trip-krainetrip-ukraine-dark
Airasial London-Kuala Lumpur liin

Kõigi odavfännide rõõmuks: 4000 EEK eest edasi-tagasi Londonist Kuala Lumpuri, oodata on ilmselt ka Malaysia Airlinesi soodushindu.

AirAsia X announce London launch

AirAsia X today announced it will be launching 5 weekly Kuala Lumpur - London Stansted from 11MAR09, marking the first European reach from the largest low-cost carrier in Asia.

Proovisin hindu ja vastab tõele... ja lennud ka Stanstedist ehk siis saab Malaisiasse ja Taisse sõita kokku 5000-6000 EEK/nägu kui Easyjetti kasutada... Lennupikkus ma vaatasin on 14 tundi Kuala Lumpur-London, huvitav kas sellel lennul tehakse ka siis vahepeatus kuskil indias vms.

Palju räägitud sellest juba pikka aega. Ja tasuks meenutada, et Air Asiaga saab KList igale poole Kagu-Aasias võileiva hinna eest.

London-Kuala Lumpur lennud on non-stop lennud. Lähem info AirAsia kodukal.

Kas need soodushinnad kehtivad ainult mingi teatud periood? Või on ka lootus neid jaanuaris soodsalt soetada? Tegin hetkel migni arvestuse kus Brisbane'i jõuaks mais välja 6500 krooniga:).

Tõsiselt lahe, aga ... kui tõenäoline on see, et AirAsiaga midagi juhtub, kui lennupilet praegu ära osta, aga lend on alles järgmise aasta juuni lõpus? Tean küll, et Bransoni põhjatu rahakott olevat asja taga, aga samas on majanduses olukord selline, nagu see on, jne, teisalt on see pilet tõeliselt hea hinnaga (aga kindlasti mitte nii odav, et ei lööks valusalt, kui midagi juhtub ja reis ära jääb). Kuivõrd nii odava lennuga firma endaga hakkama saab?

Eks see küsimus jääb vist vastuseta... :)

Et mõne tunniga on märtsiks enamus kõige odavamaid pileteid juba ära ostetud. Tasub muidugi lisada, et piletihinnale lisandub pagasitasu ja söök ning üht-teist ilmselt veel. Seega: odavlend ei pruugigi lõpuks olla väga odav lend. Abednego'le tahaks öelda niipalju, et väga tõenäoliseks ei pea seda, et AirAsia'ga midagi juhtub. Pigem arvan, et too firma tuleb üsna võimsalt kontinentidevaheliste lendude turule ja teeb teistel elu kibedaks. Malaisial, kus selle lennufirma kodu, on paljud asjad poolriiklikud, ja üheks trumbiks kohalik naftaressurss so. sellest tulenev sõltumatus maailmaturu kütusehinnast. Siin on mu meelest AirAsia'l mängimisvõimalus ja konkurentsieelis olemas, kui turgu ümber jagama hakatakse. Sest ega nafta igaveseks nii odavaks kui praegu ei jää. Pigem ikka sinna juulikuu tasemele tagasi tõuseb aasta-paariga.

Täna hommikul polnud enam lootustki miskit odavalt saada. Kuid lugesin varasematest uudistest, et plaan oli pidevalt odavat lennuteenust pakkuda euroopa-aasia vahel. Või see oli lihtsalt üks promo-pakkumine ja edaspidi on hinnaklass ikka võrdväärne teiste lendudega?

Mu arust Air Asial kogu aeg mingi promo käimas, vähemalt Tai siselendudel - üks kampaania lõpeb, teine algab... ma loodan, et selle liiniga samamoodi...

Soovitan soojalt, et kui vähegi kannatab lennake MA-ga ning saate nautida I klassi teeninduse, menüü ja joogikaardi mõnusid Economy klassis mida ei paku ükski Euroopa ja Lumpuri vahel non-stop kurseeriv lennufirma, sh lendab MA Londonist kauglendudel äärmiselt mugava (ja ruumika) B747-ga. Hind Londonist edasi-tagasi on ainuke, mis Euroopast lennates jääb hinnaklassi 12-14 tuhat EEK-i. Lennuajad on väga normaalsed, soovitan valida mõlemal suunal hilisõhtuse väljumise. Oleme käinud MA-ga 2x ning veebruar 2009 on ees kolmas kord.

Mis AirAsiasse puutub, siis seda soovitan soojalt kasutada Malaysia-Tai-Indoneesia vahelistel siselendudel. Hinnatase on mitu kuud ette broneerides väga soodne, lisaks tasub jälgida nende sagedasi kampaaniapakkumisi. Lennukid on kõik uhiuued (A) ning teenindus super.

irw @ reisitigu, kui sinu meelest on Malaysia cattle class võrreldav First classi teenindusega, siis sa pole ilmselt mitte kunagi Firstis lennanudki. Ise sõitsin Malaysia äriklassis märtsis ja istmed olid nõmedalt kitsad, teeninduse suhtes on neil aga kõvasti Singapore Airlinesilt õppida.

Airasia on nagu loterii kas sõidab või ei sõida. Kui ei sõida lükatakse sind automaatselt järgmisele lennule kui just liini maha ei võeta mida juhtub päris tihti. Kes nüüd need LON-KUL piletid ostis ei maksaks küll pead hetkel Londoni piletite otsimisega vaevata need lennuajad võivad veel 10x muutuda.

Olen Airasiaga lennanud oma paarkümmend korda ja lennu kella aega on muudetud ainult ühel korral, ning siis teatati mulle seda ka mingi kaks nädalat varem.

Lendu okt. lopuni ja hind 250-300 naela. Millal on voimalik broneerida nov-dets ja mis hinnad olid eelmisel aastal samal perioodil? Kas on oodata tunduvat hinna tousu ja kasulikum oktoobris ara kaia?

Mina ostsin eelmisel suvel piletid jaanuaris-veebruariks 2010 ja hinnad olid ca 280 - 350 naela. "Erihinda" parajasti ei olnud. Vaatasin ka detsembrisse, siis olid hinnad enam-vähem samad.

Hetkel on Airasial kampaania kuni 25.aprillini London-KL 199 naela. See teeb veidi alla 3500 kr. Kas on lootust sellest veel soodsamalt saada või on see juba väga hea hind?

Eelmisel aastal saime sama hinnaga edasi-tagasi.

Hoian ise ka Airasia lendudel silma peal ja jaanuaris sai toesti selle hinnaga edasi-tagasi ara kaidud. Toesti tundub aga, et hinnad nii madalad enam olema ei saa, kahju...