Viimased kommentaarid

Sõltub, palju keegi riskib Itaalias rendiautot kasutada. Kui liikuda maastikul, siis on mõttel jumet, samas Itaalia linnades rendiautoga liikumine tundub minu jaoks veidi hull mõte olevat. Hiljem võid veel mitu kuud tagantjärele maksta trahve, mille rendifirma Su krediitkaardilt maha võtab. Ja püüa siis itaalia keeles neid otsuseid vaidlustada.
Tegemist on muidugi minu subjektiivse arvamusega, mis ei tähenda, et auto rentimine läbinisti halb mõte on. Tuginen oma arvamuses vaid tuttavatega juhtunule.
Tegelikult tahtsin hoopis ütelda siin seda, et kunagi vaatasin enda jaoks välja variandi, et Veneetsiast San Marinosse peaks saama üsna soodsalt ja mugavalt, kui liikuda rongiga Riminisse ja sealt juba mitte kaugele San Marinosse viivad Riminist bussid.

Pildistamine on lubatud, seda ei tohi reeglina teha vaid tõusul ja maandudes. Mul on palutud kord maandumise eel see ära panna käest.

Kaamera võib kaelas olla, selle kohta pole täna veel märkust tehtud, eraldi fotokotti aga lisaks käsipagasile kaasa võtta ei ole lubatud, eriti kui on tegu odavlennufirmaga. Nende eesmärk on iga lisa pealt võimausel raha küsida.
Olen näinud, kuidas reisijatel on kästud nii väikesed fotokotid kui ka naistel käekotid suruda sellesse käsipagasisse. Kui ei mahu, tuleb tasuda lisatasu ... ja see on soolane. Seega pead arvestama selle võimalusega, et lennuväravat läbides kästakse sul see kõik ühte käsipagasisse suruda. Võib juhtuda, et kontroll on leebem, sellega arvestada aga ei tohiks.

Ei oska öelda, kas lennujaam on öösel lahti, aga hiljuti seal viibides tekkis just sama mõte, et kui vaja peaks olema, kas seal saaks hädapärast ööbida. Seal ringi vaadates jõudsime selgusele, et paar pinki on tõepoolest seal ühes nurgas olemas, kuid samas tekkis ka mõte, et seal kehtib vist reegel - kes ees, see mees, kuna neid pinke on tõesti vaid mõned.
Mina sellele variandile eriti ei panustaks kui ei satu sinna just päris öösel. Seal üldse mitte kaugel - Weezes on olemas ka korralikke öömajasid. Ja bussid käivad iga tunni järel.

Mnjah, ... see tähendab seda, et enne loe ja siis kraaksu. Lugesin nüüd teksti mõtestatult läbi ;)
Vähemasti suutsin teemat kergitada, niigi palju minust kasu :)

Jäin nüüd oma soovitusega vist juba hiljapeale aga 2011 novembrikuu kogemuse najal soovitan rongipiletid osta vaid raudteejaama kassast. Ise reisisime Weezest Frankfurt Maini. Kodus interneti kaudu rongipileteid vaadates tundus hind üsna korralik (44 euri või midagi sinnapoole), kuid kuna see tuli odavam rendiautost, otsustasime siiski rongi kasuks. Pileteid me ette ära ei ostnud. Rongijaamas leidsime ka inimese, kes kohapeal pileteid müüs ja palusime kõige odavamat piletit. Üllatuseks saime pileti hinnaga 18 euri nägu. Piletiga trükiti kaasa veel marsuut, kus ümber istuda, et millisele perroonile rong saabub ja milliselt uuele rongile istuda. Kõik sujus ja meie üllatuseks oli marsuut punktipealt sama millise meile pakkus kõige odavama variandina internetis DB kodulehe piletimüük, ainult vahe piletihinnas oli märgatav.
Mõned päevad hiljem kui plaanisime tagasisõitu Frankfurtist Weezesse. Katsetasime rongijaama piletimüügi automaadist taas valida kõige odavamat marsuuti, saime taas hinnaks 44-46 euri nägu. Otsustasime siis veelkord proovida õnne piletimüügi kassas, kust taas pakuti piletit hinnaga 18 euri. Püüdsime oma pea olematu saksa keelega inglise keele abil pärida aru, miks piletimüügi aparaat ukse taga või piletimüük internetis meile pakub kaks korda kallimat piletit, ehkki loogiline oleks, et eelmüük internetis peaks olema ju soodsam, siis sellele meile vastata ei osatud. Sellest kahekordsest kogemusest õppisin nii palju, et tulevikus ma ei julge küll Saksamaal rongiga liigeldes piletit kusagilt eelmüüügist osta ning ostan pileti koha pealt jaamast. Raskendatud on see muidugi juhul, kui sõit toimub öösel, sest eks need jaamad ka suletakse ööseks, kuid sellegipoolest mõtlesin oma kogemust siin jagada. Võibolla on siin ka keegi teadjam, kes suudab selle fenomeni lahti seletada, miks kaks täpselt ühesugust marsuuti, samade ümberistumistega, on pea kahekordse hinnavahega (internetist pileti ostmise kahjuks), olgugi et mõlemal juhul on sooviks olnud kõige odavam hinnaklass.

Et mis viie päeva pärast juhtub? Hakkame auhindasid jagama või läheb pildi muutmise võimalus igaveseks lukku? ;)

Hiljutine kogemus Liverpooli lennujaamast.
Sõltumata sellest, kas olid eelnevalt oma käsipagasi toppinud sinna raami või mitte, toimus enne lennukile pääsemist protseduur, kus lennusaatjad käisid papist käsipagasi mõõtu kastiga, mis oli alt küljest lahti ja asetasid selle kasti iga vähegi suurema või laiema pagasi peale ja pagas PIDI sinna karpi ära mahtuma ... kellel see ei mahtunud käsutati ilma vastuvaidlemata rivist kõrvale astuda. See oli üsna närvekõdutav hetk enne seda kontrolli, kus igaüks üritas oma pagasit kas õhemaks või madalamaks vormida.
Kuna ei ole seda enne kogenud, olen küll näinud, et käsutatakse pagas asetada sinna metallraami ja see on ka kõik, .. sinna pressitakse ikka see pagas reeglina kuidagi ..., kuid sellist pappkarbiga mõõtmist pole ma enne kogenud. Usun, et Ryanairi puhul võib selline kontroll levida tulevikus ka massiliseks. Seega on mõistlik siiski varakult veenduda, et Su käsipagas on tõepoolest õigete mõõtudega.

Olen samuti näinud, kuidas Berliinis üks reisija pidi korduvalt tõestama check-in'is, et tema spordikott mahub etteantud mõõtudesse. Püüdis ta seda nii- ja naamoodi sinna raami sisse suruda.
Viimase aasta kogemused näitavad, et reeglite järgimisel ollakse kõige rangemad Berliini lennujaamas.

Ei ole seni kasutanud ühtegi eelloetletud broneerimissüsteemi Eestis.
Ei saa aga aru, miks on oluline nimelt eesti broneeringusüsteem?

Kahtlustan, et tegemist on kellegi kursusetööga või uuringuga eesti broneerimissüsteemide kohta. Kui nii, siis oleks seda ilus öelda. Siis on ka vastajad ehk vastutulelikumad.

Ei tahaks, et lõppu jääb kõlama natuke vigane seletus silla kohta.
Elizabeth on lisanud lingi ja tal on põhimõtteliselt ka õigus, natuke küll parandan teda.
Ohete/Õhkamiste sild ühendab vana vanglat ülekuulamisruumidega Doodžide palees, ehitatud 1600 kuni 1603.
Legend järgi oli vaade ohete/õhkamiste sillalt viimane vaade imeilusale Veneetsiale, mida süüdimõistetu nägi enne nende pikaaegset vangistust.
Tegelikkuses olid inkvisitsiooni päevad ja kiirhukkamised silla ehitamise ajaks juba möödas ja kongides palee katuse all olid enamuses lühiajalise kinnipidamise tähtaja saanud kriminaalid.

Kohalik legend ütleb, et armastajad võivad kindlad olla oma igaveses armastuses, kui nad suudlevad päikeseloojangul gondlis selle Ohete/Õhkamiste silla all.

Ka kõige tervemad inimesed võivad haigestuda või arstiabi vajada ootamatult, seetõttu ei ole see paarisaja kroonine väljaminek kindlustuse kokkuhoiu pealt mõtekas. Minu soovitus on kindlustus ära teha, muidu võivad hiljem väljaminekud mitmekümnekordseks paisuda.

Ka mul on võrdlusmoment vaid Barcelona Aquariumiga.
Kui sa pole varem mujal käinud, siis on Helsingi Sealife igati külastamist väärt. Isiklikult arvan, et Barcelona Aquarium on kordi etem ja mitte vaid jää tõttu, mida seal tõepoolest pingviinide väljapaneku juures katsuda saab. Ka mitte seetõttu, et külastasin samuti Barcelona Aquariumit enne Helsingi Sealife. Lihtsalt kogu väljapanek on on huvitavam ja rikkalikum kui Helsingis. Ka Helsingi haid on Barcelona haidega võrreldes haipojukesed...
Küll aga ei taha ma selle jutuga Helsingi Sealife maha teha, kuna see väärib igatahes külastamist, kui sa ei plaani just lähiajal mujale minna.

Sarnase küsimuse kohta ühe teise lennufirma kohta sain kunagi lennufirma esindajalt vastuse, et kui lennufirma müüb sedasi pileti, siis on see võimalik. Kui see võimalik ei oleks, siis ta piletit ei müüks.
Eeldan, et tegemist on lennuga Tallinn-Kopenhagen vahepeatusega Riia ja vastupidi. Et sa ei ole ise kombineerinud aegasid kahest erinevast lennust.

Pagasi annad siis Tallinnas ära ja see rändab ise lõpppeatusesse ilma, et seda peaks vahepeal Riias enda kätte võtma. Sel juhul peaks ligi 2 tunnist tegelikult jätkuma.

Mis tähendab kinni? kas pole vabu ruume saada või päris kinni pandud? Ei leidnud ma küll mingit viidet nende kodulehelt, et nad suletud on ... kui pead silmas, et Sinu poolt soovitud ajal pole kohta saada, siis sellega on paraku jah selline häda, et mida hilisemaks sa hotelli broneerimise jätad, seda väiksemaks ja kallimaks muutub valik ... aga nii on see ka lennupiletitega.

Lennujaamast linna saamise kohta kirjutasin siin
http://www.trip.ee/node/34126#new

5 päeva sisustamise kohta enda eelmise aasta reisist kirjutasin siin
http://www.trip.ee/node/36303

Öömajast kirjutasin siin (ilma kasutajanimeta, 27 juuni, 2007 - 09:55
Soovitan Hotel Climent)siin
http://www.trip.ee/node/14640

Võibolla tõesti, et tegemist oli ebaõnnega ja lihtsalt halbade juhuste kokkusattumisega, ehkki tegemist ei olnud viimase hetke lendudega, püüdsin piletit osta juuni algusesse.
Kahju ainult, et telefoni kaudu info töötaja mulle seda seletada ei suutnud, oleksin nõus olnud vajadusel ka kuupäevasid nihutama.
Rõõm kuulda, et selle lennufirma puhul pole veel kõik kadunud ;)

2007 a mai keskel ujusin Barcelona rannas meres, vesi oli juba päris mõnus, rand rahvast täis. Arvan, et juulis saad igal juhul ujuda, kui ikka mere äärde satud.

Oled järjekordne reisija, kes soovib, et kõik ette ära tehtaks.
Kui Sa ei suuda isegi omale lennupiletit leida, võttes arvesse eelnevaid foorumi postitusi, siis soovitan tulevikus reisida VAID turismifirmadega, kes kõik ära korraldavad. Ma ei kujuta ette Sind omal käel reisimas.
Ei julge eriti soovitadagi otsida lende ümberistumisega ... nii saaks Ryanairiga lennata Riiast Liverpooli kaudu Barcelonasse, kui kuupäevad paindlikumad oleksid. Samuti eeldab see enne Riiga saamist.
Minu meelest on ka Easyjetiga Berliini kaudu lendamine odavam Sinu pakutud summast, millele lisandub muidugi ööbimise raha.

Samas soovitan kõigil jätta alati lennupiletite muretsemine viimasele hetkele, sest siis on alati võimalik siin hõikuda, et kas keegi aitab odavalt kohale.

Ära võta seda eelnevat rünnakuna oma isiku vastu, pigem soovin juhtida kõigi tähelepanu sellele, et internetis on kõigil samasuguseda võimalused ja minu meelest ei ole see foorum siin mõeldud piletikassaks. Selles aitavad sind siiski reisi ja lennufirmad.
Küll võib ost-müük rubriigis küsida, kas kellegil on müüa ... mitte kas keegi aitab Sinu eest otsida.

Kirjutasin ehk liiga pikalt, lihtsam oleks olnud teemat ignoreerida või vastata sinu küsimusele - Kas keegi teab, kust veel mõtekas otsida??? - lühidalt ja ausalt - INTERNETIST

Otsisin ka ise Ateena ümbrusest midagi sellist ja ainus, millele mandri-Kreekas sattusin oli see http://en.wikipedia.org/wiki/Waterland_(water_park)

Probleem selles ongi, et kõik on kodulehel justkui olemas ja ostetav kuni hetkeni, kui hakkad tegelikkuses piletit ostma ja oma andmeid sisestama(Vähemasti minuga oli see sedasi). Soovisin piletit osta juuni algusesse. Oma andmete lisamise ja kinnitamise käsu peale sain teate, et seda toimingut ei saa hetkel teostada.
Kui olin mitu päeva piletit osta proovinud, siis alles seejärel helistasin neile ja kuulsin seda, mida ma poleks tahtnud kuulda...

Minu esimene mulje oli negatiivne, ja seda ajal, mil nad kuulutavad, et soovivad saada Baltikumi juhtivaks lennundusfirmaks.
Reklaamivad lende, mida nad reaalselt ei teosta ...
täpsemalt öeldes, oli kodulehel väljas võimalus osta lend Tallinn-Milaano-Tallinn, ümberistumisega 45 min Vilniuses, hind ka väga soodne. Kahtlesin küll, kas 45 minutiga on võimalik ümberistumist teostada, nende esindaja Eestis Estair kinnitas aga, et kui nad pileti müüvad, siis peab see võimalik olema.
Piletit ostma asudes seda aga ei olnud võimalik teostada, sain igasuguseid teateid. Võtsin ühendust kodulehel oleva infotelefoniga Leedus. Sealt sain esiteks teada, et infot jagav neiu ei räägi ei inglise ega vene keelt, peamiselt vaid leedu keelt.
Kõiki kolme keelt segamini purssides tehti mulle selgeks, et otse ümberistumisega Milaanosse ei saagi, et ma peaksin hoopis Vilniusesse lendama ja siis võin soovi korral järgmine päev Milaanosse edasi lennata.
Tänasin vaid meeldiva võimaluse eest ja sealt meie teed lahku läksid.

Ehk nad ka arenevad ja tulevikus on koostöö nendega meeldivam.