Artiklis mainitakse, et Kiwi jma OTAd on lõpetanud Ryanairi piletite müügi: https://news.sky.com/story/ryanair-lashes-out-at-online-pirates-after-airline-removed-from-booking-sites-including-bookingcom-and-kayak-13041325?fbclid=IwAR1Xp4ckjexv3w7rzHg2t93Srmzs8Qgl4d8uxYYjq0pgxl_lwPJ2MAZQrHQ
Kontrollides Kiwi-t siis seal ikka oli nende lende. Võibolla on keelatud ainult UK-s müük. Kas on kogemusi viimasel ajal?
PS! Alati osta pilet otse lennufirma kodukalt
Sai just tuldud Ryanairiga Barcelonast. Meeletult jebitakse käsipagasiga. Tuuakse välja mingi sinine plekist kast kuhu siis inimesed peavad enda reisikotti sisse toppima, et kas ikka mahub. No kus ta siis mahub. Sisuliselt justkui ei tohigi midagi kaasa võtta. Tegelikult kiusati inimesi päris mitmeid. Mitte ainult see reis vaid ka Mallorcalt Barcelonasse tulles. Nii, kui tahad normaalse suurusega seljakotti 60 L võtta siis võid ennast värdjaks maksta. Seega odavlennufirmast ma küll ei räägiks- sama kirves nagu kõik teisedki. Piletid bronnisime juba novembri algusest ära ja tundus, et ongi kõik hästi. Negatiivsed üllatused algasid, kui 20.12.23 alustasime lennule regamisega. Selgus, et istekoha eest tuli hakata juurde maksma. Meil neid sõite oli ikka päris palju ja summa lennupiletite hakkas kohutava kiirusega paisuma. Kogu bronni tegime läbi bookingu. Mitte ükski Ryanairi lennuk ei suutnud õhku tõusta selleks ettenähtud kellaaja. Väikseim hilinemine oli 10 min. ja suuremad juba 50 min. Et jebite inimesi küll käsipagasiga aga see, kui väljalend igal pool pidevalt hilineb, siis siin firma probleemi ei näe.
Alandatakse! Vaadake, kuidas röövitakse! Mu pileti peal on kirjas, et kotis tohib olla 8 kilo jagu kaupa ja nüüd sunnitakse mind, vaest ja väetit oma ilmselgelt ülekaalus ja ülemõõdus olevat 60 kilo raamidesse toppima ja kaaluma. Kus on humaansus? Kus on vastutulemine ja inimlik suhtumine? Miks ma pean maksma, kui ma ei taha? Mulle on alati võimaldatud tujutsemise korral reeglitest mööda minna. Kuidas nad üldse eeldavad, et ma koti sinna raami sisse tõsta jaksan, see on ju nii raske! Aga ma alles näitan neile, võtan kõik linti telefoniga ja näitan Karenite Liidu kogunemisel kõigile liikmetele. Nad veel kahetsevad seda. Me teeme koos "Ryanair ei ole odavlennufirma" FB lehe ja nõuame, et nad loobuksid sellest ebaausast tiitlist.
srlsly, mees, loo oma lennufirma ja elu on lihtsam. anna kõigile tasuta pagas ja lenda ainult nii väikeste lennujaamade vahelt, kus liiklus on nullilähedane, sest siis pole sloti kaotamisest tingitud hilinemistega muret.
veigo, see oli asjalik uudis. Uudisterubriik on viimasel ajal aina paranenud, hea meel näha. Kui uudises kajastatud röövellikud tasud on tõesed, siis on väga hea, et Ryanair midagi ette võtab. Vahendajatel on liiga palju voli reisijaid kottida, imestan, et ELi tasandil pole veel midagi ette võetud.
Piletit ostes on ju kogu info olemas, mis selle raha eest saab. Ka pagasi suurus.
Üht pidi vaadates on täiesti ok,et salongipagasi kogust kuidagi reguleeritakse. Ma tahan ,et minu kott mahuks riiulisse ja keegi ei pressiks seda lapikuks oma kohvriga,mis on nii suur et ei mahu jõuga ka ära.
Teisalt on see Ryanairi tasuta lubatud pagas tõesti nii väike,et isegi läpakakott ei mahu mõõtudesse.
Mul oli täpselt vastupidine kogemus,ostsin salongipagasi juurde ja tegelikult kedagi ei kontrollitud.
Sain siis tünga vist?
Nii kahju, et sind lennule lubati. Sul olnuks siiski õppetundi vaja, et järgmine kord pagas kodus üle mõõta ja pudrumulk viksilt-viisakalt kinni hoida.
Sa sõimad töötajaid, kellel puudub igasugune seos otsustega pagasi reeglite täitmist kontrollida. Sama nagu kohvikus tudengist teenindaja kallal räusata, sest kook on liiga kallis.
Absoluutselt sõltumata sinu kogemusest lennukompaniiga või nende reeglitest on see äärmiselt nõme tegu iseenesest. Veel enam rääkida tagantjärgi filmimisest, 60L seljakottidest ja suurest kiusamisest.
Aga algse posti juurde tagasi tulles:
Momondo otsing leiab küll odavaid ryanairi lende aga ostmiseks lingid annab ainult OTA-de omad. Millest see tingitud on?
Martin, väga lihtne.
Klikk Momondost Ryanairi kodulehele annab täpselt 0 eurot.
Klikk Momondost OTA lehele annab rev share lepingu raames kokku lepitud protsendi ulatuses lennupileti müümise pealt saadud kasumist.
Osa "kasumist" pole alati isegi üks-ühele välja arvutatud, vaid põhineb eelduslikel kalkulatsioonidel, võttes muuhulgas arvesse nt 1000 broneeringu pealt saadud lisateenuste käivet OTA-le.
Ei hakka vast ülidetailseks minema, aga teatavate lihtsuste ja mööndustega võib nii öelda.
Muideks ma olen 2he käega selle poolt et Ryanair peedistab . Muidu ostetekse see pisike kott ja siis proovitakse suure seljakottiga ronida. Ja siis see seljakott ülesse paigutada .
Siis nendele kes ostsid 2 kotti pole lihtsalt ruumi enda pagas panna . Ja käib trall .
Muideks kõik need odavlennufirmad on vist eelne päev - norm hidasi enam praktiliselt pole ,
lisame kogu Lõuna EU hinnasurve suvel - ja tulemusena vist tuleb perega võta Aasia reisid või Türgi
Päris tihti reisin Ryanairiga ja viimastel aastatel ei ole üldse enam kogenud seda käsipagasi kontrollimist, kuni eelmise aasta septembrini, kui tulime Mallorcalt Stockholmi. Juba enne värava avamist hakkas töötaja rahva vahel ringi sebima ja palus suurematel kohvritel see raami sisse mahutada proovida. Üks reisija pidigi reaalselt ka juurde maksma - seda nägin küll esimest korda. Tüüp üritas vaielda, et "aga ta alati reisib sellesama kohvriga ja kunagi pole probleemi", kuigi see kohver oli tõesti 2x suurem kui lubatud.
Ei tea, kas pagasi kontroll oli juhus või on nad tõesti taas rangemaks muutunud?
Minul on seljakotiks Case Logic laptopi seljakott ja seni mahtunud kõik vajalik sinna. Siit minnes Läinud suht tühja kotiga ja tagasitulles mahutanud kõik ostud ilusti sisse. Kunagi on Wizzairiga lennates Inglismaalt tagasitulles ostetud ka kohver lisaks. Arvestasin sellega, ostsin Inglismaalt kohvri ja ostsin pagasit lisaks.
Viimasel paaril korral on Itaalias (Roma ja Bergamo) 1-2 mitme kotiga reisijat non-priority väravas maha võetud ja nukral ilmel nad oma 60 Eurot vms lisatasu maksnud, samas kottide suurus järjekorras pole kedagi huvitanud, aga see pigem tingitud sellest, et mõlemal juhul ajaga üsna kitsas olnud ja jäänud mulje, et erilist jaksu mingeid kontrolle teha neil pole olnud.
Momondo ei näita enam Ryanairi lende. Kuna Ryanair ise ei paku jätkulende, on ka OTA pakkumised kadunud ja oled sobivate lendude otsimisel omapead. Vaatan praegu veebruarisse PSA-RIX, justkui saaks üle Berliini, Gdanski ja Londoni, aga ühtegi ei paku.
Alternatiivina kasutatud azair paneb kõvasti segast. Väljumiste ajad ei ole korrektsed ja ka hinnad ei vasta tegelikkusele.
Kui see asi nii edasi läheb, kaotab Ryanair palju minusuguseid jätkulendajaid, kuna nende otsimine muutub üle mõistuse keerukaks.
jaanusm, google flights? Ja azair otsib küll, aga pead lennufirma lehelt enne üle tsekkama kui plaane teesd
Proovi korra 05.02.2024 PSA-RIX. Mulle ütleb, et lende ei leia.
Google fligths ei paku samuti ühtegi Ryanairi lendu.