Soome odavlennufirma hakkab sind kaaluma
veigo
veigo
6. veebr 07:20

Soome odavlennufirma, mis on kohati tuntud ka Finnairi nime all, on välja tulnud järjekordse reisijaid peedistava algatusega. Ei, Finnair ei paku sulle konkurentsivõimelisi hindu, nad tahavad sind selle asemel kaaluda.

Kui meil võiks üldiselt olla tänu geograafilisele asukohale olla igati põhjust Finnairi edule kaasa elada, siis see, mida Finnairi juhtkond viimastel aastatel teeb, on täiesti mõistetamatu.

Muidugi pole eestlased Finnairi vaatest mingid inimesed (võiks isegi küsida, miks te üldse lendate siia?), aga midagi on selle lennufirma juhtimises vist väga mäda, kui me lendame Euroopasse alati pigem Riia või Frankfurdi, kui igas mõttes külma Helsingi kaudu.

Veigo, see on nüüd küll pisut äpardunud tooniga uudis.

Finnair kaalub suvalist valimit reisijaist koos käsipagasiga, sest neil on vaja mingisugusele Soome bürokraatiale järgmise viie aasta "keskmise reisija kaal" edastada.

Antud numbrit kasutatakse lennuki kaaluarvutustes, millel on turvalisuse kohalt oluline roll.

Seega - Ei, Finnair ei peedi lihtsalt reisijaid, nad on sunnitud neile antud nõudmised täitma.

OMAATil on pisut tasakaalustatum uudis: https://onemileatatime.com/news/finnair-weighing-passengers-helsinki/

10
1

Pange aga lisamaks suurematele inimestele. Minu BMI on igati normis ja perearst on rahul, aga 100+ kg läheb skaalale ikka.

Ma ootan huviga, millal bussipiletid lühematele reisijatele kallimaks lähevad, sest nende jaoks on vaja käsipuudele rihmad paigaldada - ära ole selline kämbu, söö putru ja ulatad ka ilma.
Redelimaksu võiks kehtestada, sest normaalse inimese siruulatus on ju vähemalt 2.50.

4
6

Ma küll ei saa Finnairi kallal nuriseda. Antud aktsioon on vabatahtlik, anonüümne, väga hästi põhjendatud ja selgitatud. Täiesti arusaadav on ka viimasel ajal tehtav käsipagasi kontroll, kuna üldjuhul lendame Helsingi vahet väikse propelleriga kuhu ülegabariidilne pagas lihtsalt ei mahu ei üles riiulisse ega istme alla. Klienditeenindus on reaalselt kättesaadav võrreldes teistega. Suur eelis see, et Tallinnast on palju lende ja kui miski muudatus või tõrge on lootust päris kiiresti koju või sihtkohta saada teise lennuga. Eks kõige õnnetum on see lend enne keskööd Tallinna suunas. Kui mõni Helsingisse saabuv lend hilineb ja sealt keegi lendamas Tallinna, siis keset ööd ootab kogu lennukitäis. Minul nii iga teine kesköine lend selline olnud.

5
0

Väga piinlik lugeda nii negatiivse alatooniga ja valesti kirjeldatud uudist. Selgelt on öeldud, et kaalumine on vabatahtlik, isiksustamata ja vajalik Soome Lennundusameti vms jaoks.

Ja see, et sa ise Riiast lendad (istud kaks korda ümber, et Euroopast kaugemale saada, tore), ei tähenda, et Finnairi 6 TLL-HEL lendu päevas kuidagi tühjemad oleks.

7
0

Tegelikult on kõigil lennuki kaptenitel õigus lasta reisijat turvalisuse huvides kaaluda. Seda siiski ei tehta, sest see kisa mis siis tuleks....

Aga kui mingi anonüümsete õgardite kollektiiv peaks tulema ja istuma kõik ühel pool, siis tõstetakse nad tasakaalu huvides pisut ringi.

0
0

Jah, see oli teadlikult väga äpardunud uudis. Finnair on juba aastaid teinud kõik, et nedega lendamine oleks kas väga kallis või siis vähemalt ebamugav. Finnair on kõik, mida Soome pole. oot....

8
6

Kuigi minu aastatepikkune Finnairi vaimustus langeb sama kiirelt, kui minu kliendistaatus ja Finnairi uuendustega kaasnev teenindustase, tuleb seekord siiski tunnistada, et see kaalumine on jah vabatahtllik, anonüümne ja seotud pigem ohutuse ja regulatsioonidega.

4
0

Lõpetage ära see Finnairi odavlennufirmaks nimetamine.

"Soome odavlennufirma, mis on kohati tuntud ka Finnairi nime all..."

Kas see peaks naljakas olema? Minu jaoks on see mingisuguse madala intelligentsi tasemega inimesi nali, kes ainult ise oma naljade üle naerab. Trip.ee üldiselt normaalne reisiteemaline foorum olnud, aga viimasel ajal asjad (eriti siin uudistes) väga väga allamäge läinud. Autor arvab, et kirjutab oma arust naljaga pooleks, aga naljast peale ta endi keegi aru ei saa.

Üldiselt ei soovi seda foorumit isegi enam lugeda, kunagi oli normaalne, nüüd kõik selliseks mitte üldse akadeemiliseks ära läinud, umbes nagu põhikooli õpilane koos oma naljadega kirjutaks neid uudiseid. Võtke seda kui konstruktiivset tagasisidet.

2
20

Ma saan küll Finnairi naljast väga hästi aru ja kõige kurvem, et see on pigem tõsi, mitte nali.

Henry086, infoks sulle, et selline põhikooli tasemel teismelise ülbitsemine jätab sinust endast veidi lollaka mulje, sa tead lennundusest ainult mingeid paberi-stereotüüpe ja suht allakäigutrepil oled oma puritaanlike vaadetega.

16
2

Kütust tangitakse lennukisse selline kogus, et see kogu kupatusega punktist A punkti B jõuaks. Kusjuures lennuki kogukaal on üks suht oluline tegur ja ülearust kütust pole ökonoomne kaasas vedada. Äraantav pagas kaalutakse ja selle kaal on teada. Inimesed elavad aga üha paremini ja ülekaaluliste osakaal muudkui kasvab. Vanad normid keskmise lennureisija kaalu kohta enam ei kehti. See on fakt, et keskmine kaal on suurenenud, vaata või vanemaid dok.filme ja võrdle neid tänapäevastega. Võiks ju teha näiteks 2-3-kuulise eksperimendi, ilma isikustamata, kõik reisijad koos käsipagasiga kaalu pealt läbi lasta. Kui hakatakse kaaluma vaid vabatahtlikke, siis pole sel tegelikkusega mingit pistmist. Turvaväravat läbides oleks ju lihtne samaaegselt ka kaalumine teha.

7
0

Sellist kaalumist on juba 2008. ja 2022. aastal tehtud ja keskmine mees kaalus viimati 82,2 ja naine 67,5 kg ning erilist kaalumuutust 14 aasta jooksul polnud toimunud. Ja sellised numbrid võtavad praegu lennufirmad ka aluseks reisijate massi arvutamisel.

1
0

Vihased Briti paksud ristisid Finnairi juba "Thinairiks".

0
0
Uut Gauja rahvuspargis Lätis
Gauja Rahvuspark
Sisuturundus
Uut Gauja rahvuspargis Lätis
Kuidas muuta reisifotod unustamatuteks mälestusteks?
PrintMeEasy
Sisuturundus
Kuidas muuta reisifotod unustamatuteks mälestusteks?
Lennupakkumised
Foorum
Reisikaaslased