Tere,
Üritan osta läbi Momondo lennupileteid. Valides piletid välja, suunatakse mind edasi travelstart.se, kus pean vajalikud detailid täitma. Lisades ka makseviisi, tuleb lõpuks veateade: Betalningen godkändes tyvärr inte. Vänligen återvänd till varukorgen och gör ett nytt försök. Var god kontrollera saldot på ditt konto och försök sedan igen eller prova att betala med ett annat kort.
See tähendab tõlkes, et kaardimakse ei läinud läbi, et kontrolliksime saldot või prooviksime teist kaarti. Ometi pangast öeldi, et kaardiga on kõik korras ning maksed peaks toimima. On kellelgi kogemusi antud veebilehega või oskab aidata selle probleemi lahendamisel?
Proovisin ka läbi tickets.ee aga seal võtab pangaülekandega või krediitkaardiga 34 euri rohkem. Ometi seadusi ju muudeti?
Svenssonite ja norrakate firmad peavad meid täielikuks arengumaaks (e-banaania) ja ei aktsepteeri meie pangakaarte. Markantseim näide: broneerisin internetis ja samal ajal soome tuttav luges läbi telefoni mulle oma pangakoode. Kohe kõik ok, seejärel tegin oma tuttavale ülekande, et rahad tagastatud saaks.
Kurikas, milline lennufirma on sul pardale minnes krediitkaarti näha küsinud? Ja veel korduvalt, kas sama firma või mitu erinevat?
Mul pole oma rohkem kui paarikümne aastase lennukogemuse juures õnnestunud niisugust asja kogeda.
Hotellidel on küll aeg-ajalt kirjas, et kohapeal palutakse esitada sama krediitkaart, millega broneering tehti, kuid ka seda saab eelneval informeerimisel muuta.
Päriselt ka? Lennule minnes küsitakse kaarti? MIKS??? Mis selle põhjus on ja kas see on kusagil kirjas, et mul peaks see kaart kaasas olema? Mis siis, kui mina ostan oma lastele või naisele pileti?
Ma lendan kogu aeg (tänagi tulin Pariisist), pole elu sees juhtunud. Olen käinud Aasias, Aafrikas, Ameerikas, endises Nõukogude Liidus...
Müstika.
See krediitkaardi küsimine on ehk mingi uuema aja teema? Arvestades kui metsa see maailm viimaste aastate jooksul on läinud siis paranoia on ju paljudel a la sa oled enesetapu terrorist kellele lihtsalt osteti pilet ja kästi lennule minna.
Lihtsalt muud ei oska pakkuda kui seda et turvalisuse mõttes on igasuguseid imelike uusi huvitavaid meetmeid välja mõeldud. Endal pole sellist asja ette tulnud õnneks ja reisinud ka natuke ikka siin-seal.
BA on korduvalt küsinud näha broneerimiseks kasutatud kaarti, ei ole ainult uuema aja teema. Korra olid piletid pikalt ette ostetud, lendamise ajaks kaart aegunud ja minema visatud. Probleemi sellest siiski ei tekkinud, kehitati ainult õlgu ja öeldi OK then. Aga kaarti küsitakse vist ainult siis, kui lennujaamas check in'i teed ja/või pagasit ära annad. Käsipagasiga ja online check in'iga pole kaart kedagi huvitanud.
Etihad Airways Terms and Conditions:
Use of Credit card The credit card must be in the name of one of the passengers travelling and the same card must be carried at the time of travel, together with the form of identity submitted during the booking process, for verification at check-in. Alternatively, if the passenger travelling is not the cardholder, or if for any reason, the credit card used for the booking cannot be produced at check in, Etihad may require that a clear photocopy of both sides of the credit card used for a booking may be presented, duly signed by the cardholder authorising the use of the card for the purchase of the ticket. For security reasons, we request you to strike out the Card Verification Value (CVV) code of the card on the photocopy.
Qatar Airways Terms and Conditions:
Paying by Credit Card If you are purchasing your ticket using a credit card, on qatarairways.com, QATAR AIRWAYS may require the card holder to provide additional payment verification upon request by either submitting an online form or visiting the nearest QATAR AIRWAYS office, or at the airport at the time of check-in. QATAR AIRWAYS reserves the right to deny boarding or to collect a guarantee payment (in cash or from another credit card) if the card originally used for the purchase cannot be presented by the cardholder at check-in or when collecting the tickets, or in the case the original payment has been withheld or disputed by the card issuing bank.
Samas näiteks British Airways'i ega ka Turkish Airlines'i puhul ma ei suutnud sellist nõuet leida. Minule ka see teema täiesti uus. Pole kunagi ette tulnud (veel).
Minult on korduvalt küsitud Thai Airwaysi lendudel mida kasutan sageli, väidetavalt pidi see olema selle pärast, et ei kasutaks varastatud kaarti. Küsitakse check-in deskis, kui teha check-in online või automaadis, siis probleemi pole. Piletid olen ostnud reeglina firma kodulehelt kasutades Swedpanga deepedkaart plussi.