raha pole probleem, siis tegelikult pole probleemi.

Soovin edu

Jah, kuna me nüüd Duba-Tai lennule ei jõudnud, siis on tühistatud ka tagasisõidu piletid. Suhtlesin Emirate lennufirmaga ning nad ütlesid, et raha tagasi ei saa ning loomulikult ka tagasisõidu pileteid kasutada ei saa, isegi kui jõuaksime uute piletitega Taisse. Tagasilennu piletid olid 18.02.  Täna saan suhelda oma kahjukäsitlejaga. Et reisi nüüd, kui saame arstilt lennuloa, plaanipäraselt jätkata, oleks meil vaja kogu perele (4inimest) uued piletid nii Dubaist Taisse kui ka Taist Stockholmisse, st alustasime reisi Stockholmist. Viimase minuti piletid on aga kordades kallimad kui need, mis me jubs pea aasta tagasi ostsime. Kõik Tai erinevad hotellid, saartevahelisteks sõitmisteks praamipiletid jm on ka juba ammu ette ãra ostetud.  

Väga  kirju lugu ühesõnaga. Kindlasti siis küsin endale arsti käest ka paberil dokumendid (kuigi nad vist saatsid ka otse kindlustusse midagi, sest mina kliinikus kohapeal midagi ei maksnud, esitasin vaid mingi juhtumi numbri, mille SOS internationalist sain). Täna lähen uuesti arsti juurde. Reisitõrge on kokku summas 8000 eurot, st tegin sellise arvestusega, et vajadusel oleks kõik kulud kaetud, kui nt reisile üldse minna ei saaks. Nüüd sga olen justkui reisil, samas puhkust pole ja olen nö endast sõltimata põhjustel kohas, kus ma üldse olema ei peaks. Ja kuna olen siin olude sunnil, siis pidin praegu oma kuludaga ka hotellis viibimist pikendama, sõitma taksoga kliiniku ja majutusasutuse vahrl jne. Seega väga keeruline.

Tere

Esiteks loodetavasti laps juba paraneb ja ei midagi tõsist.

Teiseks on see üle pika aja selline teema mis on ka väga huvitav, et hoian sellel silma peal ja ajendas kirjutama.

Hoia meid kindlasti asjade käiguga kursis, sest see on õpetlik lugu kuidas ja kas kindlustus korvab ning mis ulatuses. Kuidas ja millal tagasi saate jne. Igaljuhul jõudu ja kiiret kojujõudmist!

Swedpanga lehel reisikindlustuse tingimustes on nii -

Kui reisikava muutuse tõttu lisandub transpordi- või majutuskulusid ning jäävad kasutamata juba tasutud ja tagasivõtmatud transpordi- või majutusteenused, hüvitame Teile neist kahest suurema kulu.

Seega, kui uued piletid maksavad rohkem, kui raisku läinud teenused, siis makstakse need kinni. Kui raisku läinud teenused maksavad rohkem, kui näiteks kojulend Dubaist, siis makstakse need kinni. Juba tehtud ja veel tehtavaid kulusid mõlemaid kinni ei maksta.

https://www.swedbank.ee/static/pdf/private/insurance/travel/cond_travelins_2019_02_01_est.pdf

Tere!

Käisime arstil ja saime homseks lennuloa. Nüüd hakkame tegelema kindlustusega. Võtsin arstilt veel lisapabereid ka, et ta kinnitaks meie seal käimist ning seda, et lapse seisund ei võimaldanud lennata. Kuigi kõik dokumendid pidavat nad elektrooniliselt saatma, siis ikkagi hea, kui endal paberil ka. Kuna soovime reisi jätkata, siis kahjukäsitleja esmane info oli, et ostku me ise või ostab SOS international meile uued piletid. Kui need on kallimad kui algselt ostetud, mida nad ilmselgelt on, siis maksavad kallimad kinni.

Meie esimene valik on , et nad ostaks ise. Hakkame nüüd sellega tegelema. Annan siis teada, mis ja kuidas edasi sujub.

Huvitav, et te juba kahjukäsitlejaga Swedis suhelda saate.  Mulle ütlesid nad, eelmise  nädala algul, et juhtumeid palju, peab kuskil nädal ootama enne kui saan üldse mingeid dokumente saata. Vahe on muidugi ka selles, et meie oleme juba tagasi, aga teie veel reisil.

Tere!

Annan teada, et kindlustus ostis meile uued lennupiletid nii Dubaist Langkawile kui ka Puhketist koju tagasi. Piletid olid kordades kallimad kui need, mis me ise algselt ostsime. Mingeid sehkendusi polnud, kindlustuse poolt oli tegutsemine asjalik ja operatiivne. Samuti on juba ülekantud need kulud, mis tegime seoses lapsele ravimite ostmisega, taksosõitudega hotelli ja majutusasutuse vahel, lisaööd Dubai hotelli eest.

100% kiidusõnad kindlustusele, tänu kellele saime ilma ühegi lisakuluta reisi plaanipäraselt jätkata. Lisaks saime lennud ka nö normaalse firmaga (Emirates), mitte ei pidanud lendama odavlennufirmadega ning taluma pikki vahepeatuseid, kuigi odavlennufirmade piletid olid tunduvalt odavamad.

Veelkord kiitus Swedpank reisikindlustusele. Väga operatiivne ja asjalik! Meie kahjukäsiteja oli lihtsalt super!

To maris6: Kuidas nüüd küsida, aga kas olete sellele pangale oluline klient? A la kodulaenuga jne asjadega pangaga seotud? Üle keskmise sissetulekud jooksevad panka jne? Ehk huvitav, kas otsuste tegemisel vaatavad ka kliendi tausta kogu Swedbanki grupi taustal...et kui kasulik neile ollakse

Aga tore kuulda, et kõik lahenes!

Lahendust lugedes oli ka mul mõttes, kas see kõik tuleneb kindlustuslepingust või mängus on "meediapromo", et kõik kinni plekiti?

Swedbanki reiskindlustus on tõesti kliendisõbralik ja kiiduväärt kahjukäsitlusega. Paar aastat tagasi pidime perega sõitma Jaapanisse. Lend algas Riiast, kus meil laps hommikul enne lennule minekut jäi kõrgesse palavikku. Loomulikult haige lapsega me nii pikale lennule minna ei saanud. Otsustasime tagasi Eestisse sõita (olime oma autoga), sest perearst pakkus kohe koju jõudes aega.  Käisime vastuvõtul, laps sai paari päevaga terveks. 

Lennupiletid olid ostetud abikaasa Swedi kulfkaardiga, mul endal oli eraldi AIG aastane reisikindlustus.  Maksin oma kaardiga ette majutused, mida ei saanud täies osas tühistada. Kaotsi läks üle 400€. Arvasin, et see risk on AIG poolt kaetud. Sealt hakati mind lollitama igasugu ettekäänetega ning keelduti raha maksmisest üldse.  Kõigepealt öeldi, et pole reisi ärajäämine, sest olite juba reisil, siis järgmiseks öeldi, et katkemist ilma Läti arstitõendita ei hüvitata, kuigi sellist asja pole tingimustes kuskil kirjas. Helistasin Riiast samal hommikul AIG kahukäsitlusse ja selgitasin olukorda ning teatasin kavatsusest sõita koju oma perearsti juurde, sest see tundus lapse huvides kõige parem olevat. Keegi ei öelnud, et pidime tingimata Riias arsti otsima hakkama, Mul ei ole senini mahti olnud EKL vahekohtusse pöörduda, aga mu nõue ei ole veel aegunud ja ega ma seda AIG-le ei kingi.  

Swedbank kindlustus maksis abikaasale lennupiletite raha välja ilma pikema jututa - asjaolud ja tõendid olid täpselt samad. Kiidan neid.