Azair ja Ryanair

Hei!

Ostsime esimest korda pileti Azair.com ehelt Fuerteventurale Riiast, vahemaandumine Manchesteris, aega 1 h 40 min. Lennufirmaks Ryanair.

Küsimus,

Kas kohvrid tuleb vahepeal endal võtta kuskilt, või pannakse need automaatselt teisele lennule? Kuna vahemaandumise aeg nõnda lühike, kas oleks vajalik teha ka reisitõrke kindlustus? Ning kas kodus on eelnevalt online võimalik teha mõlemale lennule check in?

Kohvritega peate ikka ise tegelema(kui on äraantav pagas)
Sinna mineku checki saate kodus ära teha(ryanil 24H)Tagasitulles teete Kanaaridel

Kas see aeg on piisav, et kohvrid võtta ja uuele lennule jõuda (siis peab ju uuesti pagasi ära andma)?

Äkki ei jõua, kas sel puhul aitab reisitõrke kindlustus?

Kindlustus eeldab üldjuhul, et vahemaandumisaeg oleks "piisav" ja enamasti loetakse selleks vist vähemalt 2 tundi. Kindlustusele ei loodaks, kuid Ryanairi täpsusele vast küll. Manchester suht kompaktne lennujaam.

Võib jõuda, aga ei pruugi- seega loterii.
Kuna need on erinevad lennud, nö erineval piletil, siis minu mäletamistmööda peaks vahe olema vähemalt 2 tundi, et kindlustusest kasu oleks, aga tasub küsida kindlustusfirmadelt üle,

Hei Veigo, kas peaksime olema mures? Kui reis hilineb, kas siis Ryanair kompenseerib reisi, kuna mõlemad lennud Ryanairiga? Meid 8, kõigil äraantavat pagasit ei ole ka, et äkki osad jooksevad ennem uut check in tegema ja teised ootavad kolme kohvrit... Mõeldav?

Ärge pabistage,see aeg on täiesti piisav!Tavaliselt jõuab Ryanair varem kohale ka.

Check-ini saab teha 7 päeva ette või ka 30 päeva varem kui on istekohad ostetud. Kel nutifonid (iphone/android) soovitan kasutada ryanairi äppi, pärast näitad ekraanil pileti ette.

Ryanair on odavlennufirma ja ei vastuta jätkulendude eest. Manchesteris peate läbima passikontrolli, võtma pagasi, läbima tolli ja minema Ryanairi pagasi äraandmise letti. See lett suletakse 40 min enne lendu, seega on teil aega umbes tund, et see kõik ära teha.
Check-in on eelnevalt teil internetis tehtud ja pardakaardid ise trükitud. Need, kellel pagasit ära andma ei ole võivad kohe hakata uue lennu värava poole liikuma.
Kindlustuse jaoks see kindlasti piisav aeg ei ole. Kahtlen, et odavlennufirmaga oleks piisav isegi 2 tundi, et kindlustus kehtiks.

vatse

vb. rumal küsimus aga kas pardakaart on sama mis mul juba välja trükitud pilet? Või tuleb sellega lennujaamas mingist aparaadist välja trükkida
Lennuaeg on ka keset päeva, passi- ja tollijärjekorrad kindlasti pikad?
Selles lennujaamas pole ka kordagi käinud, seega olukord on suht halb!
Aitaks vist ainult see kui kõik käsipagasiga lendaksime, kas siiski jõuab?
Küsimus selline, et kas kohvreid ei saaks kuidagi järgi saata?
Otsin lihtsalt lahendusi!

Kui lend ei hiline, jõuab ilusti, kui check-in eelnevalt tehtud on. Ryanair lendab 3 terminali ja see on üsna kompaktne, kolmest kõige väiksem. Passikontrollis minge EU-citizensite ritta, mitte All Passports ritta, sest EU rida liigub mõnikord rutem. Alati on võimalus ka järjekorras ette minna, vajadusel paluge mõnelt lennujaamatöötajalt abi, et ta teid ettepoole eskordiks.
Kui on kaasas ainult käsipagas, siis saate kohe järgmise lennu väravasse tüürida (jälgige märke Transfer või Connecting Flights, mitte Exit märke).
Pilet on jah see, mille sa ise välja trükid (seal peaks triipkood või VR kood kusagil olema).

PS Leidsin sellise rea: International connections do not need to go through Immigrations or Customs but all International to Domestic connections do.
http://www.manchester-airport-guide.co.uk/terminal-3.html

Teil on international connection ehk siis jälgi Transfer silte; peaksid saama oma lennult otse (jätkulennu) ootesaali minna ja sealt oma värava üles otsida. Kui mõni uks on lukus, mille peal on silt Transfer või Connecting Flights, siis palu see lennujaamatöötajatel lahti teha. Ise oleme Kopenhaagenis korduvalt olnud olukorras, kus lennukist maha tulles üritatakse kõik suunata pikemat teed pidi pagasi kättesaamisesse ja tolli, kuid kuna meil on jätkulend ja käsipagas, siis tegelikult on meil õigus otse läbi Connecting Flight uste (mis aga tihtipeale on lukus; siis palume avada) ootesaali minna.

Manchesteri lennujaam pakub tasu eest fast tracki, ehk oleks sellest veidi abi.

To: lv
Ma ei ole tükk aega Ryanairiga lennanud, aga mul ei meenu, et oleks piletit üldse olnud, vb vaid selle number kuskil trükituna. Maksmisel saadeti kõigepealt kinnitus - Travel Itenary. Seal on broneerimisnumber Flight reservation number, tähtis, kuuekohaline, esitatud suurtähtedega, kus võib hulgas olla mõni number, samuti lennuplaan - Flight details ja allpool seletus check-in tegemise kohta. Tuleb minna Manage my Booking, seal täita mis küsitakse, (küsitakse ka broneerimisnumbrit) ja sealt saad välja trükkida selle vajaliku pardakaardi - Boarding pass, kus on ka triipkood olemas ja millega saad lennukile. Tasuta ja istekohti valimata 7 päeva kuni 2 tundi enne väljumist. Kui tahad istekohad valida ja juurde maksta, saad teha 30 päeva enne väljumist. Tegelikult pannakse koosreijad üldjuhul kõrvuti ja stjuuardidki lasevad kohti vahetada. Kõike saab toimetada ka nutitelefoniga.

Meie oleme korduvalt lennanud Ryanairiga. Alati käsipagasiga. Kui vähegi võimalik, katsuge ainult käsipagas võtta. Maksate oluliselt vähem, liigute kiiremini lennujaamas ümberistumisel või lõppjaamast välja. Ryanairil võib lisaks kohvrile olla veel 1 kott a la läpakakott. Minul on olnud suur käekott, mehel suur läpakakott nodi täis pandud. Käsipagasit ei kaaluta, niiet kui kilo-paar üle, pole vähemalt meil probleeme olnud. Ja palju sinna soojale maale ikka riideid kaasa võtta. Meestel on jalatsid suured, mis palju ruumi võtavad, riided saab panna vaakumkotti ja ruumi kui palju veel.
Muidugi on oht, et peale 90 reisijat pannakse järjest kõigile koghritele kleepsud peale ja lähevad tasuta äraantavasse pagasisse. See selgub väravas lennukile minnes.

"Muidugi on oht, et peale 90 reisijat pannakse järjest kõigile koghritele kleepsud peale ja lähevad tasuta äraantavasse pagasisse. See selgub väravas lennukile minnes."
sama hästi saab selle kleepsu maha tõmmata - katsetatud mitmeid kordi:)

Minul on selline küsimus, et kas tõesti Ryanair ei vea äraantavat pagasit lõpuni sihtkohta välja, kui mõlemad lennud on ühe ja sama kompaniiga?
Olen just aru saanud, et ei pea võtma välja pagasit, kui saad check ini lõpuni ära teha..?

siin on sadu kordi kirjutatud, et tegu odavlennufirmaga ja iga pilet on hetkel eraldi, tulevikus lubavad jah ehk muutusi. Pagasit sa kindlasti lõppsihtkohta saata ei saa.

Tänud, norsu, kasutan su lahket meelt veel ära ja küsin.
Nii, võtan oma pagasi siis välja lennujaamas ja suundun kuhugi deski, kus saab selle uuesti ära anda? Näitan vaid eelnevalt tehtud check ini piletit, kus äraantav pagas kirjas ja tasutud?
Siiani olen kõndinud peale pagasi väljavõtmist välja õue lennujaamades, seepärast on nüüd täitsa küsimus kohe, e t kuidas siis uuesti pagasiga sisenemine reisijatetsoni välja näeb.

Võtad pagasi ja lähed pagasiruumist välja ning jõuad lennujaama avalikku ossa. Edasi pead leidma koha, kus on väljuvate lendude check-ini letid ja sealt Ryanairi leti ja sinna saad pagasi ära anda. Kui suur on vahe saabuvate ja lahkuvate lendude alade vahel sõltub juba lennujaamast. Mõnes, nagu Tallinnas, on kõik samal korrusel, lihtsalt erinevates maja otsades. Suuremates on see erinevatel korrustel ja mõnedes isegi erinevates hoonetes (pagasi saad kätte ühest hoonest, aga lahkuvad lennud oma lettide jm-ga on mõnes teises hoones). Eelnevalt võid vastava lennujaama kodulehelt näiteks plaane uurida ja selgeks teha, et kuhu pagasiga hiljem edasi minema peab.