Sattusin eile Prantsusmaal väga ebameeldivasse olukorda. Olin puhkuse ajal Pariisis ning pidime tagasi lendama Eestisse Norra kaudu, lend oli Pariisist (Beauvais lennujaamast) Oslosse ja sealt edasi Tallinna. Lennujaam asub 79kg Pariisist kaugel ja buss, mis käib Pariisist lennujaama, sõitis bussijaamast 20 minutit hiljem, mistõttu jäime hiljaks pagasi äraandmiseks, kuid väravad lennuki peale olid veel lahti (jõudsime kell 8.30 lennujaama, kell 8.40 pidid väravad kinni minema). Pagasi vastuvõtmise kassa taga istuv teller hakkas uurima oma ülemuse käest, kas saab veel pagasit ära anda ning see võttis pisut aega. Kuna Ryanair'il on online check-in süsteem, siis olid meil boarding pass'id käes ja otsustasime minna lennuki peale ilma pagasita, et Prantsusmaalt ikkagi minema saada. Check-in'i olemasolu kontrolliv lennujaama töötaja pani pitsatid peale ja ütles, et võite minna lennuki peale, kuid vahetult enne turvaväravatesse jõudmist tuli meile vastu keegi teine lennujaama töötaja ja ütles, et me lennuki peale enam ei saa ja minge infokassasse ja vahetage kuupäevad ära. Ühesõnaga poole tee peal saadeti tagasi, kuigi väravad olid veel lahti. Infokassas pileti vahetuse eest küsiti 250EURi iga inimese pealt ja pagasi äraandmise eest veel 220EURi. Loomulikult loobusime sellest pakkumisest, kuid jäime ka lennukist maha ning pidime ära lendama Charles de Gaulle lennujaamast oma raha eest hoopis teise firmaga Helsinkisse ja sealt praamiga Eestisse.
Kes oskab soovitada, kuidas tuleks nüüd käituda selles olukorras, kus käes on meil boarding pass'id lennujaama templitega ning kus tänu bussi hiljaksjäämisele ja lennujaama töötajate alaarengule jäime lennukist ilma ja kes maksab kinni neid pileteid?
Olen tänulik igasugu abi eest!