Ryanairi lennupiletite hinnad 2019

Igal aastal on vedanud sügisel Ryanairiga lennates päikeseliste sihtkohtadega,aga sel sügisel lennud Tallinnast üle mõistuse kallid. Küpros,Malta edasi-tagasi 200 euro kanti. Muidu oleme ikka saanud 70-100 näole edasi tagasi vahemikus september-oktoober. Airbaltic on juba samas hinnavahemikus varsti ryaniga.Kas enam ei olegi lootust headele hindadele või olen midagi maha maganud? Piletid olen ostnud igal aastal 30 päeva enne väljalendu.

Ryanairi hinnapoliitika asjatundjad,millal oleks siis parim aeg pileteid otsida?

30 päeva on liiga hilja. 3-6 kuud on sweetspot.

200 eurot Küprose või Malta lennu eest üle mõistuse kallis?
Paphosesse on edasi-tagasi Tallinnast üle 5600 kilomeetri.
Ehk ühe km lennu hinnaks tuleb umbes 3.6 senti.
Mis sul autoga sõites kilomeetri hind tuleb? Või (riigi poolt suuresti subsideeritud) Elroni rongiga? 
Aga üle saja miljoni euro maksav reaktiivlennuk kahe kõrgepalgalise piloodi, pardateenindajate ja maapealse tugivõrgustikuga peaks reisijaid peaaegu tasuta vedama?

No tegelikult ilmselt poleks Ryanairil midagi ka turunduseesmärkidel peaaegu tasuta piletite vastu. Seda juhul kui reisijad ostaksid suures mahus räigelt ülehinnatud lisateenuseid nagu pagas, istekoht, söögid-joogid pardal (sh 10-eurose liitrihinnaga limonaad).
Eesti reisijate probleem on aga selles, et millegi eest maksta ei soovita ja pigem tekitatakse teema, et kas saab oma 3 cm lubatust suurema kohvri ikka kuidagi tasuta pardale smugeldada.

Kuskilt peab ju lennufirma raha teenima. Kui tulu liini pealt liiga väike, siis pannakse see liin lihtsalt kinni.

Eelmine aasta sain täpselt samal ajal augustis 21 päeva enne Ryanairiga Malagasse 55 euroga otsa, see aasta selliseid hindu enam sellisel ajal sinna polnud + uus kallim pagasipoliitika, saigi siis võetud hoopis Norwegianiga nüüd pilet. 

Eelmine aasta tundusid hinnad tõesti madalamad ja kuidagi ka laiema valikuga. Endal tekkis sama mõte peas, et Ryanairi ei tasugi enam soodsuse mõttes eelistada.
Muidugi jah, kuskil 2,5-4 kuud varem, siis saab parema hinnaga veel.

No võib öelda küll,et kallis,hetkelnisegi üle 200 sept-okt.

Eelmisel aastal maksin edasi tagasi kõrghooajal 70.-
Ja neid pakkumisi oli veelgi,mis jäid 100.- ringi. Minu arvamus on see,et ryanair ei ole kuidagi väärt 3 kordset ülemaksmist.
Londoni,Saksamaa,Poola lennujaamadest saab samadesse sihtkohtadesse palju soodsamalt.
Airbalticu puhul saan aru 200-300 eurot edasi tagasi hinnast,sest lennukid on uued ja mugavad,teenindus kõrgel tasemel jp.
Kuid vaielda ei viitsigi,uurisin vaid millal siis oleks parim osta pileteid Ryanairile,et oleks hinnavõit.

Puhka jalga karl vaino, 200 eurot ryanairiga küprosele on kallis.

@ Karl vaino

Tegu on siiski ülima odavlennufirma Ryanairiga, mitte Lufthansaga ja kuskil on piir ülemaksmise ja normaalse hinna vahel.

70 eurot on kindlasti ligi 3x vähem kui 200.
Aga pigem on see üle mõistuse odav Küprose lennu eest.
Mitte 200 pole üle mõistuse kallis.
Eeldada, et kui üks kord vedas ja sai sellise hinnaga lennata, siis peab alati niisugune hinnatase olema, ei ole realistlik.

Ryanair on börsil noteeritud äriettevõte ja neile kõige olulisem on ikkagi kasum. See võib tulla hinnalt, lisateenustelt või hoopis mingi kohaliku omavalitsuse dotatsioonist. Ent kui kasumit pole, pannakse liin kinni.
Kui Eesti turu konsensus on, et 3 ja pool senti lennukilomeetri pealt maksta on liiga palju, siis meil kauaks seda Paphose otselendu ei ole.

Vaatasin ka Ryanairi  Tallinn-Malta piletihinda, näiteks 3-10. oktoober oli 244€. Siis vaatasin võrdluseks Berliin-Malta hinda samadeks päevadeks, oli 440€. Pariis-Malta 244€. Varssavi-Malta 242€ (tõsi, Wizzair). Stockholm - Malta 87€. Ehk siis summa summarum on lennuhind Eestist enam-vähem Euroopa keskmine :-)

Juunis ostsin Maltale edasi  tagasi piletid kahele koos priority ja kindla istekohaga  288 euri.Mõtlesin ,et panen veel enne kui lõunapool ka jahedaks läheb kuskil varbad sooja vette likku aga selle raha eest saab küll ainult vastu kõrvu.Kui täna tahta samadel tingimustel ,päris trussikukotiga ei tahaks,oktoobri lõpus käia siis Maltale saaks 560 ja Küprosele 890 euri eest,pisut kirves,tuleb sobivamat hetke oodata ja selle rahaga peaks ka kaugemale saama!

Olgem ausad, Ryanairi teeninduskvaliteeti ja pohhuistlikku kliendipoliitkat silmas pidades on kõik üle 100€ piletid liiast makstud, tehku see kilomeetri hinnaks, mis iganes.  

Kui rääkida soojemast perimeetrist - Hispaania, Malta, Küpros, siis julgeks ikka arvata, et kuni 200 euri edasi-tagasi otsa eest on igati ok hind Ryanair'i puhul. Jätkem see teeninduskvaliteet sellise hinnataseme juures sinnapaika. Odavlennufirma valid sa ju peamiselt hinna tõttu ning et otse või kiirelt (või mõlemat) punktist A punkti B saada. Ajad südame kõvaks ja lendad... ;)

Näe 235ga saab Finnairiga juba New Yorki! :D 

Aga eks see ole see, et kui oled harjunud saama odavalt, siis on alguses raske rohkem sama asja eest hakata välja käima. Või, nagu siin foorumis on ka varem öeldud, lennatagi lihtsalt selle järgi, kuhu parasjagu hea hinnaga saab. :) Nii võib sattuda endalegi ootamatult väga põnevatesse kohtadesse.

Oktoobri lõpp on koolivaheaeg, lennud välja müüdud ja hinnad laes. Ise sai Küprosele piletid ostetud ikka hulk kuid tagasi, oli pisut mõistlikum hind. Küll veebruaris leiab jälle oluliselt odavamaid hindu Küprosele-Maltale. 3h otselennu puhul ei näe sellel teeninduskvaliteedil nüüd nii suurt lisaväärtust, lastega lennates otselend kindlasti eelistatum kui parema lennufirmaga ümber istudes. Ryanairiga ikka mitu korda lennanud, kogu aeg on nad suutnud lennukid välja müüa, eriti tühje kohti ei ole kunagi täheldanud.

Vaatasin siis ka huvi pärast Varssavist väljuvaid Ryanairi lende. Seni oli mulle suvel silma jäänud, et kõige odavam oli Ryani piletid osta Varssavist ca kuu aega ette - siis oli näiteks võimalik Itaalias ära käia ca 70-80 eur eest (lennata reede õhtul RIminisse ja tulla pühapäeva õhtul Bolognast tagasi).
Vaatasin praegu oktoobrit. Näiteks nädalaks Korfule (lennud on kord nädalas - saab oktoobri esimesel nädalal lennata 110 eur eest. Jordaaniasse (reedest esmaspäevani)  on pilet 107 euri, Napolisse (neljapäevast neljapäevani) on pilet 83 euri.

Ehk siis - midagi odavat leiab ja soodukaportaalidest ikka jäävad silma pakkumised minna kuhugi edasi - tagasi 15 euro eest. Siiski need on minu meelest totaalsed juhuleiud ja kampaaniahinnad või siis viimase hetke piletid. Tavalises olukorras sellise hinnaga pileteid on raske saada, kusjuures minu meelest meie kliimavööndis (ma ise elan Poolas, aga ega siin palju soojem pole) ongi piletid just kevad-sügisel kallimad, sest siis tahaksid kõik kuhugi päikese kätte saada. Poolast oli igatahes suvel oluliselt odavamaid pileteid leida :)
Ei maksa üliodavate Ryanairi piletite otsijaid maha teha. See on firma enda äriplaan - müüa meediareklaami ostmise asemel alla omahinna pileteid reklaami otstarbel, maksta mõningatele reisijatele lendamise eest peale.
Need reklaamhinnad eksisteerivad nagunii, sõltumata sellest, kas sihtkohas on piisavalt maksejõulisi kliente, kes ostavad kasumit toovaid pileteid.
Kui kasumlikke lendajaid pole, siis jah, liin suletakse. Aga alati jäävad reisijad, kes otsivad ainult neid mõnda pealemakstud piletit igas lennukis ja kes normaalse hinnaga üldse ei lendagi. See on samasugune hobi nagu veahinnaga piletite otsimine.

200€ Ryaniga on kallis. Kvaliteedi all pidasin silmas, et vaid Ryanil on samal broneeringul istekohad garanteeritult kõik eraldi, teistel seda anomaaliat ei ole täheldanud. Alles hiljuti kogesin, et Ryanil on täiesti pohhui, kui teine lend tõstetakse esimesest varasemaks. Teised odavlennufirmad vähemalt suhtlevad viisakalt ja tunnevad kaasa, kord on isegi esimese otsa piletid väikese raha eest ümber vahetatud, Ryan lakooniliselt kirjutab, et nemad ei vastuta millegi ega kellegi ees mitte millegiga, piletite ümbervahetamine oli kaks korda kallim, kui uute ostmine jne. Seega lendan nendega ainult siis, kui hind alla 100€. 

Airbalticu puhul saan aru 200-300 eurot edasi tagasi hinnast,sest lennukid on uued ja mugavad,teenindus kõrgel tasemel jp.


 AirBaltic on täna üsna samasugune odavlennufirma nagu Ryanair - random istekoht, range pagasipoliitika jms. Lennukid on mõlemal uued. Tegelt kui lendama hakkad ja lisad juurde ostad, siis AB hind läheb ikka karmilt üles võrreldes Ryaniga.

Wizzair, Eazyjet, Ryanair, Air Baltic jne kõikidel on random istekoht, kuid mul on küll reaalselt ainult (ja iga kord) Ryanairiga juhtunud, et keegi ei istu kõrvuti, kas 2 või 15 inimest, check in kas kohe avanedes või viimasel hetkel. 

Huvitav, kordi Ryanairiga lennatud ja alati sama broneeringul oleme saanud kõrvuti istuda. 

Samas tõesti pole Maltale või Küprosele ka nendega lennanud.

Miks te neid lende Tallinnast vaatate? Kui elate Tallinnas siis ehk mingi point, aga terve Lõuna-Eesti lendab Riiast. Lende kordades rohkem ja hinnad palju odavamad. Kalkuleerige natuke, ehk mõistlik Lux Express Tallinn - Riia-Tallinn + lend Riiast. Ise Tartust käies pole suurt vahet kuhu autoga minna Riiga või Tallinnasse.