Amoma.com

Tere Kas keegi on selle kaudu hotelli broneerinud ja kas kõik on toiminud? Kasutasin siin trip.ee-s soovitatud hotelscombined.com lehte ja sain väga hea hotellipakkumise amoma.com kaudu. Nüüd tekkis kahtlus kas asi ikka õige. Tänud

Hotelscombined.com on leht, mis võrdleb erinevate broneerimislehtede poolt pakutavaid hindu. Seda, et Amoma.com sinna lisandunud on, näen esimest korda. Aga kui teha kiire internetiotsing, siis pole Amoma just parima reputatsiooniga. Tundub vägisi Reisiks kaugele tüüpi asi.

Trustpilotis on Amomal küllaltki kõrge hinnang - https://www.trustpilot.com/review/www.amoma.com Mina julgeksin kasutada.

Hetkel vaatan hotelscombined lehel hotelle ja amomal kuidagi väga head hinnad teistega võrreldes... Kas keegi lähiajal broneerinud amoma.com kaudu?

Mina igaks juhuks, peale igasuguste kommentaaride lugemist, saatsin hotelli kirja, kus küsisin kas mu broneering on ikka kinnitatud. Hotellist tuli lühike ja konkreetne vastus: we do not deal with Amoma. Õnneks olin sisse maksnud 10% ja asusin seda helistades ja kirja teel tagasi nõdma. Olen saanud neilt vastuse, et saan kogu raha tagasi (va krediitkaardi maks) aga raha on krediitkaardil endiselt neile broneeritud.

Tere Meil oli broneering Küprosel Amoma.com kaudu. Tegime vahetult enne lennule asumist ning Amoma hind oli väga hea. Kui jõudsime hotelli kohale saime suure pettumuse osaliseks. Linad olid räpased, karvad olid linade vahel, linad ise väga vanad ja määrdunud. Põrandad olid kohutavalt mustad, liivased, tolmurullidega. Käterätikutel olid ka karvad küljes ning TV oli katkise juhtmega, prügikastid välja viimata jne. Emaus mis seal toas oli, oli katkine ja ei töödanud. Katastroof. Koristajat me ei saanud ning hotellis oli ka suhtumine ükskõikne. Kuna jõudsime hotelli nii hilja siis pidime öö seal veetma kuid lahkusime hommikul kuigi meil oli broneering 3 päevaks. Palusime küll uut tuba, koristjat jm, kuid me ei saanud, ning lahkusime. Võtsime ühendust ka Amoma.com klienditeenindusega, rääkisime oma loo ning nad lubasid uurida. Nõudsime raha tagasi, et me ei ole sellist hotelli broneerinud. Kuid nad nii öelda menetlesid seda ning vastasid, et hotell keeldus ning nemad ei vastuta, ise olite kasutaja tingimustega nõus. Väga imelik suhtumine tegelikult, hotell võib siis olla milline tahes kuid raha võetakse aga teenust ei saa. Väga halb kogemus ning rohkem nendega ei broneeriks, sest jäime oma rahast lihtsalt ilma. Kirjutasime ka otse hotelli oma mure, kuid hotell vastas, et Amoma pole nendega kontakteerunud isegi, et ei tea siis. Aga oleme kogemuse võrra targemad, sest kaotasime raha ning midagi kuskilt nõuda ei saanudki.

Meil oli Mamaial broneering hotelscombined kaudu odavaima amoma-ga. Raha bronniti kohe krediitkaardilt (lehel näidatud nädala summa+ lisaks 87 eurot) ja probleeme hotellis ei olnud. Siiski oli seik, et hotelli sisebassein ja spa oli meie sealviibimise ajal suletud ja renoveerimisel. Sellekohase info sain hoopis booking.com lehelt, amomas seda infot ei olnud. Samaks ajaks pakuti paketti, kus spa külastus oleks hinnas olnud.

Jah, oleks see kolehotell tellitud kallima hinnaga Bookingu kaudu, oleks tuba lausa läikinud ja prügi välja viidud. Spaa oleks aga sisse lülitatud. (OK, selge see, et ainult Priceline (Booking, Agoda etc) ja Expedia (Hotels.com etc), kelle kaudu käib 90% majutustest. suudavad oma andmebaasi kaasajastada, ei maksa loota, et ükski odavpakkuja on selleks võimeline.)Aga kui pelgate Amomasid ja sihukesi pakkujaid, ostke Bookingust või Hotels.comist ja kasutage hinnagarantiid (tehke Amoma pakkumisest screenshot ja saatke läbi hinnagarantii lehe taotlus - veendudes enne, et on tõesti täpselt sama tuba, samad tingimused hommikusöögi ja muu osas).Saate minutite jooksul järgmise kirja:We have received your Price Guarantee request on your booking number XXX.We were able to validate the lower rate found and will match it. We will release a credit in the amount of 16.26 EUR to your bank within 24 business hours. Please check with your bank in 30 days for the status of your refund. You will receive an email confirming the refund.Thank you for doing business with us and we look forward to serving you again in the future.See on ainus vaste, mis mul tuleb Amoma peale postkastist. Kuskil hotellis on olnud Amoma hind 16 eurot odavam kui Hotels.comis, seega tegin Amomast screenshoti, bronnisin Hotels.comis kallima hinnaga, minut aeg hiljem saatsin Hotels.comis hinnagarantii taotluse ja paari tunni pärast tuli see kiri ning krediitkaardile ilmus raha tagasi. Toimib sama edukalt Bookingus, Agodas jne. Saate Amoma hinna, ent Bookingu või Hotels.comi teeninduse. Või kui see Amoma pakkumine siiski ei vasta 100% Bookingule, on mingi teine toatüüp või hommikusöök puudu või midagi muud vähem, siis te ju reaalselt ostategi millegi poolest odavama ja halvema teeninduse.

Bookingu teenindus on ikka klass allapoole kui Expedia oma. Expedia vähemalt varemalt bookis teise hotelli ümber kui mingi suurem probleem. Pole kuulnud, et Booking seda teeb või oleks kunagi teinud. Jäid just tuttavad hiljuti uksetaha kuna hotell oli ülebroneeritud. Booking kehitas vaid õlgu.

Broneerisin hiljuti midagi Amoma kaudu kusagil Kagu-Aasias, äkki Malaisias (riike on veidi kogunenud) ja justkui toimis. Mis pole siiski mingi näitaja.

To: ImprovedPidasin silmas siiski seda, et järelteenindus ei ole abivalmis. Hotell oleks kindlasti samasugune olnud :) Kui hotellis on tegemist petistega siis vahet pole kes neid hotelle müüb, kuid siiski mingi abi peaks olema kui hiljem probleeme on. 

Здравствуйте. Я не очень поняла проблемы... Мы бронировали через этот сайт отели и все было в порядке... Последний раз это был Родос в мае. Самое дешевое предложение на этот отель был именно на этом сайте. Мы всем были довольны... Может быть надо более внимательно читать отзывы об отелях и смотреть рейтинги? И почему вы думаете, что на других сайтах будет что-то лучше и надежнее?  Очень известный сайт с множеством предложений - и почему ему не доверять? Можно иметь испорченное настроение и получить плохой отель с абсолютно любого сайта и даже уважаемого booking.com.... Вы же не думаете, что модераторы могут просмотреть и изучить все свои тысячи предложений? И мы даже отменяли бронирование с этого сайта - просто из-за отмены рейса вынуждены были брать другие билеты через другой город. Все деньги вернулись полностью на кредитную карточку.....

Amoma.com  lõpetas tegevuse. Ka kodulehel väidab, et nende vouchereid ei pruugita enam hotellides aksepteerida ja pigem tasub pöörduda krediitkaardifirmade  või kindlustuste poole.Ise olen vaid mõne üksiku korra soodsaima hotellihinna tõttu neid kasutanud, viimati dets 2018 lõpus Dubais ja õnneks endal on seni nendega alati kõik toiminud.

Mul on paari nädala pärast Amoma kaudu majutus broneeritud ja makstud. Küsisin hotellist järele, nad ütlesid, et kehtib, kuid neile on raha maksmata ja maksku ma kohapeal. Ma pole mõistagi huvitatud topelt maksmisest. Tühistada nad broneeringut ei saavat, tehku ma seda läbi Amoma. Neil pole aga enam kodulehtegi. Pöördusin raha tagasi saamiseks panka, täideti vaidlustamise avaldus. Näis, mis sest saab. 

@ Krislin_80Kahe otsaga asi.Kui raha tagasi saab, pole küsimust.Kui raha tagasi ei saa, kas siis hakkad uut hotelli otsima?Sa ei hakka ju ometi reisiplaani selle juhtumi pärast muutma?Valisid ju endale sobivas asukohas sinule meeldiva hotelli juba välja.Miks siis mitte sellesama hotelli kasuks otsustada, isegi kui selle konkreetse broneeringuga ei vedanud?  Uue hotellibroneeringu eest pead ju nii ehk naa jälle maksma. Hotell pole ju süüdi, et Amoma neid ka üle lasi, On ju olemas võimalus, et tuba jääb nüüd tühjaks kuna broneering on kehtiv (sa ise kirjutasid, et nemad seda tühistada ei saa) aga raha ka ei saa kui klient kohale ei tule, et sama toa eest uuesti ja topelt maksta).

Krediitkaardil reisikindlustust ei ole?

Pankrott ei lähe reisikindlustuse alla. Minul oli ka läbi Amoma bronnitud, tuba pole ja raha ka. Läbi panga proovitakse raha tagasi kutsuda.

Minu jaoks "lahenes" see asi niimoodi, et tegin pangale avalduse tehingu tühistamiseks ja pank vastas, et vastusega läheb kuni 3 kuud.  

Kuna leidsin samaks ööks sobivamas kohas ja odavama hotelli, siis tegin uue broneeringu. Paraku ei maandunud lennuk halva ilma tõttu mitte samas linnas ega isegi mitte samas riigis, seega ei jõudnudki ma sel ööl lennujaamast kaugemale. Teise broneeringu raisku läinud raha kohta tegin kindlustusse avalduse, aga eriti ei usu, et vaatamata reisitõrke lisavalikule sealt midagi tagasi saab.

Edit 2 nädalat hiljem: Kindlustus siiski maksis raisku läinud teisena broneeritud hotelliöö kinni. Pangast ootan endiselt vastust.

Mina sain täna kogu summa tagasi, mis läbi Amoma tasusin, läbi panga siis.

@ Bad Girl - mulle maksis ka pank möödunud nädalal raha tagasi. Nii et kokkuvõttes läks kõik hästi :)