Shuttle Tartust Tallinna lennujaama

Tere!

On kellelgi kogemusi Tartaline pakutava shuttle teenusega? Kas tõesti jõuatakse Tartust lennujaama 2 tunniga? Tegemist on varahommikuse lennuga ja jõudmine lennujaama peaks olema üsna täpselt. Kuna viivitus võib maksma minna terve reisi, siis olen pisut ärevil..

Tartu kesklinnast on Tallinna lennujaama 181 km. Ilma liikluseeskirju rikkumata pole 2 tunniga kuidagi võimalik kohale jõuda.

Google maps kinnitab, 2tundi 8minutit, praktikas pigem alla 2 tunni, kui muidugi libe või udu, siis üle 2tunni

Nad arvestavad lennuga, millele plaanid jõuda. Üldiselt on buss Tallinnas alati pigem enne kodulehel lubatud 4.50-t. Pole ise sellega Tallinnasse sõitnud, aga olen korduvalt kohtunud sellega hommikul Tartust tulnud inimestega ja enamasti on nad juba 4.30 ja 4.45 vahel lennujaamas olnud.

ViaMichelin nii optimistlik pole: Tartu Väike-Turu 6 kuni Tallinna lennujaam, 182 km ja 2 tundi 57 minutit. Eks tõde ole kahevahel, Google tõenäoliselt ei tea, et 110 on Eestis hooajaliselt ja ViaMichelin arvab, et novembris tuleb libeduse tõttu sõita alla lubatud kiiruse.

Mina loen nende kodulehte, kus nad ise kirjutavad: Airport Shuttle alustab hommikuti Tartust sõitu arvestusega, et jõutakse Tallinnast alates kella 6:00 väljuvatele lendudele, võttes eelnevalt lennureisijad peale nende soovitud aadressidelt Tartu linnas ning selle lähiümbruses. AirportShuttle viib reisijad esimestele Tallinnast väljuvatele lendudele (Helsingisse, Frankfurti, Amsterdami, Brüsselisse, Kopenhaagenisse, Riiga jm.). Tallinna Lennujaama jõuab Airport Shuttle umbes kella 4:50 ajal, jättes piisava ajavaru varahommikul väljuvatele lendudele registreerimiseks.

Kust teemaalgataja loeb välja, et kahe tunniga on nad Tallinnas?

Ma saan ka aru, et neil on saabumisaeg, väljumisaeg seevastu varieerub. Järelikult ei ole mingi vajadust täpselt kahe tunniga kohale jõuda.

Väljumisajaks teatasid nad mulle 02.40, mis jätab 2-2.10h kohale jõudmiseks.

usiiL, sa mõtled üle.

Oluline on, et nad lubavad olla lennujaamas 4.50
Ja loomulikult on võimalik jõuda sinna 2H-ga, küll vaid liikluseeskirju rikkudes...
Kui su lennuk läheb 5.30, siis ma muretseks

Mina bronniks bookingu kaudu Tallinnasse öömaja kui tuttavad vms majutada ei saa ja läheks hommikul lennujaama taksoga. Jääb muretsemine ja liigne närvikulu ära :)

Arirlix OÜ väljub e-p 2.30, Tallinna lennujaamas 4.50. Kas see on midagi muud? Pigem vist liinibuss?

Airport Shuttle/Tartaline töötab jah põhimõttel, et jõuaks esimestele hommikustele lendudele, mis üldiselt sealt 6 paiku hakkavad minema ja olles ise mõned korrad seda teenust kasutanud, olen alati rahule jäänud.
Airport Shuttle siis teenus, mis hommikul (öösel) võtab su Tartust kodu juurest koos oma kodinatega peale ja viib otse lennujaama. Maksab 20.-, aga kui hakata mõtlema taksosid, majutusi jms, siis igal juhul tuleb odavam öisel ajal liikumiseks. Sõidavad nad kiiresti, sest öösel liiklus minimaalne, aga jah ma päris halbade teeoludega pole sõitnud.
Ja saab registreerida ka Tallinnast tulles, et lennujaamast võtavad peale (õhtustele lendudele, aga max ootavad kuni 01.00 öösel) ja viivad Tartus koduni. Tasumine käib sularahas ja reklaami nad väga ei tee, sest nagu ma olen aru saanud, seda pole vaja, neid leitakse üldiselt ise üles. Koduleht neil ka, teatakse siis kui Tartaline või Airport Shuttle.

Aga kui mingeid kahtlusi on, soovitan otse kontaktnumbrile helistada ja läbi arutada, et selline mure on.

See Arilix on tavaline liinibuss. Hind veidi odavam, aga pead ise bussijaama minema.

offtopic aga lugedes kasutaja Strigiformesi postitust tekib kuidagi tunne, et ta on kuidagi selle Tartalinega seotud.

on seal vahet? Kas Nile Delta postitusi lugedes ei teki tunnet, et ta on asjaga kuidagi seotud? :D

Ega tegelikult ei ole vahet. Lihtsalt harva kohtab selliseid sisukaid ja üdini positiivseid kommentaare :)
Nile Delta puhul kahtlustan, et tegemist võib olla Egiptuse turismiagentuuri agendiga.

2 tundi selle trassil ja vähese liiklusega ei nõua erilist liikluseeskirjade rikkumist. Lihtsalt teiste sabas jõlkudes ja loodust nautides kulub jah rohkem. Kiirust üle 100 km/h ei lase ja 70 märgi piirkonnast lähed 72-75 läbi. Ning ei pea hullu panema. Kui juht tunneb teed, siis lihtne jõuda. Talvel ja libedaga tuleb tõesti natuke aega juurde.

kella 12 paikku südaöösel startides 2 raudtee vahelt otse viaduktile ja sealt mööda ringteed 1.56 täpselt lennujaama, kiirus kuskil +10 lubatust ja iga sõit on kas minnes või tulles kuskil mõni ment trassil töllerdanud, aga alati on tegelenud kellegi teisega

Kui nad lubavad kl 4.50 kohal olla ja kinnitavad, et jõutakse kl 6 hommikul väljuvatele lendudele, siis iseenesest võib sellest välja lugeda, et see on konkreetse lepingu sisu ja seega kui tegelikult ei jõuta, siis vastutavad nad mittejõudmise eest.
Aga - see toimib ainult siis, kui lepingutingimustes pole vastupidi kirjutatud. Seega, loe hoolikalt lepingutingimusi, sh nn fine print´i. Kui seal välistusi pole (v.a. muidugi ettenägematud asjaolud ehk force majeure), siis põhimõtteliselt ei ole muretsemiseks justkui põhjust.
Kindlasti mina soovitaks ka oma reisikindlustusega seda üle täpsustada, kas nad loevad seda piisavaks ajavaruks ja sobivaks planeerimiseks.