Airbnb

Kas keegi oskab selgitada airbnb hinnapoliitikat? Ma ei ole seda enne kasutanud.

Nimelt broneerisin korteri 2 päevaks Londonis hind 232 USD, 24 tunni jooksul omanik ei kinnitanud minu broneeringut, paar tundi pärast kella kukkumist saatis omanik mulle 3 Special Offer'it, kus esimese hind oli 265 USD, teine 98 USD ja kolmas uuesti 265USD. Kui ma siis talle kirjutasin ja üle küsisin, et mis see lõplik hind on, siis sain uue pakkumise hinnaga 335 USD, selgitusi juures ei olnud.

Kas hind, mis kodulehel näitab, on lõpphind või lisandub sinna veel midagi juurde ja kas nii ongi, et korteri pakkuja võib hinda oma suva järgi muuta?

Seni kuni omanik pole broneeringut kinnitanud pole ka lepingut sõlmitud. Kui tähtaeg on möödas, siis eelmine hind ei pea enam kehtima. Kui tal on nüüd ka oma lehel uued hinnad, siis seda vana hinda enam sul kuskilt broneerida ei ole. Kui lehelt saad otse broneerida veel vana hinnaga, siis võid uuesti proovida, aga võimalik, et ta ei soovigi seda hinda anda ja jätab ikka kinnitamata.

Ma Londonit ei tea ja olen Airbnb-d seni vaid korra kasutanud. Nii sealt kui ka mujalt kortereid ja maju rentides uurin tavaliselt, kas hinnas on voodipesu ja käterätid, koristus ning kas lisandub mingeid lisatasusid. Kui omanik vastab, et midagi muud ei lisandu, siis sellest vastusest peaks piisama kui hiljem üritatakse hakata mingeid rahasid nõudma.
Nagu iga asjaga, kõik mis on kirjas on kirjas ja seda saad ka hiljem vajaduse korral paberil tõestada. Airbnb-s jääb kogu suhtlusest märk maha ja vajadusel on väga lihtne näidata, et omanik nõuab nüüd raha asjade eest, mille eest ta enne raha võtta ei tahtnud.

Ma olen ka vaid korra kasutanud, aga minu arust on hind seal väga selge. Kõik teenused on ära toodud, maksad otse AirBNB-le ja mitte omanikule / üürileandjale.

See special offer pakkuja tundub mingi kelm olema, vali mõni teine koht :)

Trippiga nõus-vaheta. Ma olen korduvalt broneerinud, ka Londonisse ning mingeid hinnamuutuse trikke ei ole tehtud.
Seal on kindlasti palju valikut, vaata järgmine.
Edu!

Kui mälu ei peta, siis koristamist ja inimeste arvust sõltuvat summat kohe ei näita, kuid broneeringu tegemise käigus peaks lõplik number selguma. Positiivne tagasiside, mida rohkem seda parem, oleks ka soovitatav. Antud juhul eelkirjutajatega nõus, võta keegi teine.

Olen korduvalt kasutanud AirBNB teenuseid just Londonis ja alati on kõik olnud super. Süsteem töötab väga hästi ja turvaliselt. Võibolla Sulle sattus tõesti mingi libateenusepakkuja, mida küll kahtlen sest Air-is on kõik suht kontrollitud.
Bookisin ise just üleeile korteri Canary Warfis ja mul jäi mitu üsna head pakkumist nn. üle, hostid kes vastasid ja minu bookingu järel jäid need kohad saadavale.Endal minek 27. apr. ja juhtus selline lugu et ajal mil sobiva kolme korteri vahel reisikaaslasega nõu pidasin , läks juba 2 korterit ´kinni´, niisiis võeti ära kellegi teise poolt. Paistab et algavaks suvehooajaks majutuse varumisel peaks vist nobedalt toimima. Muuseas,korteri asukoha ja hinnaskaala saad ju ise valida kodulehel, seda ei määra ega muuda host.
Kuna olen Londoni AirBNB majutust viimasel ajal tihti kasutanud, ehk oskaksin vajadusel ka aidata kui seda vajad. Head reisi!

Biancat, ära aja jama. Airbnb sees on SITTA KANTI huiareid ja nad feigivad ikka kuradi hästi. Airbnb ei tundu kanägevat eriti palju vaeva nende huijarite kõrvaldamisega.

Ma kirjeldan oma viimast jama: Mingi uus host (märts 2015) reklaamis Amsterdamis suht kena korterit suht mõistliku hinnaga. Piisavalt hea hind, et tunda huvi, aga mitte nii absurdselt madal, et hakkaks kahtlema, kas on feik. (natuke ma siiski hakkasin).
Saatsin taotluse, mille peale ta saatis FAKE aadressilt "booking@europeairbnb.com" kirja, mis nägi välja TÄPSELT nagu Airbnb süstemi email.
Minu viga oli ka see, et hakkasin temaga suhtlema mitte Airbnb kaudu, vaid tema otsese emaili kaudu, sest on varemgi nii meilivahetus vahel kiirem olnud mõne hostiga.

Ma ei ole päris kollanokk AIRBNB kasutamises, aga tunnistan ausalt, et see kiri pettis isegi minu ära korraks. Ja ka googles oli paar linki, kus väideti, et "pangaülekande soov ei pruugi tingimata pettust tähendanda
Aga siis hakkasin ikkagi kõhklema, vaatasin, et raha soovitakse mingile Poola arvele, Airbnb süsteemis seda kinnitusemaili ja confirmation code pole...ja helistasin Airbnbsse ja selgus et oligi pettus, siiski oli korter süsteemis veel järgmine päev olemas, anti-fraud policy my ass.

Kes soovib veel Airbnb huijarite trikkide kohta teada saada, siis http://www.airbnbhell.com

EDIT: http://www.airbnbhell.com/fraudulent-airbnb-payments/#comment-6198 Tundub, et siin keegi sai huijata sama asjaga, millest mina napilt pääsesin.

Allpool siis copy: booking@europeairbnb.com aadressilt saabunud fake confirmist.

Itinerary
Confirmation Code: FTRE3

Inline image 3

Luxury Apartment in Amsterdam
Apartment - Entire home • 6 Guest

Arrive
Fri, June 5, 2015

Depart
Sun, June 7, 2015

Your Host

Inline image 2 Maria Bärhausen

ams@airbnb-bookings.net

Description
Apartment completely renovated (2012)

Located in the historic and commercial center of Amsterdam.

The apartment has a classic style characterized by wide spaces delineated by columns and features glass doors and large windows that provide natural light.

The dining room and living room are separated by a great atmosphere cutting two Greek columns. It has 6 bedrooms for a total of 12 people, with 3 bathrooms (spa, bath and shower).

The large designer kitchen, fully equipped with a central island, gives modern twist to the classic construction.

House Manual
Wireless password: AMS@92

House Rules
To be respectful of the villa.

Payment
The payment has to be sent by bank transfer to one of our holding accounts. The host will receive full payment from Airbnb 24 hours after you check in.

Payment details:

Bank Name: ALIOR BANK
Account Holder Name: D BERGMAN
IBAN: PL 81 2490 0005 0000 4000 6142 7907
Swift Code: ALBPPLPW
Payment reference: FTRE3-332FFTR

Snoop, ei hakka Sinuga vaidlema sest igasugu pettureid leidub tänapäeval ilmselt igas valdkonnas. Suu jääb ammuli kuidas Helsingis kellegi kolmanda isiku kortereid välja üüritakse ja leidub neid kes õnge lähevad.
Lihtsalt ise toetusin oma senistele kogemustele, sest tõesti oleme väga ja väga häid valikuid teinud ja saanud, ja ise olen olemuselt küllaltki valiv. Tundub et lihtsalt on vedanud, ...nüüd siis järgmine kogemus ukse ees. Eks see Canary Wharf tundub ka küll väga peibutav, aga nii et kui kahte nutust eestlast kusagil tänaval paanitsemas näete siis need oleme ilmselt meie, :( Õnneks Londonis paar tagavaratuttavat kes meid ulu alla võtaksid.
Nii et eks nüüd tasub endalgi ettevaatlikum olla ja rohkem kahtlustavam, kuigi me alati oleme eelnevalt hostidega päris põhjalikult kontaktis olnud ja ka ise hoolikalt referensse vaaginud.

Airbnb-s on üks lihtne reegel – kogu broneering ja suhtlus tuleb teha ainult läbi airbnb keskkonna. Kõik special offer-id, keskkonnaväliselt edastatud e-kirjad jms viitab tõenäolisele pettusele. Endal oli samuti Miamis üks juhtum, kus esialgu tegin bronni ühele petukale, kuid kuna see kelm oli ilmselt ise ka algaja veel, siis toimuski kogu suhtlemine ja broneerimine läbi keskkonna ning kui esimesed häirekellad helisema hakkasid, andsin airbnb-le sellest teada ning pakuti raha tagasi või kui soovin, siis võin otsida uue koha ja nad pakuvad omalt poolt veel soodukat. Minu mäletamist mööda loobusid nad enda tasust, aga päris kindel selles detailis enam pole. Igal juhul leidsime uue ja parema koha, hea hinnaga ning kõik toimis suurepäraselt.

Sai esimest korda Tais proovitud Airbnb-d. Tuba ei olnud, selline nagu lubatud ja kuna jõudsime kohale hilja, siis airbnb maksis 250 dollari ulatuses lähimas hotellis esimese öö kinni ja tegi järgmiselt bookingult 20% alla. Ühtlasi korraldati telefoniteel lühikursus, kuidas bookida, et sellist ootustele ja lubatule mittevastavust vältdia.

Olen kasutanud mitmeid kordi. Oma kogemuste põhjal võin öelda, et paljudel ei vasta kirjeldused tegelikkusele, n. Jamaikal. Nüüd üritasin broneerida majutust Costa del Solis. Panin soovitud kuupäevad otsingusse ja salvestasin wish listi sobivad pakkumised. Nädal hiljem, kui soovisin hakata konkreetselt broneeringut tegema, olid vähemalt pooltel hinnad tõusnud 2-3 kordseks.

Mati,
aga host vôibki hinda muuta. Loomulikult, mis on bronnitud ja makstud, selle hind ka ei saa muutuda.

Need, kes hakkavad Airbnb keskonna vâliselt omavahel suhtlema, on ju môlemad petturid - nii host kui ka broneerija.
Ise sama keskonna kaudu broneerijana kui ka hostina pole kunagi petta saanud, sest pole ka kunagi üritanud reeglitest kôrvale hiilida.

Loomulikult võib host hinda muuta, aga...Jääb mulje, et kui hakatakse majutuse vastu huvi tundma, tõstetakse kohe ka hinda. Kõige absurdsem hinnatõus oli 610 eur-lt 1700 eur-le. Näiteks holidaylettings-s pole sellist asja täheldanud.

Kui vähegi võimalik, siis valige vaid pakkumisi millele on piisavas koguses tagasisidet antud. Ka tagasisidet saab kahtlemata võltsida, kuid kõhutunne enamasti ütleb ära kas on päris inimesed selle taga või mitte. Mida pikem on ajalugu seda parem.
See, et pilte ja kirjeldusi ilustatakse on sageli paratamatus. Vaadake kasvõi meie kinnisvaralehekülgi :)

Tänan tagasiside eest. Sel korral leidsime omale sobiva hotelli, kuid järgmist reisi planeerides kindlasti katsetame Airbnb-d veelkord.

Kas keegi selgitaks mulle palun, kui ma olen korterist huvitatud, aga mul on korteri omanikule ikkagi mõned küsimused enne bookimist, siis kas ma peaks alustama vestlust Contact host alt või ikkagi Request to book? Ma olen kasutanud Contact host´i, kuid mul kohe üldse ei taha õnnestuda korteri leidmine. Korteri omanikult tuleb vastus, et pre-approved, aga kui küsin veel midagi, siis vastust ei tulegi, enne on jõudnud keegi juba korteri ära võtta. Kas mul oleks kindlam alustada Request to book? Kas ma siis saan ka enne lõpliku otsuse tegemist omanikult täpsustavaid küsimusi küsida?

Kui on omanikule täpsustavaid küsimusi, siis tuleks ikka kasutada Contact host võimalust. Request to book kasutamise korral broneeritakse koheselt krediitkaardilt majutusele kuluv summa ja kui host 24h jooksul kinnitab, et ta saab sel ajaperioodil teid majutada, siis ongi majutus kinnitatud ja raha krediitkaardilt jäädavalt läinud. Kui siis midagi ei sobi, siis on võimalus tellimus ainult tühistada, millega kaasnevad ka märgatavad kulud (nt igal juhul ei saa tühistamise korral tagasi airbnb teenustasu).

Seega kui te ei ole sajaprotsendiliselt kindel, et antu majutus teile sobib, siis soovitan ikka esimese sammuna kasutada linki Contact host broneeringueelseks suhtluseks. Isegi juhul, kui host selle peale ainult pre-approvib tellimuse, siis see ei kohtusta teid veel millekski ja te saate hostile vastata, et te ei kinnita tellimust enne, kui olete oma küsimutele vastuse saanud.

Kui keegi, kes veel pole Airbnb-ga liitunud, soovib seda oma järgmisel reisil testida, siis alloleva lingiga saab esimeselt (üle 80$) tellimuselt 25$ allahindlust: www.airbnb.com/c/dkaptein1?s=8

Oskab keegi öelda, kui ma broneerin Airbnb-s majutuse, kas peab maksma ära terve summa?

Kui mina viimati nädal tagasi broneerisin siis jah maksin kogu summa ära.

Jah, kohe kogu summa. Minu jaoks see üks airnb miinus, et kohe peab kõik maksma. Broneerisin just septembriks öömaja ja võeti ka kogu summa maha. Homeaway võimaldas maksta mitmes osas, see meeldis rohkem.

Mina üürisin talvel AirBNB kaudu kolmeks kuuks. Leppisime omanikuga kokku, et läbi süsteemi maksin ära esimesed kaks nädalat ning ülejäänu kohapeal sulas. Hoidsin seega ka AirBNB tasude pealt kokku.

Aga vaikimisi läheb jah kogu summa korraga broneeringusse ja vabaneb omanikule 24h peale check-in'i.